Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפלסטלינה מורידה סימנים של נקודות שנוצרות מחנייה מתחת לעץ? (ג'ינג'ים?)

 

מורידה.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין ספק שיצאו לך תוצאות מדהימות!



ולכן אנסה לאעזר בידע שלך

רכשתי ערכה של פלסטלינה ובנוסף מכשיר לפוליש ווקס ע"מ לבצע פלסטלינה ווקס ברכב.

אשמח לפירוט דרך עשיית הווקס.

ואם אתה יודע האם בשימוש עם מכונה יש צורך בווקס נוזלי או משחה ואיך עושים עם מכונה

 

בנוסף העליתי תמונה של ערכת הפלסטלינה ומכשיר הפוליש ווקס

פורסם

תודה רבה על הסקירה. בדיוק מתכנן לרכוש את הערכה הזאת.

 

מקווה לתוצאות דומות.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

mother חברה מאוד טובה,אני בטוח שיהיו לך תוצאות מצויינות,אני עושה ווקס בצורה ידנית לכן לא יודע לגבי דגשים עם מכונה.

אך כעיקרון התהליך זהה,הרכב צריך להיות נקי וייבש,ולא לעשות את זה בשמש.

עובדים על חלקים קטנים,כי אחרת הווקס מתייבש וקשה להוריד אותו,למשל מכזה מנוע לחלק ל3 קטעים זאת הכוונה,לאחר שהווקס מתייבש דקה בערך אתה מוריד אותו עם מטלית מיקו פייבר,אסור שהווקס יתייבש על פלסטיק לא צבוע,למשל ידיות דלתות,אחרת יש סימנים לבנים,כך שאם אתה רואה שנזל לך על הפלסטיק-מיד לנגב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אחרי השימוש התוצאה בהחלט !מעולה! הוריד את כל הנק׳ שתקעו על הרכב והרכב באמת נוצץ ממש כמו חדש! הווקס לא מהטובים שראיתי אבל עושה את העבודה מאוד קל לשימוש...

מומלץ..

פורסם

אין ספק שיצאו לך תוצאות מדהימות!



ולכן אנסה לאעזר בידע שלך

רכשתי ערכה של פלסטלינה ובנוסף מכשיר לפוליש ווקס ע"מ לבצע פלסטלינה ווקס ברכב.

אשמח לפירוט דרך עשיית הווקס.

ואם אתה יודע האם בשימוש עם מכונה יש צורך בווקס נוזלי או משחה ואיך עושים עם מכונה

 

בנוסף העליתי תמונה של ערכת הפלסטלינה ומכשיר הפוליש ווקס

 

ווקס עושים ביד ולא עם מכונה שפשוט תוריד את הווקס.

המכשיר נועד לביצוע פוליש.

 

בהצלחה.

פורסם
חברים מה אתם אומרים על המוצר הזה?

http://www.ebay.com/itm/Magic-Car-Clean-Clay-Bar-150g-Auto-Detailing-Cleaner-Blue-/150784705128?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item231b780268

האם כדאי לנסות? או שחבל על 5 דולר ובזבוז זמן?

מישהו ניסה?

 

פלסטלינה טובה לא עולה 5$.

 

 

זו פלסטלינה באמת איכותית:

 

http://www.autogeek.net/woclco.html

פורסם
פלסטלינה טובה לא עולה 5$.

 

 

זו פלסטלינה באמת איכותית:

 

http://www.autogeek.net/woclco.html

 

אני מבין שפלסטלינה יקרה היא איכותית, אבל לבזבז 200₪ על מנת להוריד כמה עשרות נקודות שחורות, קצת מוגזם לטעמי.

מעניין לדעת מה ההבדל, האם הפלסטלינה ב 6 דולר תעשה את העבודה, מעניין לשמוע אם מישהו ניסה

פורסם
גם אני חשבתי להזמין את הפלסטלינה של ה 5$.

מעניין לשמוע תוצאות של מישהו שבאמת התנסה איתה ולא סתם אומר.

הזמנתי את המוצר לפניי כשבועיים, מצפה לקבל ולהשתמש, ואני יעדכן לגבי התוצאות.


×
×
  • תוכן חדש...