Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אני מנהל מחלקה שכיר ותחתיי מס' כפיפים ,אחד מהם הוא מאוד ותיק (25 שנים) ופי שניים מגילי + עובד בקביעות.

בשנה האחרונה היו ביננו אינספור עימותים,הוא אדם שקשה לו לקבל מרות

באתי לקראתו בכל אשר חפץ ובכל זאת קיבלתי יריקות חסרות כבוד בפנים

אני אדם מאוד רגוע וקשה להוציא אותי מהכלים (אחד הסיבות שקודמתי) היום האדם הזה עבר כל גבול והודעתי לו שמחר הוא לא

נכנס למחלקה כי אני שולח אותו לבירור.

התקשרתי לממונה עליי והבירור יהיה אצלו.

 

אני מכיר טוב את האדם הזה ,הוא תחמן ברמות שקשה לתאר,הוא צר עין ,והוא הולך לספר עליי שקרים שלמים כדי לנסות להפיל אותי.

איך אני צריך להתנהג ? אני יודע מה צפוי לי מחר ואני עלול להשתולל במקום להשאר קר רוח

כי אני יודע שהצדק איתי אבל לבן אדם הזה יש כשרון בעיוות המציאות.

Gn'f'R

פורסם

עובדות עובדות עובדות.

אתה צריך להיכנס לבירור הזה עם עובדות שאתה יכול להציג ולסתור טענות שלו. אתה צריך גיבוי לכל מה שעשית עבורו, ומה שהוא עשה בחזרה. כל מייל, כל טלפון מוקלט, כל פתק, כל עד - אתה צריך הכל בעימותים מול אנשים כאלה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תחשוב שאתה בתביעות קטנות

 

עכשיו תמצא כל דרך אפשרית להוכיח את כל הטענות שלך ולהפריח את שלו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בשיחה עם הממונה שלי הוא ביקש "בשר" כדי לנקוט בצעדים כגון העברה למחלקה אחרת.

 

מה החששות שלי ? ב4 השנים האחרונות הייתה תחלופה גבוהה של מנהלים במחלקה שלי,אותו עובד מירר להם את החיים.

אבל עדיין לא הצליחו להצמיד אותו לקיר עם עובדות חזקות מספיק שמצריכות העברה.

תמיד זה היה נגמר בסוג של "סולחה" ,לי פשוט נמאס אני לא רוצה לראות את הפרצוף שלו הגעתי לבית היום והגוף שלי רעד מרוב עצבים,עד עכשיו אני חושב על זה וזה מרתיח אותי.

Gn'f'R

פורסם

הממונה שלך נתן לך תשובה מה הוא צריך כדי לעשות סוף, אתה רק צריך לספק לו את זה. טוב שהוא כיוון אותך

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בשיחה עם הממונה שלי הוא ביקש "בשר" כדי לנקוט בצעדים כגון העברה למחלקה אחרת.

 

מה החששות שלי ? ב4 השנים האחרונות הייתה תחלופה גבוהה של מנהלים במחלקה שלי,אותו עובד מירר להם את החיים.

אבל עדיין לא הצליחו להצמיד אותו לקיר עם עובדות חזקות מספיק שמצריכות העברה.

תמיד זה היה נגמר בסוג של "סולחה" ,לי פשוט נמאס אני לא רוצה לראות את הפרצוף שלו הגעתי לבית היום והגוף שלי רעד מרוב עצבים,עד עכשיו אני חושב על זה וזה מרתיח אותי.

 

אל תגזים עם התגובה שלך, תירגע... העצבים שלך לא שווים את הטמבל הזה.

תכין תוכנית מסודרת ותגיע עם הטענות שלך לבירור. אל תתן להתנהגות שלו להשפיע עליך, קח את זה באיזי...

פורסם

מן הסתם הממונה שלך יודע עם מי יש לו עסק - אחרת הוא לא היה מכוון אותך וקל וחומר שלא מודיע לך מה הפתרונות.

כנראה שהבעיה היא ותק וקביעות.

 

מנסיון שהיה לי עם אחד כזה, לך לבירור ותישאר קר רוח. הממונה אתך.

