Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום!

ברשותי 107 שדי נמאס לי מהצופר הרכרוכי שלה. החלטתי לרכוש צופר בעל זוג ממברנות של אמריקן איגל.

בזמנו התקנתי את אותו הצופר על האופנוע שהיה לי ודי הסתבכתי עם ההתקנה ואני מעוניין להפוך את ההתקנה לקלה יותר ואיכותית יותר ברכב.

הצופרים מגיעים עם ריליי, ושאלותי הן: 1. האם יש מחבר/SOCKET שמתחבר ישירות לפינים שבריליי וממנו יוצאים חוטים לחיבור נוח?

2. האם הכרחי חיבור של פיוז?

בצילום שצירפתי אני אשתמש בשירטוט הימני מכיוון שהצופרים עצמם יחוברו לגוף הרכב.

3. האם מהיציאה החיובית במצבר אני מוציא חוט מפוצל לשני המגעים בריליי ( 86,30)? כיצד מתבצע החיבור ביניהם בצורה נכונה?

 

 

emwny0wmyiym.jpg

 

בנוסף אשמח לדעתכם על שתי התמונות הבאות :

האם כדאי לצבוע בשחור את גשר הכרום, או להשאיר אותו כפי שהוא?

 

ozyjnixgdiqt.jpg

nittvbz0eonh.jpg

אין צורך בחתימה....

פורסם

אל תצבע בשחור!

יש לך שירטוט על הקופסא איך ניתן לחבר אם אתה לא יודע ולא רוצה להסתבך עם ההתקנה כי בכל זאת זה רכב חדש

ואם תעשה נזק לא חושב שיתקנו אותו במסגרת האחריות תיגש לחשמלאי רכב שיתקין לך.

פורסם

אצלי בשרייד פשוט חיברתי את הצופרים לחוטים המקוריים שהובילו לצופר המקורי, בלי הממסר המצורף, זה עובד טוב כבר כמה שנים.

בקשר לצביעה- לעולם לא אבין מה דוחף אנשים להתחיל לצבוע בצורה חובבנית חלקים מקוריים ועוד ברכב חדש.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

2 השרטוטים זהים פרט לחיבור הארקה.

תשתמש בחיבור הארקה של הגוף של הרכב. כלומר, בשרטוט הימני.

אתה מחבר את 2 הצופרים במקביל כך שהם יפעלו יחדיו.

את האות איפשור מההגה אתה מחבר לרגל 85.

את ה+ של המצבר מומלץ לפי הסכמה לחבר דרך פיוז של 15A. ומשם לרגל מספר 30.

לדעתי בתוך הממסר יש קצר בין רגל 30 לרגל 86. תבדוק עם DVM (פלוק/מולטימטר/וולט מטר)

 

לגבי הצביעה, ממש לא. זה יפה כך.

פורסם
הצופרים מגיעים עם ריליי, ושאלותי הן: 1. האם יש מחבר/SOCKET שמתחבר ישירות לפינים שבריליי וממנו יוצאים חוטים לחיבור נוח?

 

בוודאי שיש סוקטים שמתחברים לפינים של הממסר ועם חוטים.

קפוץ לגלאור בת"א או כול חנות אחרת שמתעסקת עם אביזרי חשמל לרכב ותקנה סוקט.

מצורפת תמונה להמחשה בלבד.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

אני חושב שאתה טועה.

לדעתי הקצר שאני מדבר עליו, הוא הסליל שמקבל מתח, ומקפיץ את המפסק הפנימי למעגל השני.

 

אולי אני טועה... אשמח לראות את הסכימה שמצויירת על הממסר עצמו.

relay.jpg

פורסם
בוודאי שיש סוקטים שמתחברים לפינים של הממסר ועם חוטים.

קפוץ לגלאור בת"א או כול חנות אחרת שמתעסקת עם אביזרי חשמל לרכב ותקנה סוקט.

מצורפת תמונה להמחשה בלבד.

 

תאמת שאת הצופר רכשתי מגלאור והמוכר לא הציע לי למרות ששאלתי אותו על הריליי. (נראה מוכר חדש)

אני אקפוץ אולי מחר ואשאל אם אכן קיים סוקט כזה כי הוא באמת מקל על החיבור.

 

עוד דבר שעליו חשבתי, האם חיבור פיראטי של כבל שיוצא מהמחבר החיובי במצבר יגרום לי לביטול האחריות ברכב ברגע שאני אכניס אותו לטיפול?

בנוסף היכן אני יכול למצוא חנות בקרבת גלאור בת"א שתעשה לי חיווט לבית פיוז וכו'?

 

נ.ב - צבעתי את הגריל של האוטו ולא בצבע, אלא בפלסטי דיפ ויצא יפה!

אין צורך בחתימה....

  • 3 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...