Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב יד שנייה והוא בא כבר עם טלפון סלולארי מובנה, המוטורולה הגדולה הזאת, הבעיה היא שהמוטורולה היא של אורנג' ואני בפלאפון וכשאני מנסה להכניס לשם את הסים שלי הוא מבקש ממני איזו סיסמא.

מישהו יודע מה אפשר לעשות כדי לגרום לו לקרוא סים של פלאפון ?

תודה לעונים!

פורסם

בעל הרכב הקודם צריך ליצור קשר עם אורנג' ולבקש מהם קוד סימלוק למכשיר ברכב שלך..

אל תנסה להכניס קודים לבד הוא ינעל לך ולא יכולו לפתוח אותו! Phone Freeze..

ככה זה עובד מאד פשוט (ד"א עבדתי כנציג בסלקום במשך שנה- עשיתי כאלה לפחות פעם בשבוע...)

או שתנסה אתה ליצור קשר עם שירות לקוחות של אורנג' לבד ולראות למרות שהסיכוי שהם יסכימו לתת לך פירוט הוא אפסי (חשד כגנוב.)

חייב במכשיר #06#* זה יתן לך את מספר הIMEI של המכשיר - בעצם הסריאלי שלו ולפי המספר הזה תבקש מאורנג' את הסיסמה...

Seat Ibiza "FR" 1.2TSI 2012

×
×
  • תוכן חדש...