Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כפי שאנו יודעים מעולם שום בעל עסק לא פרסם בפורום " מחירון של היצע מוצרים"

 

לא מדוייק ,אבל זה לא הנושא של השרשור בכלל. המחיר בשרשור הזה לא צריך להיות העניין המרכזי אלא ההתקנה (זאת גם הכתרת).

לעצם העניין מקובל שאם יוזר פותח שרשור התקנה הוא מגבה אותו בתמונות. קבל זאת בהבנה ידידי אבל אם היוזר הוא גם חדש וגם אין תמונות אזי אנשים הופכים להיות חשדנים וזה טבעי לחלוטין. אני בהחלט מאמין שיש תמונות והן תעלנה לפורום אבל בעידן של היום ההליך הוא פשוט מהיר ולא מסורבל ולא צריך להמתין לסופ"ש.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא רק שהוא משתמש חדש, התוכן של ההודעה גם מאוד אגרסיבי בפן השיווקי שלו ורואים זאת מיד.

היה מספיק אם הוא היה מציין את שמות המוצרים וכולם היו מבינים ישר מאיפה ההתקנה והציוד.

ובכללי השיווק של הספונסר מאוד אגרסיבי פה בפורום יותר מכל ספונסר אחר שראיתי ולדעתי זה רק נותן את האפקט ההפוך אבל זכותכם.

בכל מקרה אני ואני מאמין שעוד רבים מחכים לתשובות יותר חשובות ממכם בנושא אחר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=437044

חבל שאתם מתעלמים מלתת תשובות בנושאים החשובים.

פורסם
אתה מוזמן להגיע לחנות ולראות את המוצרים ואת המחירים.

אם יש לך שאלה ספציפית לגבי מוצר ספציפי נשמח לתת לך תשובה כאן בפורום,

כפי שאנו יודעים מעולם שום בעל עסק לא פרסם בפורום " מחירון של היצע מוצרים"

ואין בכוונתנו לעשות כך גם, אתה מוזמן לפרסם היצע מחירים של המוצרים שלך נשמח לראותם.

 

אתה אולי חושב שיש לי משהו נגדך ,אבל זה בדיוק ההפך אני מנסה לעזור לכם כעסק

התפיסה הזאת של הלקוח יבוא ואז נגלה לו כמה ולמה עברה מהעולם ,בעידן המודרני כול אחד ניכנס לאינטרנט

משווה מחירים ומוצרים ואז מחליט איזה דיל מתאים לו יותר.

 

בנוגע לפירסום מחירים בדיוק ההפך ,כול ספונסר שהיה בפורום היה מעלה רשימה של מוצרים

כולל מחירים של רוב\כול המוצרים שהוא מוכר כולל מבצעים רבים ומגוונים לחברי הפורום

או במקרה היותר טוב מחזיק אתר אינטרנט עם פירוט מ-א עד ת.

 

גם אם התרשמתי ממוצר כזה או אחר לא ניתן להמליץ עליו מבלי לדעת

לאיזה קטגוריית מחיר הוא ניכנס ,לסיכום אתם ספונסרים בפורום כמעט כחודש

היו כאן ספונסרים שבחודש עוררו סערה של ממש כאן בפורום

הנוכחות שלכם אנמית במקרה הטוב, יהיה נחמד אם תיקחו את העניין יותר ברצינות.

פורסם

חברים יקרים ,

תודה על השיעור המרתק בתורת השיווק רק לא ממש הבנו האם לטעמכם השיווק אגרסיבי מידי או אנמי? אולי זה עניין של טעם ?

אנו נמצאים מספיק זמן בתחום ויודעים את עבודתנו.

לכל מי שיש ספק מוזמן להיכנס לדף הפייסבוק שלנו כאן https://www.facebook.com/speedofsound.il בנוסף אתם מוזמנים להיכנס לעמוד המבצעים של הפורום בו ניתן למצוא מבצעים לחברי הפורום עם מחירים וגם מחירי התקנה.

תודה לכולכם על תשומת הלב...

המשך יום נפלא

פורסם

קודם כל הרכיבים-

 

טוב אז ככה אתמול ביצעתי את ואלו הרכיבים:

סט קידמי INFINITY KAPPA 42.7I .

