Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי מכשיר OBD-II לרכב שלי [ סיאט איביזה ]

 

זה המכשיר:

http://www.ebay.com/itm/251120730685?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

הגיע אליי היום, התקנתי את הדרייבר והתוכנה על הלפטופ, חיברתי לאוטו וכל מה שקיבלתי זאת שגיאה מעצבנת

 

img0047ki.jpg

 

יש למישהו מושג מה הבעיה?

הפלאג מחובר למחשב של האוטו כמו שצריך ואני כבר שעתיים שובר את הראש, ניסיתי גם על סקודה אוקטביה וקרה לי אותו דבר,

 

מקווה שמישהו יוכל לעזור.

פורסם

אני עובד עם בלוטות' עובד מצויין עם התוכנה easy-obdII לא יודע איך זה בואג.

עם איזה וינדוז אתה עובד? תכנס להגדרות של החיבור תראה אם הוא מופיע.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
הדבר היחידי שטוב במתאם הזה הוא התיאום בין הכסף שלך לכיס של המוכר.

 

כולה 70 שקל. לא ביג דיל. ואצלי הוא עובד מצוין.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני עובד עם בלוטות' עובד מצויין עם התוכנה easy-obdII לא יודע איך זה בואג.

עם איזה וינדוז אתה עובד? תכנס להגדרות של החיבור תראה אם הוא מופיע.

 

אני עם WIN XP, לאיזה הגדרות להיכנס? מה צריך לראות?

פורסם
התקנת את הדרייבר עבור חיבור USB ?

שים לב שהמתאם לא מתאים ל-WIN7.

 

כן, התקנתי הכל [ קיבלתי דיסק ] ואני מקבל את השגיאה המעצבנת הזאת!

  • ספונסר פורום
פורסם

הכבל הזה יעבור רק עם VAG COM בגרסה 409.1.

 

VCDS עובד רק עם כבל מקורי של ROSS TECH.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...