Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בבקשה תעשו לי קצת סדר בדברים (האם אני מבין נכון),

רכב שהיה בלסינג מימוני ירשם ברשיון רכב כרגב ליסיניג ואחרי שני ידיים נמחק מהרשיון?

רכב שהיה בהשכרה ירשם ברכב השכרה ותמיד יופיע ברשיון רכב כרכב השכרה בעברו?

רכב שהיה בליסניג תפעולי ירשם ברשיון רכב החכר\ליסינג ואחרי שני ידיים נמחק מהרשיון?

 

תודה.

פורסם

שום רישום לא נמחק אחרי שתי ידיים מהרשיון.

 

רכב ליסינג שעלה על הכביש מ-1/1/2008 כתוב ברשיונו בסעיף מקוריות "החכר" - לתמיד. (לפני זה לא מופיע דבר)

 

ראיתי מקרים שרכב בליסינג מימוני נרשם כרכב חברה רגיל ואז לא מופיע הסימון "החכר" ברשיון כלל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ז"א שכל רכב מעל שנתון 08 שהיה בהשכרה יופיע הכיתוב השכרה ברשיון רכב וכל רכב שהיה בליסניג יופיע המושג החכר?

פורסם

בדיוק!

השכרה היא "השכרה"

ליסינג הוא "החכר"

השאלה היא מה באמת היה האוטו-השכרה או החכר-יכול להיות שרשמו כהשכרה ושימש כליסינג וההפך אוולי?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

השאלה היא מה באמת היה האוטו-השכרה או החכר-יכול להיות שרשמו כהשכרה ושימש כליסינג וההפך אוולי?

כן, יכול להיות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ברשיון הרכב יהיה כתוב השכרה/החכר בין אם היה בהשכרה או בין אם בליסינג (לא משנה מאיזה סוג).

 

איך זה מסתדר עם כך שהפחת על רכב השכרה גבוה יותר מליסינג ? אם לא יודעים אז אין יותר יתרון לליסינג ?

פורסם

כי לרוב רכב שרשום עליו השכרה לא יילך לליסינג-הפסד נטו שלהם.

אבל הפוך יכול להיות והם גם דיי ירויחו מזה-חברות גדולות שמכבדות את עצמן לא יירצו להיכנס לחוסר אמינות בעניין הזה לכן אני חושב שאפשר לסמוך עליהן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
ברשיון הרכב יהיה כתוב השכרה/החכר בין אם היה בהשכרה או בין אם בליסינג (לא משנה מאיזה סוג).

 

מה שאתה כותב פשוט לא נכון!

 

רכב ששימש להשכרה יהיה כתוב "השכרה" רכב ששימש לליסינג יהיה כתוב "החכר".

 

אם אינני טועה יש הבדל משמעותי בעלויוץ\ת הביטוח (ביטוח חובה) בין רכב ליסינג לרכב השכרה. כך שחברה שמשכירה רכב הרשום "ליסינג" מסתכנת בתת-כסוי ביטוחי במקרה של תאונה.

 

יכול להיות שרכב הרשום "ליסינג" שימש כרכב חלופי, ואז השימוש למעשה דומה מאד לרכב השכרה. חברת "הרץ" למשל כותבת במקרה כזה במידע על הרכב "ליסינג - שימש כרכב חלופי"

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מה שאתה כותב פשוט לא נכון!

 

רכב ששימש להשכרה יהיה כתוב "השכרה" רכב ששימש לליסינג יהיה כתוב "החכר".

 

אם אינני טועה יש הבדל משמעותי בעלויוץ\ת הביטוח (ביטוח חובה) בין רכב ליסינג לרכב השכרה. כך שחברה שמשכירה רכב הרשום "ליסינג" מסתכנת בתת-כסוי ביטוחי במקרה של תאונה.

 

יכול להיות שרכב הרשום "ליסינג" שימש כרכב חלופי, ואז השימוש למעשה דומה מאד לרכב השכרה. חברת "הרץ" למשל כותבת במקרה כזה במידע על הרכב "ליסינג - שימש כרכב חלופי"

 

ובמידה ורשום השכרה\החכר ברשיון רכב?

פורסם

למיטב ידיעתי זה או "השכרה" או "החכר" אין אפשרות לשילוב בין השניים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ZVIT אתה טועה.אחי כרגע רכש רכב מליסניג מ"שלמה סיקסט" וברישיון הרכב רשום החכר/השכרה.

אצלי לעומת זאת מופיע "החכר" בלבד.אינני יודע מה ההבדל,הרכב שלי שנת 2009 ושלו שנת 2010,אם משנה במשהו.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
ZVIT אתה טועה.אחי כרגע רכש רכב מליסניג מ"שלמה סיקסט" וברישיון הרכב רשום החכר/השכרה.

אצלי לעומת זאת מופיע "החכר" בלבד.אינני יודע מה ההבדל,הרכב שלי שנת 2009 ושלו שנת 2010,אם משנה במשהו.

יכול להיות שאצלך בניגוד לאח שלך הרכב היה בליסינג מימוני ולכן נרשם רק החכר ואילו אצל אחיך הרכב היה בליסינג תפעולי ולכן נרשם החכר\השכרה?

פורסם

אולי זה שינוי במדיניות הרישום.

 

לפני כמה ימים קיבלתי בדואר את הרישיון החדש של הרכב שצריך לחדש. ברישיון הרכב הקיים כתוב "החכר" וברישיון החדש (של אותו רכב) כתוב "החכר/השכרה".

×
×
  • תוכן חדש...