Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם אני חשבתי להזמין את הפלסטלינה של ה 5$.

מעניין לשמוע תוצאות של מישהו שבאמת התנסה איתה ולא סתם אומר.

 

מדובר רק בפלסטלינה.

 

מה לגבי דיטיילר\clay lube?

פורסם

לי יש את הפלסטלינה של ה5$ של "magic". עשתה את העבודה יופי, ושומו שמיים השתמשתי גם במים.

בסוף התהליך הפלסטלינה היתה מטונפת ומשטח הרכב היה חלק. הייתי מאוד מרוצה. מיד לאחר מכן עברתי לווקס קראנובה של הארלי.

פורסם

אז מה ההבדל בינה לבין פלסטלינה של WOLFGANG שרק היא נמכרת ב כ220 שקל באוטוסטור?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מניח כמו ההבדל בין מנזרנה לבין טרטל ווקס :roll:

יצא לי להשתמש בפלסטלינה של וולף גנג, היא הרבה יותר רכה מזו של קארפלן, הלכלוך ניקלט טוב יותר ובקלות יחסית.

פורסם

טיפול מקצועי של דיטיילר עולה בין 500-600 שקל. אם ערכת פלסטלינה בלבד שעולה 220 שקל נשמעת לך כמו השקעה נבונה אז קטונתי.

פורסם

מה הכוונה ל"כמו שצריך"?

אם אני ישקיע 30 ש"ח וזה יעשה את העבודה מה רע? או כמו שצריך זה להשקיע 200 ש"ח ולהרגיש שביזבזת הרבה כסף על כמה נקודות שחורות- אני מזכיר לך זה לא שיש לי פורשה מתחת לבית.

אם זה לא פוגע בצבע ועושה את העבודה אין סיבה שזה לא יהיה כמו שצריך

פורסם

אתה יכול גם לקנות פלסטלינה ב-2 דולר ולהשתמש רק במים וזה יעשה את העבודה, אבל התוצאה לא תהיה אותה תוצאה. ולא צריך להחזיק פורשה בחניה כדי לרצות לקבל תוצאות טובות. אם אתה לא מצפה ליותר מדי ורוצה רק להוריד כמה נקודות או כתמים, אז שיהיה בהצלחה.

פורסם
השאלה זה אם זה שווה את הכסף וההפרש.

בקרוב התשובה.

אני מעדיף לבזבז 30 ש"ח ולנסות, אם לא כנראה שאצטרך לקנות משהו יותר איכותי ואז זה יעלה לי X+30 אבל ניסיתי

אני יעמוד בהוצאה

פורסם

אני רק מקווה שלא תגרום לנזק בתהליך.

אני אשמח אם תוכל לחזור לעדכן (עם תמונות).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...