Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בגלל זה אתה נתת את התגובה האחרונה שלך.



 

זה שאתה נהנה מהמערכת הזו ויצאת מרוצה זה נהדר - אבל בסופו של דבר, מנקודת מבט של מישהו שמכיר את התחום הזה היטב למשך שנים ארוכות.

 

אחרי המפגש - (במידה ויהיו שם חברים עם מערכות טובות) - אתה תצא עם הרגשה "קצת" אחרת.

 

 

סאונד זה דבר מאוד יחסי בסופו של דבר וצריך נקודות ייחוס וגם לשמוע הרבה מערכות בכדי להיות בכלל מסוגל לעמוד על טיב של מערכת.

 

כשאין נקודת ייחוס, יתרה מזו, כשאין מודעות בכלל לנושא - כל מערכת יכולה להשמע נפלא כל עוד היא שדרוג כלשהוא של מה שהיה לפני.

 

אני לא יודע מה קורה כרגע עם מפגשים, כי הם לא מתקיימים יותר בחסות הפורום, אני יודע שיש קבוצות בפייסבוק אבל אני לא שם עדיין.

 

מקווה שתצליח להתקל בקבוצת וותיקים שכן נפגשת ותשמע קצת מערכות טובות יותר ולא, אני לא מדבר על מערכות יקרות יותר אלא כאלו שפשוט הותקנו טוב יותר.

 

תביט בשרשיר של פלג למשל - עכשיו זו התקנה לתפארת! והציוד פשוט סה"כ ואני מוכן לשים כסף על השולחן שהמערכת הזו תהיה מסוגלת לעשות בית ספר ליקרות ממנה במידה ולא הותקנו באותה רמה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, שכחתי לציין שמסתובב לו שם חיידק איום ונורא אשר גורם למחלה שמעטים ובודדים נרפאים ממנה - שידרוגיטיס.



 

:-P

 

 

 

 

 

:?:?:?:?:?:?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שמעו חברה אני מבין שאני מתעסק פה עם חברה רציניים שהרבה שניים אתם כבר בתחום המערכות סאונד לרכב!!!!! אבל בסך הכל זה רכב ראשון שלי ואני בטוח שאיפה שהתקנתי עשו ונתנו מהלב וענו על הציפיות שלי מעל ומעבר כי זה אני וזו מה שדמיינתי וקצת יותר. בסך הכל רציתי ליראות מה חושבים ולהכיר את הנושא מקרוב!!!! והבנתי לא בקטע מעליב שיש פה אנשים משוגעים לדבר שזה קצת בגדר של טירוף אבל כל איש איש!!!!!.

שבוע מהנה לכולם שמרו על עצמכם וסעו בזהירות!!!!

פורסם
וואלה? מה אתה אומר?

 

אז בוא אני אספר לך שאם בא מישהו ואין לו מושג ירוק ודופקים אותו כמו שצריך ולמרות זאת הוא מבסוט - אז זה לא בסדר.

 

אולי הבורות היא אושר, אבל בהחלט אל תאמץ אותה כדרך חיים.

 

כולנו כאן טעינו במהלך הדרך עם התחביב הזה. לא רק בהתחלה.

המטרה בפורום הזה כמו שאני רואה אותו היא לחנך ולמסור מידע.

 

אם בא מישהו ומשלם המון כסף על רכיבים והתקנה גרועה - ראוי שייאמר לו הדבר מ-2 סיבות:

1. להבא הוא יידע ממה להיזהר ומה לחפש.

2. שאר הציבור יוכלו להיזהר מאותו מקום בו נעקץ בחור מסויים.

.

 

אולי לא התנסחתי נכון , העדיפות הכי טובה היא כמובן להתייעץ עם יודעיי דבר מראש וזה נכון לכל תחום, לגבי השירשור הזה לא נראה כאילו עבדו על הבחור, למרות ההתקנה החובבנית של הרמקול באוויר (שמגמדת את שאר ההתקנה הטובה), בחירת הרכיבים נראית סבירה, עם טיפה ניסיון או שאלות מוקדמות יכול להיות שהיו נבחרים רכיבים אחרים, אבל אי אפשר לומר שעבדו עליו,

ואם לא עבדו עליו, ולא שדדו אותו , אז אפשר להגיד מברוק ותהנה ממה שקנית (מכל הלב), ואם יש איזו שהיא הערה לגבי הציוד אז בבקשה ממכם בעדינות , ולא לא בעדינות עם המתקין , אלא בעדינות על הבחור עם הרכב הראשון שלו , שעשה יפה והשקיע במערכת ממיטב כספו .

אחרי ההתקנה , כל הערה לגבי בחירת הרכיבים תגרום לבחור למפח נפש גדול והרגשה של פראייר, זה לא נעים ולא עוזר בשום צורה,

אם משהו לא בסדר , הבחור יבין את זה (מפגש\חברים) ,ואז הוא ישאל (וכנראה שפה יתנו לו אחלה תשובות) , וידע מה צריך לעשות .

