Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל עוד אתה מרוצה אז הכל על הכיפאק, ודעתי או דעת אחרים לא משנה כלל וכלל מכיוון שכבר רכשת את המערכת , תתחדש !!!

SCANSPEAK

פורסם
כל עוד אתה מרוצה אז הכל על הכיפאק, ודעתי או דעת אחרים לא משנה כלל וכלל מכיוון שכבר רכשת את המערכת , תתחדש !!!

 

וואלה? מה אתה אומר?

 

אז בוא אני אספר לך שאם בא מישהו ואין לו מושג ירוק ודופקים אותו כמו שצריך ולמרות זאת הוא מבסוט - אז זה לא בסדר.

 

אולי הבורות היא אושר, אבל בהחלט אל תאמץ אותה כדרך חיים.

 

כולנו כאן טעינו במהלך הדרך עם התחביב הזה. לא רק בהתחלה.

המטרה בפורום הזה כמו שאני רואה אותו היא לחנך ולמסור מידע.

 

אם בא מישהו ומשלם המון כסף על רכיבים והתקנה גרועה - ראוי שייאמר לו הדבר מ-2 סיבות:

1. להבא הוא יידע ממה להיזהר ומה לחפש.

2. שאר הציבור יוכלו להיזהר מאותו מקום בו נעקץ בחור מסויים.

 

לענייננו - כמו שאמרתי בהתחשב במחיר ובציוד שהבחור קיבל יש להבין שההתקנה ככל הנראה לא תהיה ברמה הכי גבוהה שיש.

אז אם החיתוכים בפלטת עץ לא ישרים או שהלבד לא בדיוק באותו גוון - זה לא ממש משנה - אפשר לחיות עם זה. לדעתי מעל 50% מהמתקינים בכלל לא שמים פלטת עץ מתחת למגבר.

 

אבל שיש טעויות שיכולות לפגוע בשמיעה או גרימת נזק לרכב - זה כבר BIG NO NO.

את העניין של התקנת הרמקול הקדמי הייתי משפר. הוא פשוט באוויר והכל מסביבו פתוח - הציון לזה הוא פחות מסביר.

שאר ההתקנה - בסדר.

פורסם

המחיר יפה מאוד.

המוצרים מבית ניופאן טובים JBL\אינפיניטי

החיווט איכותי

התקנת המגבר יפה

במוצרי VIBE\EDGE לא נתקלתי עדיין

 

סה"כ ההתקנה טובה מלבד התקנת הסט הקדמי

כמו שנאמר ,טבעות לרמקולים מקדימה היו נותנים להתקנה הזו ביקורות הרבה יותר טובות

הייתי מוסיף גם גריל או מוטות לסאב על מנת להגן עליו.

פורסם
אני גם מסכים עם התגובה שמעליי, סה"כ בתקציב הנ"ל התוצאה דיי נחמדה.

רק לא הצלחתי להבין איפה יש סכנה לרכב בהתקנה הזו?

 

חלילה, אין שום סכנה.

 

אני אומר שבכלליות, אני מוכן לקבל מקרים בהם ההתקנה לא "מעודנת" עד הסוף, אבל לא מקרים בהם יש נזק לרכב או שההתקנה פוגעת באופן ניכר באיכות הצליל.

פורסם
חלילה, אין שום סכנה.

 

אני אומר שבכלליות, אני מוכן לקבל מקרים בהם ההתקנה לא "מעודנת" עד הסוף, אבל לא מקרים בהם יש נזק לרכב או שההתקנה פוגעת באופן ניכר באיכות הצליל.

 

עכשיו הכל מובן.

מחזק :wink:

פורסם
המחיר יפה מאוד.

המוצרים מבית ניופאן טובים JBL\אינפיניטי

החיווט איכותי

התקנת המגבר יפה

במוצרי VIBE\EDGE לא נתקלתי עדיין

 

סה"כ ההתקנה טובה מלבד התקנת הסט הקדמי

כמו שנאמר ,טבעות לרמקולים מקדימה היו נותנים להתקנה הזו ביקורות הרבה יותר טובות

הייתי מוסיף גם גריל או מוטות לסאב על מנת להגן עליו.

 

 

 

 

דוגמה מאוד יפה, עבודה מעולה, נקייה ויפה.

עם זאת..

חשוב להסביר, הטבעת סביב הקומפוננט בדוגמה היתה מתאימה אילו היה מדובר באותו סוג רמקול.

הרמקול הוא רמקול coaxial ולא קומפוננט כפי שנראה בדוגמה, הטוויטר בולט בצורה חריגה ולכן היה עלינו לעשות הנמכה ככל שניתן. אגב, מי שמכיר את הרמקול יודע שמדובר ברמקול מעולה. (כן, יש יותר טובים.... )

 

כמובן שכאשר אנחנו מבצעים התקנות בתקציב גדול, אין סוף לסוגי הבניות שניתן לבצע ברכב.

כפי שדניאל (הלקוח) ציין, התבקשנו שלא נבצע שינוי במרקם של הרכב ולהשאירו בצורה המקורית עד כמה שניתן.

לבסוף, מה שחשוב זה שהלקוח מרוצה. מרוצה מההתקנה, מהשמיעה והיחס.

כפי שדניאל ועוד הרבה לקוחות נוספים יוצאים מרוצים.

