Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב חדש לעבודה שלי.

הפרמטרים: אני נוסע כ40K בשנה, בינעירוני בלבד.

רצוי רכב שבעה מקומות אך לא חובה. הנוחות חשובה, וכך גם שלא יהיה נמוך מדי. אוטומט יהיה מבורך.

מחיר - עד 140K, עדיף פחות כדי שהמיסוי יהיה נמוך יותר.

חשבתי אולי על ברלינגו 7 מקומות.

אשמח לדעתכם.

 

צביקי

פורסם

אין עדיין ברלינגו אוטומטית, אמורה להגיע רובוטית.

ממליץ לך לבדוק את פיאט דובלו החדשה עם תיבה רובוטית (לא נוראית) שהיא הכי חסכונית בדלק עם כ-20 ק"מ לליטר (בבינעירוני)

יש עם 5 מושבים ויש עם 7, כשהספסל האחורי נשלף (לא מתקפל).

אמנם האתר של פיאט די צולע, אבל מקרוב הרכב הרבה יותר מרשים ונאה ומרגיש הרבה פחות "מסחרי" מהדגמים הקודמים.

גם באחזקה תשלם פחות עם מרווח טיפול כל 30 אלף ק"מ, ואמינות יחסית גבוהה.

לא ברור מהיכן הבאת את רף ה-140K. אתה מתכוון לקבוצת רישוי?

פורסם

הרנו פלואנס היא אופציה סבירה בהחלט (חוץ בעניין 7 המקומות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתה מתכוון ללוגאן? הוא מת מזמן...(כחדש) והאוטומטי גם ממש לא חסכוני (הידני רק קצת יותר)

אין עדיין פרטנר עם 7 מקומות...גם כשיהיה, יהיה רק ידני.

פורסם

שלום,

בשקט קרסו ממשיכים למכור את לוגאן. הם השיגו אישור להמשיך לייבא את הרכב ללא בקרת יציבות.

ב 100 אלף נמכר דגם ידני, מנוע 1600 סמ"ק וצריכת דלק כ 1:13 ק"מ לליטר.

אוטומטית עולה יותר וצריכת הדלק שלה פחות טובה.

מדובר ברכב ספרטני, דל מאוד באבזור, גם בטיחותי.

מיוצר במפעל דצ'יה ברומניה ונמכר בהצלחה במדינות מזרח אירופה.

מדיווחים הרכב די אמין ומבוסס על חלקים מרכבי רנו מהדגמים הישנים .

מסוגל להכיל 7 אנשים בגודל מלא.

 

אם אין לך צורך בגיר אוטומטי ו 7 מקומות, תקנה קנגו DCI - יותר חסכוני, נוח, מרווח, איכותי .

אם אינך מוכן להתפשר על גיר אוטומטי, יש לך את אותו הקנגו בנזין וגיר אוטומטי.

אם אין לך צורך ברכב מסחרי, פלואנס DCI תחסוך לך כמה אלפים בשנה בכמות הנסיעות שלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גרסת הבסיס של הלוגאן נמכרת ב-99 אלף ש"ח (מחיר רשמי, ייתכן שיש הנחות) אבל שים לב שמדובר בגרסה עם חמישה מושבים ותיבת הילוכים ידנית. אני הייתי מוסיף עוד 10 אלף ש"ח ולוקח פלואנס ידנית. את מה שתשלם עכשיו במעמד הרכישה תחזיר תוך שנה בצריכת דלק. במבחן שעשינו לפלואנס דיזל הידנית הגענו לצריכת דלק של 21 קילומטרים לליטר ולא נהגנו הכי רגוע שאפשר.

 

פיתרון אחר מסגמנט המסחריות יכול להגיע מכיוון לובינסקי. אמורים להתחיל למכור שם בקרוב ברלינגו עם 6 מקומות ישיבה (שתי שורות של שלושה מושבים).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הלוגאן נמכר כרגע במבצע להסתדרות המורים ב-91K

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ובכן אני מבין שהכיוון שלי הוא לשבעה מקומות. ההצעה של קרסו היא ללוגאן יד שניה אפס קילו ב91 אלף.

מאחר והרכב ישמש כחמש שנים, אני מבין שעלי ללכת על רכב חסכוני יותר. האם האפשרויות הן דובלו ברלינגו וקאדי או שאני מפספס? ומביניהם מי המועדפת ?

פורסם

קאדי בנזין 1.2 tsi עם 2+5 מושבים היא דווקא רעיון טוב ולא ממש יקר! למרות שהיא לא הכי חסכונית כמו דיזל, אבל יש רק ידנית.

לדעתי היא עולה 127 אלף, והדיזל הרבה יותר יקרה. עם הבנזין הידנית תגיע לבערך 13-14 ק"מ לליטר (ללא הרבה פקקים/עומס)

פורסם

לך על הונדה FRV. גם גדול, גם נוח, וגם אתה יכול להשיג בחצי מהתקציב שלך, אם תמצא שנת 2007 שמורה כחדשה כמו שאני מצאתי.

 

היא גם חסכונית - בתוך העיר 1:10 ומחוץ לעיר 1:12.

 

יש לה 6 מקומות ממש מרווחים, מה שאומר שמאחור יכולים לשבת גם 4 ילדים בכיף. ותא מטען ענק.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לא הובנתי כראוי. צריכה של 1:12 יש גם בלוגאן.

הרעיון הוא להגיע לצריכה 1:20 בקירוב כי להבנתי בטווח הזמן ובנסועה שלי זה ישתלם.

פורסם

צביקי,

אני לא מכיר רכב עם 7 מקומות וצריכת דלק\סולר של 1:20 .

בטח גם לא אוטומטית.

 

על מה אתה מוכן לוותר?

על 7 מקומות - תיקח פלואנס דיזל.

על צריכת דלק - תיקח משהו אחר, אבל תחליט, מה סדר גודל של מחיר, כי יש הפרש גדול מאוד בין לוגאן לבין קאדי\ברלינגו מולטיספייס עם 7 מקומות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...