Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע וחצי התחילו רעשים לא נעימים בלשון המעטה מהרכב- סיאט לאון 2011 1.8TSI במהירות זחילה כלומר שהרגל באוויר של כאילו ציקצוקים של מתכת ובמהירות שיוט בין עירונית ועירונית צליל לא אופייני לרכב אשר גרם לבני המשפחה מעט חששות בנוגע לנסיעה ברכב.

קבענו תור לצ'מפיון (:roll:) ואחי הגיע למוסך בשעה 8 פחות או יותר עם רשימת תלונות שהכינותי לו מראש אך בע"פ.

ביקשתי שיתקנו כמובן את הרעש אך שיעדכנו את הגיר(היה עוד RECALL לגיר הארור) מכיוון שיש גם דיליי ארוך שלטענת חבר שלי שונה מאצלו באיביזה הידנית ומגולף חדשה של דודו עם הDSG6 אאל"ט וכמובן איך לא גם ההגה עור מראה את אותותיו ומתחיל להתקלף אט אט.

בקיצור לאחר כשעה התברר שהרכב צריך להישאר במוסך עד 4 אחה"צ(השד יודע למה) והזמינו לאחי מונית על חשבונם.

סה"כ מרוצים אצלנו מהרכב והמנוע תענוג אבל הגיר פשוט עוגמת נפש.

אבא שלי מצטער שהוא קנה את הרכב מכמות הRECALLS ואני סתם מתוסכל.. סה"כ רכב חדש.

האם אפשר לבקש מהמוסך שיחליפו את הגיר הבעייתי לDSG6 או שאני סתם מפנטז :|

פורסם
לפני כשבוע וחצי התחילו רעשים לא נעימים בלשון המעטה מהרכב- סיאט לאון 2011 1.8TSI במהירות זחילה כלומר שהרגל באוויר של כאילו ציקצוקים של מתכת ובמהירות שיוט בין עירונית ועירונית צליל לא אופייני לרכב אשר גרם לבני המשפחה מעט חששות בנוגע לנסיעה ברכב.

קבענו תור לצ'מפיון (:roll:) ואחי הגיע למוסך בשעה 8 פחות או יותר עם רשימת תלונות שהכינותי לו מראש אך בע"פ.

ביקשתי שיתקנו כמובן את הרעש אך שיעדכנו את הגיר(היה עוד RECALL לגיר הארור) מכיוון שיש גם דיליי ארוך שלטענת חבר שלי שונה מאצלו באיביזה הידנית ומגולף חדשה של דודו עם הDSG6 אאל"ט וכמובן איך לא גם ההגה עור מראה את אותותיו ומתחיל להתקלף אט אט.

בקיצור לאחר כשעה התברר שהרכב צריך להישאר במוסך עד 4 אחה"צ(השד יודע למה) והזמינו לאחי מונית על חשבונם.

סה"כ מרוצים אצלנו מהרכב והמנוע תענוג אבל הגיר פשוט עוגמת נפש.

אבא שלי מצטער שהוא קנה את הרכב מכמות הRECALLS ואני סתם מתוסכל.. סה"כ רכב חדש.

האם אפשר לבקש מהמוסך שיחליפו את הגיר הבעייתי לDSG6 או שאני סתם מפנטז :|

 

תסתפק בכך שהזמינו לך מונית:lol:

פורסם

מי מה אתה מתוסכל?

איזה כבר ריקולים הספקת לעבור?

אל תדבר שטויות, יש לך אחלה רכב, מקסימום עדכון תוכנה, וחזרה לכביש.

 

ולא, לא תוכל לבקש להחליף גיר לDSG6 הילוכים.

 

אני בעלים של לאון, רכב מדהים, חיסכוני, מהיר, נוח, יפה, ועוד ועוד...

גם עברתי ריקול, כי באמצע נסיע נכבה המנוע, גם לי לקחו רכב ליום, ושילמו על מונית פעמים, ממוסך לבית, ומבית לעבודה, והביאו את הרכב לעבודה, אחלה שירות לדעתי.

פורסם

תגיד תודה,שהרכב עדיין באחריות אם לא היית נפרד מערימת מזומנים מכובדת כהוגן.

נתנו לך שירות סביר בהחלט,צריך לטפל בתקלה,לא ?

תבקש הארכת אחריות כמו בגירים הקודמים,שהיו בהם בעיות,אחרת,אתה עלול למצוא את עצמך עוד שנתיים-שלוש עם שוקת שבורה וגיר,שתיקונו עלול לעשות לך חור רציני בכיס.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא התלוננתי על השירות חס וחלילה למרות שכשהלכתי עם האיביזה של חבר להחלפה של פיוז נתקלנו בשירות אטום לגמרי מהם אלא התלוננתי על התקלות החוזרות האלה. זה פעם שלישית או שנייה שהוא במוסך בגלל הגיר.

בכללי אני מרוצה מעל ומעבר מהרכב,יש לו פאקים קטנים כמו לכל מכונה אבל בסופה של כל נהיגה אני יוצא עם חיוך מטומטם על הפנים.

למרות כל מה שנאמר אין ספק שישנה מעט אכזבה מהתקלות. יש לציין שנאמר לי שצריך להחליף חלק ורק לאחר מכן לעדכן את הגיר כלומר התקלה היא לא העדכון הפשוט לתוכנה.

