Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא שנכס יכול להפוך בקלות לנאחס.

הרבה עובדים מבוגרים הם באמת נכס, כי יש להם הרבה נסיון וחכמת חיים,

אבל לפעמים קשה להם לקבל את העובדה שיש מישהו צעיר מהם שמנהל אותם.

לרוב הזמן עושה את שלו, ואחרי תקופה שבה כל צד בוחן את השני, הם מבינים

שאתה איתם ולא נגדם, ורוצה שהעבודה תרוץ, ואם אתה מנהל טוב גם תראה להם

שאתה דואג להם.

אבל יש תמיד את החוכמולוג שחושב שאם יש לו קביעות אז אין מה לעשות איתו,

והוא כבר יראה למנהל מי הבוס כאן.

פורסם
אני היחיד שחושב שאדם עם ניסיון של 25 שנה יכול להיות נכס?

יכול.

יכול להיות בדיוק באותה מידה מכה שלא כתובה בתורה,

שאף אחד לא הצליח לפטר מסיבות היסטוריות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הגעתי לעבודה והממונה אמר לי להיות במשרד של הממונה עליו בשעה X יחד עם הנאשם,

לא הבנתי למה לערב את הממונה הבכיר-זה כבר רמת ניהול גבוהה שאין אליה גישה חופשית.

התייצבנו שם והתיישבנו ארבעתנו :

ממונה בכיר : "שלום ----- אתה יודע למה אתה כאן?"

----- : הנהון לחיוב

בכיר : "יושבים מולי 2 אנשים , האחד עם הסטוריה ארוכה ובעייתית שנכון להיום אין אף מנהל מחלקה שרוצה לעבוד איתו,

והשני הוא אחד המנהלים המוערכים ביותר שלי ,אני לא יודע מה הסיפור,מה קרה ,אני לא שמעתי כלום אבל לפני

שאני אשמע אתכם תדע לך דבר אחד - לערן יש גיבוי של מיליארד אחוזים ממני ואפילו בדרג שמעליי,יש לי אמון

מלא בהחלטות שהוא לוקח ובשיקולי הדעת שהוא מפעיל.

עכשיו בוא נשמע אתכם"

---- : "אנ..."

בכיר : "עצור,לא אמרתי לך לדבר,ערן תתחיל בבקשה"

 

כך התחילה השיחה ולצערי היא התדרדרה כאשר נתנה זכות הדיבור ל ----- הוא פשוט הוציא אותי מדעתי ואיבדתי את

העשתונות,הוא פשוט ישב שם וסילף,שיקר,האשים,הצתדק זה הטריף אותי בשלב מסויים שפשוט קמתי מהכסא ,דפקתי

על השולחן ושפכתי את כל הרפש החוצה.

 

איך זה נגמר ?

מכתב חמור עם התראה ומרחק של הערה אחת מסילוק מהמחלקה.

 

---- יצא מהמשרד ונשארנו 3 , קיבלתי על הראש בגין ההתפרצות שלי אך גם את הבנתם לגורם לכך .

 

חזרתי למחלקה ולקחתי את ---- לשיחה :

אני : "אני יודע שיהיה קשה לחזור למסלול העבודה התקין לאור מה שהיה ,אבל בכל אופן אני רוצה שמהיום

הדברים התנהלו בצורה כזו : 1 2 3 4 "

 

----:" אתה יודע,אני בהלם אני לא מאמין שעשית את זה.פתחת עליי במשרד.אני ממש מאוכזב ממך"

אני : ":shock2: "תגיד,אתה מקשיב לעצמך ?! אני לא באתי לנהל איתך שיחה אישית-זה לא מעניין אותי מה אתה מרגיש

אתה עברת כל גבול אפשרי והזהרתי אותך עשרות פעמים אל תסיט את נושא השיחה,מהיום אני רוצה 1 2 3 4 ! "

 

----:" אתה ילד ,אתה לא יודע לזרום עם צחוקים(כל ההתנהלות שלו),תחליק ...לא פותחים על דברים כאלה זה רק מראה כמה

שאתה ילד"

 

אני :" אני ילד ואני המנהל שלך ,אני לא באתי להציע לך חברות .אני מסביר לך חד וחלק מה אני רוצה זה מה יהיה נקודה.

 

----:" אני מאוכזב ממך ,חשבתי שאנחנו מסתדרים "

אני : :brickwall: מסתדרים ?!?! ,טוב תקשיב הם דיברו איתך,אני דיברתי איתך ,תחזור למחלקה להתראות"

 

מה קיבלתי במהלך יום העבודה ?

עובד עם ראש סופר קטן שעושה את העבודה בצורה הכי קטנה כדי לצאת מידיי חובה

עובד סופר ממורמר (עכשיו בכלל..) שכול היום הסתובב עם פרצוף 9 באב

עובד שכל היום שידר לי עם העיניים שהוא חושב רק על איך לדפוק אותי בחזרה

 

ממש על הכיפ כיפאק!

