Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלכס,

תודה על המידע.

אפשר לדעת איפה עשית את ההחלפה? האם רכשת את הגיר לבד או דרך אותו המוסך?

 

טל.

 

את ההחלפה עשיתי במוסך ביבנה. את הגיר רכשתי לבד, אחרי סקר שוק קטן, מיבואן שנקרא "קבוצת שלמה נאור". הסתבר שגיר מיבוא (שאני מניח שהם קונים באופן סיטונאי בפירוקיות בחו"ל) עולה כחצי מעלות הגיר בפירוקיות בארץ. הגיר עצמו כולל משלוח למוסך עלה 750 ש"ח. החסרון במקרה כזה הוא שהמוסך לא יכול לקחת אחריות על הגיר. האחריות על הגיר היא ממוכר הגיר ולכן במקרה של בעיה אומנם לא תשלם על גיר אחר אבל כן תשלם פעם שניה על העבודה.

פורסם

כל מוסך מסודר ולא מוסך קומבינה, מדרכה או חבר שמבין נותנים אחריות על עבודה וחלקים וזה לא משנה גם אם קנו את הגיר מהחלל החיצון.

 

עבודה מקצועית והחלפה של כל מה שצריך כמו שדני דין כתב תעלה הרבה יותר משיפוץ גיר.

 

מוסכים של נרקומנים לכסף לא נחשבים כי גם ככה העבודה נראת.

פורסם

roeiw, המוסך שבו החלפתי אינו מוסך קומבינה או מדרכה, אלא מוסך כללי רגיל. אף מוסך לא יתן אחריות על חלקים שלא הוא קנה לך. מאיפה לו לדעת שהגיר שהבאת לו הוא תקין? אנחנו מדברים פה על רכיב משומש שלמוסך אין שמץ של מושג מה מקורו.

למען הסר ספק, המוסך הציע לי להתקין גיר שהוא מביא, אבל אז מחיר הגיר היה 1400 ולא 750 כמו שהוא עלה לי.

×
×
  • תוכן חדש...