כמו כן אאל"ט קיבלנו הארכת אחריות ל5 שנים לגיר ובלי קשר אבא שלי נוהג לבצע טרייד אין על רכב שפגה אחריותו ככה שזה לא רלוונטי.

אעדכן בסופו של יום.

פורסם

תהיה רגוע, לא שווה להתעצבן. מבאס אבל תתפלא שגם במכוניות שעולות פי ארבע וחמש ממה שאתה שילמת יכולות להיות מחלות ילדות או תקלות. לחבר הלך מנוע אחרי 9000 ק"מ ברכב פנאי שעלה לו 250 אלף (לא חשוב היצרן אבל הוא לא אירופאי). הבעיה בגיר הזה ידועה והיבואן מטפל בזה על ידי החלפת המצמדים ועדכון התוכנה. גם האריכו את האחריות על הגיר לחמש שנים ככה שבכלל הרווחת ראש שקט הרבה מעבר למה שתכננת ועובדה שלא מתעלמים ממך ולא מתנערים מאחריות. במכוניות אחרות אחרי שלוש שנים אם הולך גיר אתה יכול לדבר ללאמפה.

פורסם

טוב אז ככה,החליפו את כל הגיר לגמרי ועשו עדכון תוכנה.

אין יותר רעשים אבל זה מרגיש בדיוק אותו דבר כמו מקודם אז העדכון הזה קצת לא רציני נראה לי:roll:

מקווה שלא יקרה יותר ושיהיה אפשר להמשיך להנות מהאוטו:lol:

פורסם
טוב אז ככה,החליפו את כל הגיר לגמרי ועשו עדכון תוכנה.

אין יותר רעשים אבל זה מרגיש בדיוק אותו דבר כמו מקודם אז העדכון הזה קצת לא רציני נראה לי:roll:

מקווה שלא יקרה יותר ושיהיה אפשר להמשיך להנות מהאוטו:lol:

 

אתה בטוח במה שאתה כותב?

החלפת גיר תוך יום זה מדהים!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא יודע אם זה מדהים,אני לא מבין בזה. הרכב היה 8 וחצי שעות במוסך.

אמרו לי ולאבא שלי שהחליפו את כל הגיר אבל בתכלס אנחנו לא מרגישים בהבדלים חוץ מהרעש שנעלם.

מה שכן התחילו לצוץ לי עכשיו רעשים סטטיים מהמערכת שמע גם בווליום אפסי ככה שתכף אצטרך להתחיל להתעסק בזה.

יהיה טוב:-)

פורסם

יש לך מסמך כתוב שמצויין בו שהגיר הוחלף?

מה כתוב במסמך שיחרור הרכב?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא קיבלנו שום דבר בטענה שזה היה על חשבון האחריות אחרי שדיברתי עם אבא שלי על זה.

שכנעתי אותו להתקשר אליהם שיפקססו לנו מסמך שחרור רשמי ואז אעדכן מה עשו אצלי באוטו בכלל.

אגב קצת לגבי השירות שם, קיבלתי את הרכב עם 5 כתמי חרא של נשר ככל הנראה לפי גודלם אחרי שאתמול הרכב עבר שטיפה יסודית ווקס(אם אני לא אשטוף מי ישטוף?).

לא רצינו שהוא יעבור שטיפה במכונה בגלל שריטות וזה-אני שוטף כל שבוע ידנית אבל בגלל החרא ושמיהרנו.....

הרגשתי קצת חרא עם עצמי על זה אבל הוא עבר שטיפה במים שמה וניגוב בג'ילדה שחורה שכנראה העניקה לי קצת SWIRL MARKS סה לה ווי.

פורסם

אתה לא אמור לקבל את הגיר אם הוחלף במסגרת האחריות... אתה בהחלט חייב לקבל ואסור לך להסכים לקבל את הרכב בלי דין וחשבון מפורט ואמיתי על מה נעשה.

לא יעבוד מולם? פנה לשירות הלקוחות של צ'מפיון.

פורסם

אני לא מבין.

אני ואבא שלי דיברנו על כך שהם יכולים להחליף את החלק הקטן שעשה את הרעש ולהגיד שהחליפו ועשו והפכו ועדכנו תוכנה אבל אין לנו איך לדעת. האם זה כך גם עם המסמך הזה שיוציאו לנו או שגם שם זה תחום אפור..?

מצטער על השאלות המטומטמות והבורות,אני בן 18 והיחידי שיש לו זמן וסבלנות לטפל ברכב.

פורסם

שירות לא שירות, זה מוזר מאוד שהרכב יוצא בלי טופס שחרור.

 

זה כמו שתגיע חס וחלילה למיון, ויטפלו ויעשו מה שצריך, ואז פשוט ישחררו אותך כאילו כלום, זה לא הגיוני, חייב ליהיות דוח שרשום בו הכל כולל הכל.

 

תפנה לשירות לקוחות כדי לדעת מה באמת עשו ברכב, ואם יש משהו חריג, לא הייתי מתבייש לתבוע או ללכת על זה עד הסוף, סך הכל רכב חדש, אין מקום למשחקים.

×
×
  • תוכן חדש...