Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע קר מתקתק - פוקוס 2007


sharon555
שימו לב! השרשור הזה בן 4125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

בכל בוקר כאשר אני מניע את הרכב אני שומע מעין תקתוקים מהמנוע.

לאחר מספר דקות התקתוק נעלם.

אציין כי כאשר הרכב עומד בשמש ולאחר הנעה התקתוק כמעט ולא מופיע אלא בשעות הבוקר כאשר המנוע קר.

 

מה יכולות להיות הסיבות ומה ניתן לעשות בעניין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב מדובר על חוסר שימון במרימים.

 

האם חסר שמן במנוע?

 

מתי פעם אחרונה בוצעה החלפת שמנים?

 

האם פילטר השמן ברכב הוא מקורי או תחליפי?

 

מהי צמיגות השמן שהוכנסה אל המנוע?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוצע טיפול 120K לפני חודש (מוסך כללי).

אני לא כל כך יודע מהו סוג השמן ששמו או סוג המסנן.

בכל מקרה יש לי שובר מתנה להחלפת שמן ומסנן שמן במוסך מורשה פורד.

האם החלפת השמן והמסנן יפתרו לי את הבעיה?

האם יכול להגרם נזק כלשהו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הרעש החל לאחר החלפת השמנים האחרונה?

 

מומלץ בחום, להרכיב אך ורק פילטר שמן מקורי, קיים בו שסתום המונע חזרת כל השמן לעוקה וכך "נשמר" שמן באזור המרימים.

 

כמו כן שימוש בשמן שאינו לפי מפרט היצרן יכול לגרום ברוב המקרים לרעשים הנ"ל.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכור לי משום שהרכב נקנה ויומיים אח"כ נכנס לטיפול.

האם אני יכול להמשיך לנסוע ככה (לא מפריע בכלל) או שעדיף להחליף שמן ומסנן שוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב מדובר על חוסר שימון במרימים.

 

האם חסר שמן במנוע?

 

מתי פעם אחרונה בוצעה החלפת שמנים?

 

האם פילטר השמן ברכב הוא מקורי או תחליפי?

 

מהי צמיגות השמן שהוכנסה אל המנוע?

 

פרקת פעם מנוע של פוקוס ?

אם היית מפרק היית יודע שאין שם מרימים הידראוליים .

 

לפותח השרשור - בדוק מתי בוצע כיוון שסתומים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון שסתומים נעשה כל 120000 ק"מ .

בדוק אם כיוונו אותם .

מכיוון שלצורך הכיוון צריך שימסים הערכתי שהדבר אמור לעלות בין 250 ש"ח ל300 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אייל,

 

איך אני בודק אם כיוונו אותם?

 

האם בוודאות זה לא שמן מנוע?

האם אני מזיק למנוע כאשר אני נוסע כך או שזה יכול לחכות לטיפול הבא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר לשאלתי:

האם כדאי לי להשתמש בשובר ולהחליף שוב שמן ומסנן במוסך מורשה?

האם יכול להיות שזה יפתור את הבעיה?

האם נגרם נזק אם אני נוסע במצב זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...