Gn'f'R

פורסם

בחיי שאני מבין אותך... גם אני מתפוצץ כשמשקרים לי בפרצוף. זה מאוד נדיר.

 

לדעתי, אם זאת ההתפרצות היחידה והגדולה שלך עד כה בעבודה,

ולא איזה מחזה שחוזר על עצמו מדי שבוע, זה לטובה.

אנשים לוקחים באופן הרבה יותר רציני כאלה שמתפוצצים רק "פעם ב..."

מכיוון שהם מבינים שזה אמיתי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כמו שאמרתי לך, היית צריך לשלוט בסיטואציה קצת יותר טוב. בסך הכל נראה שהמצב שלך בארגון טוב מאוד. עכשיו תראה מה אתה יכול לעשות בשביל להטיס את העובד הזה הביתה או לפחות רחוק ממך. אבל עדיף הביתה; אם אתה חושב שהצרות שהוא גורם לך נגמרות במה שהוא אומר לך בפנים, תחשוב איזה רעל הוא שופך נגדך בקרב העובדים האחרים. זה כמו סרטן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תשמע, כנראה שהדרך של העובד הבעייתי החוצה סלולה.

מה שקיבלת בשיחה המשותפת זה בעצם חותמת של המנהל הבכיר שבתקרית הבאה, הבעייתי הולך. לפי איך שתיארת אותו זה רק ענין של זמן. אני לא יודע מה נהוג אצלכם, אבל אויל בכלל העובד מצפה שיציעו לו לפרוש עם איזה שהוא סכום ולכן הוא מתנהג ככה.

בכל מקרה, אל תדאג לגבי ההתפרצות שלך, ביחוד אם זה קורה לעתים נדירות. לדעתי זה פועל לטובתך, כי זה מראה על רגש מסוים שקיים אצלך כלפי מקום העבודה ולדעתי המנהלים שלך הבינו את זה. מי שנשאר אדיש כשמטיחים בו דברים קשים בנונשלנט עם פוקר פייס, נראה קצת לא אמין במידה מסויימת. כלומר איך אפשר שהטונים לא יעלו כשפוגעים בשם הטוב שלך ובמאמצים שלך בצורה כזו?

תשתדל לא לקחת ללב ולפעול בצורה עניינית והכי חשוב מתועדת בהתנהלות מול העובד הזה. אם זה מיילים, אז להוסיף ב Bcc את מי שצריך, לדבר עם העובד כשיש נוכחים בחדר כשאפשר וכו'.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

קודם כל, כמו שכבר כתבו לך, הדבר הכי חשוב זה שיש לך גיבוי מהדרגים הבכירים יותר.

זה אחד הדברים שהרבה פעמים לא יודעים לעשות, ואז העובדים הבעייתים חוגגים.

לגבי ההתפרצות, זה מובן, אבל תזכור תמיד שממנהלים או דרגים בכירים דורשים איפוק.

לא כזה נורא, כי זה טבעי, אבל גם רצוי שלא תחזור על זה, עד כמה שזה מעצבן.

אפשר תמיד להגיב באיפוק, אבל בצורה ברורה שלא משתמעת לשני פנים.

לגבי העובד, עוד כמה ימים המתח והעצבים יעברו, והוא יחזור להיות אותו עובד בעייתי

שהוא היה קודם. ושוב כמו שהציעו, תתעד, תעביר ביקורת עליו, אל תוותר לו בכלום,

הוא כמובן ימשיך בדרכו, והיא באמת סלולה החוצה.

פורסם

לפי התיאור שלך היו לך תנאים מושלמים להעיף אותו מהמחלקה שלך, וזה היה תירוץ טוב לממונים עליכם להעיף אותו בכלל.

השיחה נפתחה בהבהרה לשניכם על יחסי הכוחות, זה לא מילה שלך נגד שלו אלא קיבלו את המילה שלך כתורה מסיני ורק חיכו שהעובד יפיל את עצמו בשיחה.

דווקא אם היית נושך שפה ושומר על קור רוח, מחכה שהוא יסיים את דבריו ומבטל אותם במשפט קצר וקולע על כך שהעובד איבד כל אמינות בעיינך ואינך רואה כיצד הוא יכול לעבוד תחתך היית נותן את הירייה הראשונה לממונים להעיף אותו קיבינמט מהחברה.

 

הנושא הזה של עובדים 20+ שנים שחושבים שהם יודעים הכל ויעשו הכל מוכר לי טוב מאוד, בכל המקרים בהם הייתי בטוח בעצמי קור הרוח השתלם והעובד רק חפר לעצמו בור עמוק יותר. עובדים ותיקים אחרים שאינם יוצרים בעיות מעריכים כאשר באים להתייעץ וללמוד מהם, ויש להם מה ללמד .

