Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הבדל בין אדם שרוצה ומוכן לגלות מחיר עסקה כמו עודד למשל, לבין אדם שלא רוצה ולוחצים עליו פה כמו מטורפים ודוחפים את האף למקום שהוא לא שייח אליו.



 

זה פשוט מגעיל באותה מידה כשחברים כאן לוחצים על מישהו לחשוף מחירים כשהוא באופן ברור לא מעוניין בכך.

 

נכון אין פיקוח אבל אתה לא מפקח ואתה לא צריך לשבת על מישהו עד שיוצאת ביצה בשביל שתוכל להרגיש שתרמת את חובתך - וזה מה שקורה כאן שנים וזה פשוט הורס את האווירה ובהרבה מקרים זה פוגע לא רק בצד שלקח את המחיר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מכיר את העובדה שזה הורס את האווירה שמישהו מפרסם כמה משהו מסויים עלה לו.

 

בכל מה שקשור לאודיו לרכב, למחיר יש השלכה משמעותית על התוצאה הסופית.

כל ההמלצות שלנו מבוססות מחיר ולכן לטמון את הראש בחול כאילו זה לא חשוב זאת טעות לטעמי.

 

דוגמאות:

1. JBL1004 הוא מגבר שכמות ההמלצות כאן בפורום עליו מגוחכת. למה? כי הוא כזה מדהים? לא. כי הוא משתלם. ברגע שהוצאת את המחיר מהתמונה, הכל משתנה.

2. התקנות - שמישהו מראה לנו התקנה קצת "מחוספסת" והיא באה בשילוב לתג מחיר מתוק, אז היחס אחר. מי שרוצה פינישים באיכות מסויימת צריך לדעת שזה עולה. ולדעת מה היחס במחיר בין מוצר X ל-Y.

 

בכל מקרה, על מנת למנוע דיון ארוך, לדעתי מחיר הוא מרכיב בלתי נפרד ממשוואה בכל מה שקשור לתחום שלנו.

אין כאן תוצאה אבסולוטית, שחור או לבן, עובד או לא עובד. יש תוצאה טובה יותר ופחות והיא הרבה פעמים תלויית מחיר.

 

אתה טוען שמחיר זה משהו שמעכיר את האווירה - אולי יש בזה משהו, אבל להתעלם ממחיר זה לטמון את הראש בחול פשוט.

 

הבחור לא הראה שום תמונה של העבודה שלו - ככה שאין לי מושג מה עשו שם. יכול להיות שנראה תוצאה שגם ב-50 שקל לא היינו מוכנים לקבל.

 

ובלי קשר - אתה חייב להודות, שגם אם התוצאה שהתקבלה - מ-ו-ש-ל-מ-ת. הדעה שלך עליה תשתנה אם הוא שילם 5000 או 15000.

פורסם

מה שאני טוען זה - אחרי שמישהו הרכיב מערכת והעלה את הכל לכאן, אם שואלים אותו מה המחיר והוא לא רוצה לענות - די, להפסיק לשבת עליו כמו מתאבקי סומו רק בשביל לספק את הסקרנות או לדעת אם עוד אחד יצא פראייר.



 

לא רוצה לגלות, לא צריך. זה פורום אודיו, לא אינקוויזיציה ספרדית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבעיה אדי זה ברגע שמישהו מעלה תמונות התקנה של מתקין X, והלקוח מפרסם מחיר - פתאום נהיה פה השמצות והאשמות שהוא מעתיק עבודות, משתמש בשיטות של אחרים, דוחץ מוצרים ומה לא. אף אחד לא המציא פה את הגלגל, ואין זכויות יוצרים על שיטות עבודה.

על התקנה איכותית ופינישים משלמים, כל אחד חופשי לדרוש את הסכום שלדעתו עבודתו שווה.

הבעיה לדעתי שאין פה עמדה נייטרלית מצד ההנהלה, מן הסתם שיהיה להם עדיפות להגן על ספונסר פורום. פשוט מאוד.

ראיתי את זה קורה פה יותר מידי בשנה האחרונה שהייתי פעיל פה, והיה פה יותר מידי בלגאן כשזה קשור לנושאים כאלו.

 

אז פותח השרשור עדיין לא העלה תמונות, בלי התמונות אי אפשר לקבוע איכות התקנה. תן לילד להתקין מערכת של 1500 שקל בתחנה מרכזית והוא יחשוב שזה שיא האיכות, הוא לא יודע שיש יותר רמה מיזה.