סט אחורי EDGE ED306 COMP .

מגבר 4 ערוצים VIBE SLICK4 דיגיטלי .

סאב וופר 8" +תיבה JBL GTO804 .

HU DOUBLE DIN TARGET .

קיט התקנה ROCKFORD RFK8 .

2 RCA ROCKFORD RFIT .

חיווט לרמקולים VIBE FLAT CABEL HIGH DEFINITION .

חיווט לסאב VIBE FLAT CABEL BASS 13SPK .

 

עלות כוללת של כל ההתקנה כולל עבודה מתאמים ורכיבים וקפה 3,950.

 

מקום התקנה Speed of Sound.

 

את הלינק לתמונות יפרסם בהודעה מתחתי Speed of Sound מכיוון שאני חדש ולא יכול לפרסם קישורים.

 

דעתכם חשובה חייכו הכל לטוב.

פורסם

לידע כללי הגודל של הרמקולים מאחורה הם 6.5 ולא 5.25 כמו שהרכב מגיע, אז עם משהו חושב גם לשדרג את הפינקטו שלו אז יכול לקחת את זה בחשבון שאפשר להתקין רמקול יותר גדול ממה שהרכב מגיע (5.25) ל6.5.

פורסם

הרמקולים בדש בורד - איפה טבעת התקנה? למה להשתמש בברזלים מאולתרים? דיקט של 3-5מ"מ היה יכול לפתור שם את הנושא הזה הרבה יותר טוב, וגם יכול להישמע הרבה יותר טוב.

הפלטה של המגבר - למה לא מMDF? הקדיחות שם בלוח נראים על הפנים, הריפוד של הפלטה גם לא נראת משהו, כל הצד של החוטים של הרמקולים וחשמל בכלל נראה על הפנים, החיתוך אינו ישר אלא גלי וזה נראה כאילו הבד גם לא הודבק כמו שצריך. תחזיקו מגוון של לבדים בצבעים של רוב המכוניות בשוק, שזה בדרך כלל גוונים של אפור ושחור, לפעמים יש צבעי קרם ברכבים טיפה יותר יוקרתיים. משהו כהה יותר היה יושב יותר יפה שם.

ולבסוף, הדאבל דין נראה כאילו הוא יושב ללא מסגרת פלסטיק, ואפשר לראות את האור המאיר של המסך בחריץ מסביב.

 

קבלו את כל מה שאמרתי כעצות ייעול.

 

דיוויד

פורסם

אני דווקא לא מסכים ב-100% עם REZO.

 

הדבר היחידי שבאמת מפריע לי זה ההתקנה של הקדמיים.

כל השאר - בסדר, בייחוד שלוקחים את זה ביחס למחיר - שהוא די נמוך בהתחשב בציוד שהוא קיבל.

 

תתחדש ותהנה!

פורסם

הרמקול הקדמי הותקן כך בגלל שלא רציתי רמקול עם טוייטר נפרד כי רציתי לשמור על מראה רגיל של הרכב בלי פגיעה ושינוי פלסטיקה ולכן היינו חייבים להתקין כך מפני שהרמקול עם הטוייטר היה גבוה מידי והוא פגע בגריל של הרמקול כל צליל ויצר רעשים מפריעים והיינו חייבים להנמיך אותו!.

והתמונה של הדאבל דין באמת זה בלי מסגרת אבל עם הייתה רואה שגם הוא עוד לא במקום שלו ולכן בלי המסגרת.

ועל הפלטה של המגבר אני מבין על מה אתה מדבר אבל לא מפריע לי בכלל כעט אולי בעתיד נשנה ונעביר אותה למאחרי הריפוד של הכיסא אבל כרגע לא בתכניות.

 

תודה על העצות מקווה שעוד חבר'ה יתנו עצות כמוך:mm_yeah:

 

ועוד דבר תמיד אפשר לשפר למרות שמבחינתי לא נישאר כמעט כלום בתור רכב ראשון אני מבסוט אש.

מעוניין בעוד דעות ועצות.


×
×
  • תוכן חדש...