Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

הלכה לי ההברגה בכבל המינוס של המצבר שמחברת בין הרכב לבין המצבר .

 

היום החלפתי מצבר ולא הצלחתי להבריג חזרה מהסיבה הנ"ל , לכן הוצרכתי להדביק את הסוגר של המינוס עם דבק 3

שניות למצבר עצמו .

 

האם מישהו רואה עם זה בעיה ? ואם כן , איך אני יכול לסדר את העניין עם ההברגה ?

 

תודה רבה .

פורסם

כל חשמלאי רכב יחליף לך את הכבל / הברגה שלו בעלות זעומה.

במקרה הזה דבק 3 שניות כשמו כן הוא. יחזיק 3 שניות.

מעט קורוזיה/ רעידה והוא ישתחרר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

באיזה רכב מדובר? אצלי ברכב ישנו גשר קדמי חשוף, אשר מחובר אליו פלסטיק "נוי" ,חיברתי במקום אחד הקליפסים את הכבל עם בורג.

פורסם
כל חשמלאי רכב יחליף לך את הכבל / הברגה שלו בעלות זעומה.

במקרה הזה דבק 3 שניות כשמו כן הוא. יחזיק 3 שניות.

מעט קורוזיה/ רעידה והוא ישתחרר.

מניסיון "דבק 3 שניות" (ככה הוא נקרא בשפת העם..) יכול להיות מאוד חזק ולא להתפרק אחרי 3 שניות כמו שאמרת..

כמובן שמדובר על דבק מהיר איכותי ולא כזה של 10 שקל שיש בכל טמבוריה

עם זאת, אתה צודק והרעיון של להדביק את זה עם דבק 3 שניות הוא לא הפתרון הכי טוב שיש

 

הפתרון הכי טוב הוא ללכת לחשמלאי רכב כמו שrazmel אמר...

ואם כבר "להדביק" אז לעשות את זה עם מלחם.. הלחמה טובה תחזיק טוב, אבל כשתחליף פעם הבאה תצטרך לנתק את ההלחמה ולהלחים שוב למצבר החדש.

 

מכאן נובע שהפתרון הכי טוב הוא מה שrazmel הציע

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

דבק 3 שניות וחשמל לא הולכים טוב ביחד בכלל...ממליץ לסדר בהקדם האפרי,זה לא תיקון כזה יקר ששווה את הקומבינה הזו.

פורסם

היי

דעתי האישית :

דבק -- תיקון שטח בלבד , להחליף בהקדם האפשרי

הלחמה - בדיל ? רך ולא עמיד בזעזועים יישבר

ורק קח בחשבון שאם יתנתק זה החדשות הטובות אם ייצור מצב של חוסר מגע חלקי האיזור יתחמם ויכול לגרום לקצר או אפילו להצתה

 

כבר אמרתי שאני הייתי מחליף ? :)

החלפת על כבל לבד או אצל חשמלאי

 

עפר .

פורסם

שלום,

 

כדאי לך מאוד להחליף את הקוטב כי זה לא אמין להדביק כבלים עם דבק חבל שישתחרר לך באמצע נסיע ותתבאס .

כנס לחשמלאי רכב תבקש ממנו קוטב חדש\משומש ותחליף אפילו לבד זה לא כל כך מסובך, ולא יקר.

 

בהצלחה.

להלן חמשת הרכבים הנגררים ביותר לשנת 2013-2014

פז'ו וסיטראן-מזדה-רנו-פורד(קונקט)-יונדאי

×
×
  • תוכן חדש...