Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי מחשב בן שלוש שנים+ (אין אחריות)

לאחרונה צצה לה בעיה שכל פעם שאני מדליק את המחשב, המחשב נדלק אבל לא מראה סימני חיים (המסך לא נדלק, ההרדיסקים לא מראים שהם עובדים) רק כשאני מכבה ומדליק את המחשב 2-3 פעמים פתאום הוא עובד ונדלק כרגיל. זה חוזר על עצמו כל הדלקה והדלקה.

מה יכולה להיות הבעיה?

 

המחשב נקי לחלוטין, פתחתי אותו וניקתי עם אבק, כל החלקים יושבים ומחוזקים במקום, המפרט של המחשב מעולה ובעל קירור מצויין גם למארז וגם למעבד (קירור מעבד זלמן, מארז אנטק 900), ספק כוח HEC CUGER 550W, לוח אסוס P5B DELUX ועוד...

פורסם

יכול להצביע על ספק גוסס או לוח אם גוסס לדעתי.

אם אתה יכול להשיג עוד ספק בשביל הבדיקה זה יעזור.

 

עריכה:

יש ספיקר מחובר ללוח אם? יש ממנו צפצופים כל שהם בפעמים שלא נדלק?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

מחזק את דבריו של TheHunter88. נשמע כמו ספק או לוח אם. נסה להשיג ספק אחר ולבדוק אם הבעיה משתחזרת.

יש לך גם את המוצר הזה שיכול להראות לך האם המתחים של הספק תקינים.

 

פורסם
יכול להצביע על ספק גוסס או לוח אם גוסס לדעתי.

 

מחזק ומוסיף אופציה נוספת בסבירות נמוכה יותר:

אם יש לך כמה זכרונות על לוח האם, נסה להסיר אותם ולהשאיר אחד בכל פעם, כבר נתקלתי בזכרון לא תקין שגרם לבעיות שונות ומשונות במחשב.

פורסם

תודה רבה על התגובות גם אני חשבתי שזה או ספק או לוח אם

אני אבדוק בביוס את המתחים ואני ארשום אותם כאן

תודה

 

DORKI

הבעיה היא לא בזכרונות, הוצאתי והכנסתי אחד אחד, החלפתי אפילו עם הזכרונות של המחשב השני

עדיין יש בעיה.

פורסם

מהיכרות עם הלוח, בהימור הייתי אומר שהוא לקראת סוף חייו..

אך מכיוון שאני לא אדם מהמר, הייתי מפרק את הספק ופותח אותו לראות סימנים מחשידים.

זכרונות כבר בדקת אתה אומר, מה עם כרטיס מסך?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...