 

אני לא מבין מה אתם רוצים? ממנו שיחזיר את המערכת? שפשוט יהנה ממנה !

SCANSPEAK

פורסם

1. אדי לאנוס - זה אינפינטי קאפה, לא רפרנס.

 

2. בן גיי - שמע חברצ'יק. אתה צריך לעשות הפרדה בין 2 מקומות:

א. החבר'ה של הבחור שיגידו לו - יאללה אחי, עשית. תהנה. העיקר שתהיה מבסוט. העיקר הבריאות. כפרה על הכסף. וכו'. להיות מעודדים ותומכים ולתת משפטים בלי משמעות, זה תפקיד שלהם.

ב. שבא לכן בן אדם הוא צריך ללמוד. גם מניסיון של אחרים. ואף אחד חלילה לא טוען כאן שנעשה משהו נוראי. רק שתדע שלי הציעו מערכת כזאת של טארג'ט תואמת VW ביותר ממה שהוא שילם על כל הרכיבים + ההתקנה. אז זה לפרופורציה.

הוא קיבל סט טוב, במחיר טוב. ואם הייתה לי פיקנטו יש סיכוי שהייתי הולך על סט-אפ דומה.

אבל אדם צריך ללמוד ולדעת להעריך את העבודה שנעשתה לו. התפקיד של הפורום להיות ביקורתי, לא להחזיק לו את היד.

 

תאמין לי שיודעים לפרגן כאן, ומתוך לא יודע כמה עמודים שנכתבו כאן על ההתקנה, רוב הביקורות שנכתבו על ידי אנשים שהם מאוד מאוד מאוד קפדניים וביוקרתיים - הייתה סה"כ לחיוב. אם ההתקנה של הקומפוננט הייתה נעשית קצת אחרת - אז הוא היה מקבל LIKE אחד גדול וזהו. כל השאר זוטות. לא ממש אכפת לי אם הבד בדיוק באותו גוון. או שהעץ מ-MDF או לא (ספציפית לפלטה של המגבר. בדברים אחרים זה חשוב) - אלו דברים שמתפשרים עליהם כפונקציה של מחיר.

 

3. SPEED OF SOUND - אני לא אוהב להתערב או לנסות להגיד לבעלי מקצוע איך לעבוד, אבל לדעתי אם הייתם מזמינים את הקפטן דיקי אליכם לשעה ומשפרים את ההתקנה של הרמקול מקדימה - הייתם גם יוצאים מלכים וגם סותמים פה את הפה של כל מי שהגיב בשרשור. סתם נק' למחשבה.

פורסם

בגדול אתה צודק,(חוץ מה "בן-גיי" , בנג'י)

אולם הביקורת כאן ניתנת מאנשים בעלי המון שנות ניסיון בתחום (שזה אחלה), שהשקיעו המון (שזה גם אחלה) , אבל לרוב מה שיוצא זה שאם הותקנו פחות משני מגברים של אודיסון איזה קומפוננט מפוצץ וכמובן בנייה מעלפת בדלתות התגובות יהיו פושרות ולא יותר -(שזה הגורם הראשי למחלת "השידוגיטיס" הפוגעת אנושות לרוב בסטודנטים חסרי ישע ומזומנים) , אולי אני טיפה מגזים אבל יש משהו במה שאני אומר .

 

לגבי SPEED OF SOUND , זה ממש נכון מה שאמרת ,בטלפון אחד קצר ושעת עבודה הם יכולים לסדר את הרמקול המרחף לסגור לכולנו את הפיות, ולאת גדולים - אם זה באמת יקרה אז זוהי הגדולה של הפורום

SCANSPEAK

פורסם
1. אדי לאנוס - זה אינפינטי קאפה, לא רפרנס.

 

 

מצידי שזה גם יהיה BEWITH פוג'י ביאנקו - עדיין ישמע זוועת עולם כמו שהתקינו אותו.

 

גם אם תתקין שם רמקול של 20 אלף שקלים כמו שציינתי משפט מעלה - זה ישמע בית שימוש עם כזאת התקנה וחבל.

 

הרמקול המקורי היה נשמע במצב כזה טוב יותר על הגברה חיצונית וחסימה נכונה של קרוס אובר - פשוט כסף שנזרק ישר לפח וחבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן, אני יודע. אמרתי את זה כבר מקודם.

 

ציינתי את ההבדל בגלל משהו שאמרת על סדרת הרפרנס והטוויטר שלה. ובנוסף זה משפר את היחס עלות/תמורה.

פורסם

נכון, סדרת הקאפא היא טובה במרחק שנות אור מהרפרנס - עדיין, בצורה כזו, אין לזה משמעות למעט הטוויטר שהוא נעים יותר לאוזן ועדיין - הוא לא נמנה בין הטוויטרים הרכים.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...