Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 196
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאז ועד היום, הנהיגה הערסית ביותר, ה "מהבהב באורות גבוהים כדי שתזוז מהשמאלי למרות שיש רכב לידך בנתיב הימני ולא סיימת עקיפה" הנפוץ ביותר, והאנשים הכי ג'יפה שראיתי נכנסים/יוצאים מהרכב- ב BMW X6

אני לא מתכוון לפגוע פה באף אחד, אבל איכשהו גם מעולם לא ראיתי אדם הגון עם הרכב הזה. יושב בראש פנתאון הערסמובילים.

כמו שציינו פה גם, בשנתיים שלוש האחרונות הספורטאז' תפס מקום של כבוד בקטגוריה, מין כזה "כמו X6 למי שיש רק חצי מהסכום בחשבון"

בזירת הקטנות והקצת ישנות יותר- פולו בעיקר. לא יודע מה יש לערסים עם תוצרת גרמניה.

ובזירת ה "לא בדיוק ערסמוביל אבל הדושבאגים הגדולים בעולם בענייני חניה"- סקודה פאביה. זו לפחות הסטטיסטיקה באיזור הצפון.

פורסם

לאון FR עם אגזוז של Remus

איביזה לבעלי תקציב דל יותר

 

מאז ועד היום, הנהיגה הערסית ביותר, ה "מהבהב באורות גבוהים כדי שתזוז מהשמאלי למרות שיש רכב לידך בנתיב הימני ולא סיימת עקיפה" הנפוץ ביותר, והאנשים הכי ג'יפה שראיתי נכנסים/יוצאים מהרכב- ב BMW X6

אני לא מתכוון לפגוע פה באף אחד, אבל איכשהו גם מעולם לא ראיתי אדם הגון עם הרכב הזה. יושב בראש פנתאון הערסמובילים.

כמו שציינו פה גם, בשנתיים שלוש האחרונות הספורטאז' תפס מקום של כבוד בקטגוריה, מין כזה "כמו X6 למי שיש רק חצי מהסכום בחשבון"

בזירת הקטנות והקצת ישנות יותר- פולו בעיקר. לא יודע מה יש לערסים עם תוצרת גרמניה.

ובזירת ה "לא בדיוק ערסמוביל אבל הדושבאגים הגדולים בעולם בענייני חניה"- סקודה פאביה. זו לפחות הסטטיסטיקה באיזור הצפון.

חצי מהסכום? חמישית אולי חח

זה לא ערסמוביל לערסים מתחילים.

פורסם

במוו x5 עדיין בראש הרשימה לאחר מכן x6 מאזדה 6 לבנה בדכ של חיילים של עבריינים בכירים אחכ הספורטאג כמובן. משם זה יורד לאיביזה לאון .

המנצח בתחרות. היה ונשאר ה pimpmobile bmw x5 אוטו ערס בכל העולם גם בארהב לסוחרי סמים וגם באנגליה .

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

מצחיק אותי התגובות שרשומות פה היות וחלק מהרכבים היו בבעלותי, אחת אחרי השניה

האיביזה הצורה העגולה (הקודמת) אכן הייתה רכב ערסמובייל, החיסרון של הרכב הזה שפשוט בלתי אפשרי להנות ממנו, למה? כל נסיעה שנייה שוטר עוצר אותך

הדבר גורם לך פשוט לפחד לנסוע כמו בן אדם

יוצא מהמכללה הבייתה מאותת ימינה בום משטרה ( במשך שנתיים אני יכול לספור על 2 ידיים את הפעמים שלא עצר אותי השוטר שם) האבסורד הוא שחלק מהשוטרים כבר זיהו אותי באוטו וויתר על זה

יום שישי בערב נוסעים עם חברים לפאב באמצע הדרך שוטר מפעיל צקלקות מוציא את כולם מהאוטו ומתחיל לחפש עניינים ברכב.

השיא היה, אני עובד בתחנת דלק אני במשמרת, האוטו חונה בחוץ חנייה רגילה רואה שוטר עומד עם הניידת ליד האוטו, שואל אותו אם קרה משהו הוא עונה לי אם אני יודע מי בעל האוטו, שאני אומר לו שזה אני אומר תודה רבה ונוסע.

אין סוף לסיפורי משטרה שחוויתי בשנה וחצי איתו

היום אני נוסע על מאזדה ספיריט 2008 ( השנייה שלי, גם לפני האיביזה היה לי ספיריט) דווקא מבחינת משטרה יש נחת, אבל אין ספק שבחיפוש אחר ספיריט נורמלית נתקלתי בלא מעט "טיפוסי ערסמוביל" כאלה שנוסעים בספיריט וחושבים שיש להם פורש בחניה.