פורסם

מה שקורה כאן זה מה שתמיד קרה כאן עם ספונסרים לאורך הזמן.



 

1. רמקול שמותקן באוויר - מנגן זוועה - איך שלא תביטו על זה.

2. רמקול שמותקן ללא טבעת הגבהה - יוצר רזוננס גדול מאוד מהפח עליו הוא מותקן ובנוסף לא מקבל ריסון נאות ולכן גם כן - נשמע זוועה.

3. אינפיניטי סדרת רפרנס הינה סדרה שיש לי עמה נסיון ארוך טווח - יש להם מיד נחמד, שם זה מתחיל ושם זה נגמר, הטוויטר לא מפורט וצורם עד כדי כאב, בידיעה שהוא חתוך בצורה הכי פשוטה שיש על רמקול בתצורה קואקסיאלית - לא מוסיף לחוויה. כל נסיון שלי לרסן את הסט הזה נגמר בכשלון ולבסוף כל הסט הוחלף.

 

יופי שהתקנתם את המגבר כמו שצריך.

יופי שהתקנתם את הHU על מתאם סטנדרטי לקיה פיקנטו - לפחות זה נראה טוב.

 

 

מה שלא תעשו - הרמקולים האלה לא מנגנים כמו שצריך ולא מקבלים את סביבת ההתקנה הנדרשת בכדי להוציא מהם את מה שהם באמת מסוגלים לתת.

 

תאמינו או לא - אבל היה עדיף כבר להשאר על הרמקולים המקוריים רק לבנות להם קרוס אובר פסיבי טוב יותר ולחבר אותם להגברה שהתקנתם שם ולHU שהתקנתם שם.

 

מערכת שכזאת תישמע טובה בעשרות מונים מהזוועה שעשיתם שם לרמקולים.

 

 

הנסיון הזה להתייפיף מאחורי מקצועיות בגלל שאתם עובדים בתחום לא מתקבלת על הדעת ואתם בסוף תפגעו בעצמכם עם הגישה היהירה הזו כמו כל ספונספר פורום אחר שנעלם מכאן - וחבל.

 

ההתקנה הזו לא מעולה, הרכיבים סבירים ולא יותר - חלק מהדברים הותקנו טוב ויפה אבל זה בטל בשישים כאשר מביטים במצב ההתקנה העגום של הרמקולים.

 

השרשיר הזה הופך לבדיחה לא מצחיקה בגלל שאתם לא אומרים את האמת הפשוטה שהיא:

 

זה התקציב.

זה מה שניתן היה לעשות במסגרת התקציב.

 

והאמת היא - שאת הרמקולים היה עדיף לא לעשות בצורה שכזו ופשוט לשפר את התוצאה של הרמקולים המקוריים - ועד כמה שקשה לאנשים להאמין, אם תחסמו אותם בתחום תדרים שנע בין 90 הרץ לבין 20 קילו הרץ - הם ישמעו טוב מאוד על הגברה חיצונית.

 

- הדבר היחיד שהייתי מוסיף שם זה מידבאסים ובונה להם קרוס בסלופ 6 (סה"כ סליל ושני נגדים) וחיתוך באזור ה2K ואת המקוריים בדש בורד חותך איפשהו מאזור ה1K בסדר שני (סלופ 12) שזה סה"כ סליל, קבל ושני נגדים

 

והמערכת היתה נשמעת פשוט טוב!

 

 

אבל למה לכם ללמוד מחבר פורום וותיק עם נסיון עשיר?

 

אתם הרי מקצוענים וההתקנות שלכם "מעולות" והרכיבים שלכם "מעולים".

 

אני צריך לשבת וללמוד מכם, נכון?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ההפך,

נשמח ללמוד מכל חבר פורום ותיק או צעיר כל עוד יש מה ללמוד וממי ללמוד.

אחרי הכל, כולנו בני אדם, כולנו יכולים לטעות ואני כאדם לעולם לא אתנשא מעליך או על כל חבר פורום אחר גם אם הוא טועה טעות חמורה. יש דרך להתנהל בפורם, אנחנו פה כולנו לא עוד סתם מספר משתמש.. או סתם כינוי.. כולנו אנושיים ובאמת נורא חבל שאתה יורד לפסים אישיים. בו נשאיר קצת צלם אנוש ביננו.

 

המשך יום נעים.

פורסם

יש עוד הרבה מקום להשאיר לצלם אנוש אבל דברים חייבים להיות במקומם.



 

אי אפשר להתקין רמקול באוויר ולטעון להתקנה מקצועית\מעולה.

 

אתם נכנסתם לפורום של פאנאטים לתחום ותמונות כאלו זו יריה ברגליים שלכם - בייחוד ברגע שאתם מציירים את התמונה במילים כמו "מעולה".

 

אם הרמקול הזה היה בולט מידי ולא ניתן היה לבנות לו תושבת נורמאלית הדבר הנכון יותר לעשות היה לחפש רמקול שטוח יותר או לבדוק אם אפשר לקצר את הבורג שעליו יושב הטוויטר או את הצוואר שלו -> בחלק מהרמקולים זה ניתן לביצוע, בחלק לא.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קפטן DK - שאלה פשוטה - בבקשה תענה.



 

האם הגעת פעם למפגש אודיו?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...