 

אז שוב, כל עוד אין תמונות כל השרשור הזה שווה כלום! וכשיהיו תמונות תוכלו לקבוע מה איכות ההתקנה, וכן אם יהיו ביקורות לא טובות תהיו בוגרים ותקבלו את זה ותשתמשו בזה כדי לשפר עבודתכם.

פורסם

הבעיה לדעתי שאין פה עמדה נייטרלית מצד ההנהלה, מן הסתם שיהיה להם עדיפות להגן על ספונסר פורום. פשוט מאוד.

ראיתי את זה קורה פה יותר מידי בשנה האחרונה שהייתי פעיל פה, והיה פה יותר מידי בלגאן כשזה קשור לנושאים כאלו.

 

אין פה עמדה נייטרלית מצד ההנהלה? אתה בטוח?

מתי לאחרונה ראית שנמחק שרשור עם התקנה של יוסי, ישראל או ההוא מ 50,000 שקל? יש לציין שאף אחד מהם אינו ספונסר פורום.

 

כל זמן שאנשים מעבירים ביקורת חיובית או שלילית זה לגטימי. בשנה האחרונה ליוו את הפורום כמה צדיקים שמניעיהם לא ממש היו נייטרליים בלשון המעטה, ובהם הנהלת הפורום טיפלה ביד קשה. לא הכל גלוי וחשוף מעל גבי הפורום.

 

אז אני מבקש, דחילאק, אנחנו עושים מעל ומעבר כדי לפתח ולשמר את הרמה של הפורום. מי שמעוניין לפרסם עבודות התקנה שבוצעו ברכב שלו אהלן וסהלן ובגבולות הטעם הטוב. למתקינים אסור לפרסם עבודות שלהם וגם אסור להמליץ על אף מתקין \ משווק \ חנות או כל עוסק אחר בתחום.

 

אם למישהו יש ביקורת על ההנהלה או שהוא חושב שמשתמש מסויים פוגע בפורום (על פני השטח או תחת פני השטח) הוא יותר ממוזמן לפנות אלינו, אנחנו לא מתעלמים משום פנייה ולא עושים outting בשום מצב.

 

אני מקווה שהנקודה הובהרה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא אכנס ל"ריב" הישן והמיותר הזה - זה חלק שמת מבחינתי ביחד עם כל מה שהיה בפורום לפני שהחליטו כאן על גישה אחרת.



 

חבל מאוד רק שהצעד הזה לא בוצע שלוש שנים אחורה.

 

לא צריך לאנוס אף אחד בשביל לפרסם מחירים - זה גם נושא אישי מאוד לחלק מהחברים כאן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

איתמר,

בבקשה תסביר לי למה נמחק לפני שבועיים שרשור של מישהו שביקש חוות דעת על מוצר מסויים של DC אודיו?

היחיד שהגיב שם אאל"ט היה אודיו קינג. וכשאני באתי להגיב - הופ! "נושא לא תקין" - נמחק. למה זה?

גם למשתמש הפותח שם היו רק 6-10 הודעות.

ולא אמרתי שנמחקו עבודות של יוסי, ג'וניור או כל מתקין אחר.

אבל על נושאים על מוצרים מסויימים מוחקים. ותגובות של אנשים מסויימים על מוצרים מסויימים מוחקים ללא סיבה לגיטימית, כולל את שלי.

ואתה אומר שאסור להמליץ על מתקינים, לשווק מוצרים או חנות כלשהי. אבל אני רואה את זה קורה פה בכל זאת, וזה לא מוצרים של יוסי, לא של ישראל סרול, לא של דרור ולא של אף אחד אחר. תבין לבד למי אני מתכוון, לי זה דיי ברור מה שהולך פה.

בחיית, איפה התמונות? ואני ימשיך להתעקש עליהם. שבוע לוקח להעלות תמונות? משהו פה מסריח עם כל הכבוד לפותח השרשור, המתקין,מגיבים, הצופים ההנהלה.

פורסם

אני לא יודע על מה אתה מדבר, אבל את הכל ניתן לבדוק. לא זה המקום ובטח שאני לא מתכוון לנהל כאן ויכוח.

כמו שאמרתי, תיבת ההודעות הפרטיות שלי או של כל אחד מהמנהלים האחרים עומדת לרשותך ורשות כל חבר אחר בפורום, גם אלו עם פחות מ 25 הודעות.