פורסם
מצחיק אותי התגובות שרשומות פה היות וחלק מהרכבים היו בבעלותי, אחת אחרי השניה

האיביזה הצורה העגולה (הקודמת) אכן הייתה רכב ערסמובייל, החיסרון של הרכב הזה שפשוט בלתי אפשרי להנות ממנו, למה? כל נסיעה שנייה שוטר עוצר אותך

הדבר גורם לך פשוט לפחד לנסוע כמו בן אדם

יוצא מהמכללה הבייתה מאותת ימינה בום משטרה ( במשך שנתיים אני יכול לספור על 2 ידיים את הפעמים שלא עצר אותי השוטר שם) האבסורד הוא שחלק מהשוטרים כבר זיהו אותי באוטו וויתר על זה

יום שישי בערב נוסעים עם חברים לפאב באמצע הדרך שוטר מפעיל צקלקות מוציא את כולם מהאוטו ומתחיל לחפש עניינים ברכב.

השיא היה, אני עובד בתחנת דלק אני במשמרת, האוטו חונה בחוץ חנייה רגילה רואה שוטר עומד עם הניידת ליד האוטו, שואל אותו אם קרה משהו הוא עונה לי אם אני יודע מי בעל האוטו, שאני אומר לו שזה אני אומר תודה רבה ונוסע.

אין סוף לסיפורי משטרה שחוויתי בשנה וחצי איתו

היום אני נוסע על מאזדה ספיריט 2008 ( השנייה שלי, גם לפני האיביזה היה לי ספיריט) דווקא מבחינת משטרה יש נחת, אבל אין ספק שבחיפוש אחר ספיריט נורמלית נתקלתי בלא מעט "טיפוסי ערסמוביל" כאלה שנוסעים בספיריט וחושבים שיש להם פורש בחניה.

 

אני מבין אותך, זה מה שקורה לי עם הטויוטה...

הבעיה מתחילה כשהשוטרים מתייחסים לרכב כאילו זה רכב של מבוקשים עם חיפושים ודיבור מלוכלך.

מנגד, יש את האלו שעוצרים ומדברים יפה ומבקשים רשיונות נהיגה ושואלים אם שתית וזהו משחררים.

פורסם (נערך)

כבעל איביזה השרשור הזה מדאיג מאוד. נראה לי שהאיביזה זוכה פה במקום הראשון כרכב " ערסמוביל" מצוי.

הדימוי הזה רחוק ממני שנות אור.

 

סה"כ מדובר בסופר מיני זריזה שנותנת את ה- VFM הכי טוב בשוק לקטגוריה שלה.

 

זאת האיביזה שהייתי אמור לקבל:

 

ibiza1.jpg

 

אני משתדל לשמור על שלי בפרופיל נמוך ככל האפשר, לבנה ומקורית.

ויתרתי על הגג הפנורמי והמגנזיום השחורים שהיו במבצע כשרכשתי את הרכב.

כמו כן לא חושב אפילו להוסיף מדבקות, פנסי לד ושאר ירקות.

 

אני מקווה שזה מרחיק אותה מהדימוי "הערסי" :

 

ibiza2.jpg

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

זה בסדר.. אם אתה מרוצה מהרכישה ומהתמורה, אין סיבה שתתחיל לאכול סרטים בגלל דימוי כזה או אחר שיש לרכב. זה רק בראש של אנשים והשרשור הזה בכלל קומי ומוגזם ברובו. פעלת באופן הגיוני. (בטוח שהרבה אנשים כאן גם היו שמחים לא להיות כפופים לתכתיבים חברתיים ולרכוש את הרכב שהכי מתאים להם) תתחדש!

פורסם
כן, יש לא מעט נהגי Superb שנוהגים כמו דושים בריונים.

בניגוד לרוב הנהגים הישראלים שנוהגים באדיבות ובהתחשבות בזולת...

פורסם

ערסמובילים פה בצפון הם בעיקר מאזדה 3 ששחורה משחור(חלקן גם יחסית נוצצות) או כאלה שמתפרקות כמובן לאנטיס יש גם, איביזות לא חסר כמו זבובים, לאונים גם התחילו לחגוג, טוסונים וספורטאג'ים לאלה ששינו קידומת מ2 ל3 ואלה שבדרך מ3 ל4 קונים איזה בימר או SUV גרמני כלשהו(VW/BMW/אודי/מרס) כמובן כל ההעדפה לצבע שחור, וברכבים כמו איביזה/לאון בצבע זועק לשמים(צהוב בננה/ירוק /אדום/תכלת/אילתור כלשהו רק שישימו לב), כמובן שהרוב מהם מצויידים בקסנון ב100 שקל מעליאקפסר שמסנוור את החיים וגם מלא צבעים הזויים(כחול/סגול/ירוק/אדמדם), כמובן יש כאלה ששוכחים על אור נמוך, יש רק גבוהה, המון ניקלים והשחרות וג'אנטים שחורים(חובה).


×
×
  • תוכן חדש...