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

מצבך טוב. העובד הבין שידך על העליונה לכן ניסה לעבור לצחוקים ולנסות לתקן במישור האישי. אני במקומך אחרי זה הייתי נותן לו צ'אנס להשתפר כי הוא יודע שטוב לא ייצא לו מעימות נוסף.

אבל גם ככה. תן למטח לשקוע וחכה להזדמנות להעיף אותו על טיל. תן לו לעשות את העבודה בשבילך. תאמין לי זה יקרה ואפילו די בקרוב.

פורסם

אני לא כל כך מודאג מפיזור רעל,מדובר באדם שהסביבה הכללית חולקת את אותם התחושות לגביו

אנשים לא סובלים אותו.

אז מקסימום הם יהיו קצת צבועים בשיחה איתו אבל זה לא נורא.

אתמול קיבלתי כמה טלפונים מקולגות שסיפרו לי ש---- פנה אליהם ביום שלפני ושאל את דעתם

בנושא,ומה יעשו איתו-כלומר ניכר שהוא פחד.

 

אני נעזר בכל הסובבים לי ,חדשים ,ותיקים -מכל אחד יש מה ללמוד אפילו משהו קטן

אדם חדש מסתכל על דברים בצורה אחרת -דברים שהותיק לוקח כמובן מאליו דווקא החדש

הוא זה שנותן רעיונות שלפעמים היו חבויים בתוך המובן מאליו.

 

הותיק יאמר לך לאילו פינות לא כדי להכנס וזה עוזר לך בבניית דרך חדשה ומקורית לאותה פינה.

 

,-----הוא מקרה מאוד קיצוני שהיווה עבורי

אבן דרך משמעותית בניהול ,למדתי שיעור חשוב.

כרגע הוא מעדיף להתכנס בתוך בועה של לא רוצים אותי,כולם רוצים לדפוק אותי,אני הכי טוב.

 

אני יכול לשנות התנהגות אבל אני לא יכול לשנות אופי

אני לא מתיימר לשנות אותו זה כבר סוס מת המלחמה איתו בבסיסה הייתה סביב יחסי אנוש גרועים שפגעו וחיבלו בסביבת העבודה-

את זה השגתי אבל זה בא על חשבון התפוקה שלו וממה שנשאר מהמוטיביציה שלו.

-יש לי 2 עובדים אחרי גיל פנסיה שיש יותר חיר מהם.

Gn'f'R

פורסם
זה כבר סוס מת... על חשבון התפוקה שלו וממה שנשאר מהמוטיביציה שלו.

 

אם זו דעתך, הרי שזה תפקידך כמנהל שטובת החברה לנגד עיניו לדאוג לכך שאותו עובד יעזוב את החברה כמה שיותר מהר. לפי תיאורך את הפגישה עם הממונים, נראה שאם תעשה כך תשמע מהם רק תשבחות.

 

כמו שאמרו אחרים, תנזוף בו על כל דבר שאינו עושה כשורה, ותתעד כל נזיפה. כמו כן, אין שום סיבה שבעולם שיהיו לך ציפיות נמוכות מעובד ותיק - להיפך. אתה מצפה ממנו להרבה, ולמקצועיות מוחלטת. כל דבר שהוא עושה פחות מזה - נזיפה בכתב, כמו שנאמר.

 

מהר מאד תגיע למצב שבו תוכל לפטר אותו בצורה מוצדקת, גם לפי החוקים של היום.

 

דני

פורסם

זו הבעיה עם קביעות , אתה לא יכול לעשות הרבה .

היו מקרים של אלימות מילולית ,פיזית -נגמרו בהשעייה של שבוע,מקרים קיצוניים חודש.

אין לך חופש פעולה,מה אתה יכול לעשות ?

Gn'f'R

פורסם

סתם מסקרנות, בגדול...איזו סוג של עבודה זו?

מפעל ייצור? צבא?

פשוט כל ההיראכיה שאתה מתאר נשמעת לי זרה ומוזרה

פחות או יותר לאורך כל קריירת העבודה שלי (חברות תוכנה ויישום מערכות מידע) לא יצא לי להכיר מקומות עם כזה "מידרג" של תפקידים.

 

תודה

פורסם

ערן, כמה נקודות חשובות:

 

תיעוד כל אינטראקציה איתו, כולל הקלטת שיחות ופגישות. אני לך לצרף תמיד אדם נוסף לפגישות שאתה צריך לנהל עם x כדי שיהיה לך גיבוי.

 

לעולם אל תתפרץ יותר במקום העבודה, ךעולם. זה עושה לך נזק שלא תוכל לשקם גם שנים בעתיד. אני יודע שאתה אנושי, זה לא תירוץ ךמנהל טוב.

 

אל תיקח שום דבר אישי. הבנאדם מטרתו ךהביא אותך לידי אובדן שפיות, אין לו שום מטרה אחרת ושום הנעה אחרת לא תעבוד איתו.

 

אני חושב שזה מספיק בינתיים. סיטואציה לא פשוטה אבל נפוצה, בעיקר בשירות המדינה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...