Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה חושב האזעקה זו הגנה על הרכב אתה טועה אני מכיר הרבה מקרים של רכבים הרבה יותר מורכבים מפונטו בעלי איתוראן וקודנית שאת המערכות האלה ניטרלו ופירקו תוך 3 דקות והעלימו!

אבל אם אתה מתעקש על אזעקה - שיהיה בהצלחה הכל אפשרי זה רק עניין של כסף - כמה אתה מוכן לשפוך בשביל האזעקה הזו!

 

אז אם כבר נלך בראש שלך, אין צורך לנעול את הבית שיוצאים, כי גם ככה יש פורצים שידעו לפרוץ נכון?

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

איזה אושר :-) :-) :-) :-) הצלחתי לקנות שלט(משומש) באיביי ב11 פאונד +6 פאונד משלוח שזה בערך לפי גוגל-

17 British pounds = 107.810381 Israeli shekels

העיקר שזה יוצא לי בחצי מהמחיר שזה היה עולה לי בארץ...ומגיע עד לבית :)

פורסם

יש גם שלטים כאלה בארץ בזול אבל מה ייתן לך שלט אם צריך להתאים אותו / לקודד אותו?!

לפרק את האזעקה הקיימת ולהתקין שלטי נוחות עלה לי 250 שקל!

פורסם
יש גם שלטים כאלה בארץ בזול אבל מה ייתן לך שלט אם צריך להתאים אותו / לקודד אותו?!

לפרק את האזעקה הקיימת ולהתקין שלטי נוחות עלה לי 250 שקל!

כמו שכבר אמרתי מקודם, בטרקלין חשמל במעבדה שלהם אמרו לי שהם יקודדו לי ב100 ש"ח, ואם אתה מכיר מקומות בארץ שאפשר להשיג את השלטים האלו בזול אני אשמח מאוד אם תעזור לי למצוא אותם

פורסם

אני ההיתי מנסה לגשת למקום שמתקין אזעקות,לפי מה שידוע לי ברוב האזעקות אם אתה פותח אותה יש על המעגל שתי פינים קטנים צמודים אחד לשני,שאתה מגשר אותם אם גמפר אתה מכניס את המערכת למצב של לימוד שלטים

×
×
  • תוכן חדש...