לא הצלחת?

תתחיל למרר לו את החיים שיבקש העברה.

פורסם

סבלנות.

אם עדיין אין מספיק סיבות להעבירו, תתחיל איתו בדרך חדשה. תהיה הגון אבל אל תבוא לקראתו בשום דבר, וכל בעיה הכי קטנה שלח לו דוא"ל או מכתב עם העתק לבוס ולמחלקת כ"א אם יש.

 

לאחר זמן מה ( שבועות? ) יצטבר מספיק תיעוד כדי להיפטר ממנו.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם

אתה כנראה לא הראשון שמתנגש איתו. אני מניח שהטיפוס מוכר לעמיתיו. אל תשכח שאתה לא נלחם איתו, אלא מייצג את מקום העבודה. תשאר רגוע וקר רוח, תסביר בדיוק מהן הבעיות ותן לו להתעצבן עד מחר. אחרי הכל, מעריכים אותך - יש סיבה שאתה המנהל והוא לא. הכל פועל כאן לטובתך, פשוט תהיה רגוע ותשלוט בסיטואציה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שעת השין מתקרבת

איפשהו אני די מאוכזב מעצמי,חלק מה"אני מאמין שלי" הוא מתן דוגמא אישית לסביבה שלי

אני רואה את כולם בגובה העיניים ואני לא בוחל בעבודה ,שאר העובדים שלי מאוד מעריכים אותי

ואני יודע זאת לא מהם. אני מאוכזב כי לא הצלחתי לפתור את הבעיה בעצמי ואני נאלץ לערב גורם חיצוני

וזה משהו שמאוד לא אופיני לי-זאת הפעם הראשונה.

 

תודה על העצות שנתתם לי

ישבתי וסידרתי את הדברים אצלי בראש,אני מתכוון לשמור על קור רוח עד כמה שזה הולך להיות כמעט

בילתי אפשרי ,אבל כן ,אם אני אאבד את המזג שלי זה יכול לשמש נגדי.

 

נכון ,חלק מהבעיה היא ותק וקביעות אך יש לי מס' עובדים עם אותו ותק וקביעות שהבינו שאומנם אני

ילד בן 30 עם שליש מהפז"מ שלהם -אבל בואנה,הילד יודע משהו...הוא יכול ללמד אותנו והוא עושה את זה

תוך שמירה על כבודנו,בלי פוזות,בלי אגו.

 

אני אעדכן היום בלילה .

Gn'f'R

פורסם

המצב שלך טוב, אני ילד בן 27 שבין היתר מנהל אנשים בגיל של אבא שלו.

אל תעשה לעצמך הנחות בגלל הגיל, אני מתאר לעצמי שהגעת לאן שהגעת בזכות ולא בחסד.

גם לגרום לפיטורים של עובד גרוע (באמת כאלו שמגיע להם) עושה פלאים בגזרת הכבוד.

אני בטוח שאם תתאמץ תוכל למצוא מספיק "בשר" כדי שיהיה לך את הכוח לעשות משהו בנידון, אחרי הכל כולם טועים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ממש מותח.. עדכונים ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

עובד ותיק ומנוסה יכול להיות נכס - אבל פותח השרשור מדבר על trouble maker, וזה לא נכס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רק בגלל שהאדם הוא מבוגר ממך לא אומר שיש לו את הזכות להרגיש מעלייך. כן, יש לתת כבוד למבוגרים אבל זה לא אמור להציב אותך מתחתיו(ככה הוא רואה את זה).

יש סיבה לזה שאתה מנהל אותו ולא הוא אותך. תזכור את זה. המאבק פה הוא באמצעות המוח. אתה המנהל שלו, תחשוב על דרך שתוכל 'להתנקם' בו על העניין הזה. או אפילו לגרום לפיטוריו.

 

כשאדם מבוגר מזלזל בי או ממעיט בערכי בשל גילי הצעיר זה מצחיק אותי. זה דבר מטומטם לעשות.

(מיותר לציין שלאחר מכן אותו האדם מגלה שלזלזל בי בגלל גילי היה טעות)

×
×
  • תוכן חדש...