בזאת אני מבקש להפסיק את הדיון ולחזור לנושא השרשור המקורי. תגובות נוספות בעניין ימחקו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חברי פורום יקרים ,

לא תארנו לעצמנו שלקוח מרוצה אחד (אחד מיני רבים) יצור כאלה הדים בפורום

חבל שאנשים חלקם חברינו למקצוע לא יודעים איך לפרגן האחד לשני

הרי זה לא ממש משנה אם הלקוח יפרסם את המחיר שישלם או לא ( אגב זו זכותו המלאה מעולם לא ביקשנו מלקוחותינו לא לפרסם עלויות שישלמו לנו נהפוך הוא המחירים שאנחנו נותנים הם מקור לגאווה עבורנו כמו גם העבודה והמותגים )

אם הלקוח היה מפרסם ששילם 1000 ש"ח מיד היו מתעוררות כל הנשמות הטהורות וצועקות " מוצר סיני" "עבדו עליך" וכיוב'

ואם הוא היה מפרסם שישלם 15000 ש"ח שוב היו קמות אותן נשמות טהורות כדי לצעוק "גנבו אותך" "רמאים" וכיוב'

הלקוח מרוצה מהמחיר ומהעבודה זה מה שחשוב לנו בSPEED OF SOUND

 

לסיום חברים עוד יומיים יעלו כאן התמונות של ההתקנה והתקנות נוספות אתם מוזמנים להתרשם אנחנו נדאג לתמונות ואם captian dk מעוניין לספר לכם כמה שילם הוא בהחלט מוזמן.

ותפרגנו קצת זה בריא ולא עולה כסף :lol:

פורסם

אני אתייחס רק לנושא אחד. בקצרה

אתם אומרים עם שילם 1000 שקל סיני. לא נכון.

עם המוצר מתומחר בארץ ובחו"ל סביב ה1000 שקל. אז סבבה.

עם הוא קנה בפחות או משומש הרוויח. עם שילם יותר ממחיר השוק הרגיל (והסביר) לדוגמא קומפוננט שבדיקה בזאפ תביא תוצאות בין 500 ל800 שקל. והוא שילם 1200 שקל. אז גנבו אותו. פשוט כך.

אם שילם בין 500 ל800. זה המחיר הסביר למוצר. ועם פחות הרוויח. אני מבטיח שם היה קונה ב900. לא היו עושים יותר מדי צעקות.

 

ולגבי ההתקנה.

כמו שאמרו אחרים. נשמח לראות את התוצאות של המתקין שלכם. (ששמענו שעשה כבר כמה עבודות יפות בעבר)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

 

לסיום חברים עוד יומיים יעלו כאן התמונות של ההתקנה והתקנות נוספות אתם מוזמנים להתרשם אנחנו נדאג לתמונות ואם captian dk מעוניין לספר לכם כמה שילם הוא בהחלט מוזמן.

ותפרגנו קצת זה בריא ולא עולה כסף :lol:

 

אם אתה כול כך דוגל בשקיפות ,למה שלא

תספר לנו בעצמך מה המחירים.?

פורסם

audio king -הלקוח הוא זה שישלם עבור ההתקנה והמוצרים, וגם פתח כאן את השרשור, במידה והוא מעוניין לפרסם את המחיר ששילם זו זכותו המלאה, ואם הוא לא מעוניין לספר לכם כמה שילם - זו גם כן זכותו.

ואנו שוב חוזרים ואומרים כי מעולם לא נאסור על לקוחותינו לפרסם מחירים אצלנו המחירים הם הוגנים ושווים לכולם בלי " קומבינות"

יום נפלא שיהיה לך 8)

 

אגב,

אם כל כך בוער לך לדעת מחירים של מוצרים שלנו שאל ונענה קבל עם ופורום.

פורסם
audio king -

 

אגב,

אם כל כך בוער לך לדעת מחירים של מוצרים שלנו שאל ונענה קבל עם ופורום.

 

אני לא מדבר על הלקוח

אני מדבר על מחירון של היצע המוצרים אצלכם בחנות.

פורסם
אני לא מדבר על הלקוח

אני מדבר על מחירון של היצע המוצרים אצלכם בחנות.

 

אתה מוזמן להגיע לחנות ולראות את המוצרים ואת המחירים.

אם יש לך שאלה ספציפית לגבי מוצר ספציפי נשמח לתת לך תשובה כאן בפורום,

כפי שאנו יודעים מעולם שום בעל עסק לא פרסם בפורום " מחירון של היצע מוצרים"

ואין בכוונתנו לעשות כך גם, אתה מוזמן לפרסם היצע מחירים של המוצרים שלך נשמח לראותם.


×
×
  • תוכן חדש...