Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לאחרונה שמעתי ממכר שמועה שאומרת אם הרכב הובא ארצה ביבוא אישי, נניח עם מנוע 4 צילינדרים וקיים דגם עם 6 צילינדרים ניתן לבצע הסבה חוקית.

לי זה נשמע קצת תמוהה, מישהו מכיר את הנושא ויכול להרחיב?

או לחלופין סיעור מוחות קצר;

בהנחה שהרכב הובא ביבוא אישי, האם מספר הצילינדרים לא מצויין ברשיון?

האם הכוונה הייתה יכולה להיות יותר לכיוון "האפור" אה-לה "ככה קניתי את הרכב ככה אמרו לי שהוא הגיע לארץ, אין לי מושג מה עושים פה עוד שני צילינדרים" \ "כן, זה רכב ביבוא אישי. יש פה 6 צילינדרים מהמפעל" ?

 

 

תודה מראש לכל העונים.

 

באגירה, אם השאלה חורגת מתחומי הממלכה שלך מתנצל מראש, בין פורום טכני לפורום שיפורים נראה לי הכי מתאים כאן.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

מניסיון של חברים שעשו שינוי ברכבים ישנים

אני יכול להגיד לך שכל עוד היצרן יאשר לך מסמך שמציג שהייתה אופציה למנוע גדול יותר והמכלולים שלך מתאימים או החלפת אותם

אמורים לאשר לך עם בירוקרטיה קשה אבל אפשרי

רכבים ביבוא אישי נראה לי היבואן יהיה קצת יותר נוקשה דווקא לאישור כזה

הם לא מתלהבים לעזור בדרך כלל

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

נראה לי שיש קצת יותר בירוקרטיה ממה שאפשר להעלות על הדעת, קח לדוגמא את השרשור של E-Man בפורום הטכני.

הכוונה הייתה בלי לעבור במשרד התחבורה או אצל היבואן הרשמי, אם מישהו מכיר דבר כזה.

אני בספק שזה אפשרי, אלא יותר לכיוון של "לזרום עם זה" ובמקרה הצורך לנסות להשען על היבוא אישי כדי לצאת ממצבים לא נעימים.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

הרי ברישוי מופיע דגם מנוע ,איך בדיוק מאשרים החלפה למנוע אחר .

מסתובב בפורום איזה פוסט שמדבר על החלפת מנוע לבמוו סטיישן ,לפי הבנתי לא היבואן ולא משרד הרישוי מוכנים לקחת אחריות על האישור אפילו שהבחור הציג אישורים מהמחלקה הטכנית של היצרן .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם

אם אתה מביא אישור לכך שקיים דגם עם מנוע גדול יותר והחלפת את כל המכלולים כמו בדגם הגדול יותר אז הם אמורים לאשר, אני למשל שמתי גאנטים AMG באוטו שלי והבאתי אישור ממרצדס שקיים תוספת של גאנטים כאלה או של המידה הזאת ואישרו לי אותם מידה 17 ..

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m

פורסם

נפלאות ההבדל הקטן בין לעלןת מידה בגלגלים לבין מנוע... אם הרכב לא מןכר בארץ על ידי היבואן זה הרבה יותר קל, אני מכיר c300 בייבוא אישי 5.7 ליטר עם סופר צארגר שכבר 3 טסטים אף פעם לא הייתה בעייה. בפעם האחרונה הבוחן שאל מה זה וקיבל את התשובה srt :wink: :wink: :wink: :wink:

פורסם
אהלן,

לאחרונה שמעתי ממכר שמועה שאומרת אם הרכב הובא ארצה ביבוא אישי, נניח עם מנוע 4 צילינדרים וקיים דגם עם 6 צילינדרים ניתן לבצע הסבה חוקית.

לי זה נשמע קצת תמוהה, מישהו מכיר את הנושא ויכול להרחיב?

או לחלופין סיעור מוחות קצר;

בהנחה שהרכב הובא ביבוא אישי, האם מספר הצילינדרים לא מצויין ברשיון?

האם הכוונה הייתה יכולה להיות יותר לכיוון "האפור" אה-לה "ככה קניתי את הרכב ככה אמרו לי שהוא הגיע לארץ, אין לי מושג מה עושים פה עוד שני צילינדרים" \ "כן, זה רכב ביבוא אישי. יש פה 6 צילינדרים מהמפעל" ?

 

 

תודה מראש לכל העונים.

 

באגירה, אם השאלה חורגת מתחומי הממלכה שלך מתנצל מראש, בין פורום טכני לפורום שיפורים נראה לי הכי מתאים כאן.

 

הסבה כזאת או אחרת אם היא מותרת, אזי היא מותרת עבור אותו רכב בין אם הוא יובא ביבוא אישי או ע"י היבואן הרשמי. עבור רכב שלא מיובא ע"י היבואן הרשמי, אך יובא ביבוא אישי, הסבה כזאת תיהיה מותרת בשני תנאים: א' - יש אצל היצרן דגם סדרתי הזהה להסבה המבוקשת וב' - קיבלת אישור רשמי ממשרד התחבורה, מח' תקינה(המון בירוקרטיה, כמובן...) לעשות את ההסבה ונבדקת בפועל באחד מהמכונים המורשים ע"י משרד התחבורה ו/או במח' התקינה בחולון.

מבחינת החוק היבש(אתה מוזמן להיכנס לאתר משרד התחבורה, בתחום היבוא האישי) ולקרוא את כל הנהלים הקשורים ביבוא האישי. כפי שתיווכח לדעת אין שם שום אזכור או/ו הגבלה לגבי העניין הנ"ל(מלבד אולי רכבי MULTI-STAGE).

מקווה שעזרתי...

פורסם

מסתובב בפורום איזה פוסט שמדבר על החלפת מנוע לבמוו סטיישן ,לפי הבנתי לא היבואן ולא משרד הרישוי מוכנים לקחת אחריות על האישור אפילו שהבחור הציג אישורים מהמחלקה הטכנית של היצרן .

השירשור שלי :-P

רק תיקון קטן, לא הצגתי עדיין מסמכים מהמחלקה הטכנית של ב.מ.וו.

 

מאור, אני מנחש ש"הרכב ביבוא אישי עם 4 צילינדר" שאתה מדבר עליו הוא במקרה בצבע סגול\כחול,עם 5 דלתות וסמל של פרופלור? :wink:

ועוד כמה דברים,

אפשר לדעת את מספר הצילינדרים לפי דגם המנוע, אני לא אפרט פה איך, אבל אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי ואני אסביר לך

תתאפק בסבלנות עוד כמה ימים, יש כיוון חדש עם השגת האישור והוא נראה די מבטיח :-P.

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם

כי הרכב מתחת לשנת 90 אבל עדיין לא אספנות.

תודה לכל העונים, ערן תצפה לה"פ.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

×
×
  • תוכן חדש...