Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי חסכוני זה דובלו החדשה דיזל 1.6 שיש גם אוטומטית (רובוטית, לא נוראית בכלל) אבל היא ממש לא זולה (בטח אפשר ללחוץ ולהוריד)

ואם לא תרצה את הלוגאן, הקאדי בנזין (ידנית) היא לדעתי הפשרה שאולי הכי תתאים לך גם במחיר (כחדשה) אז לך לבדוק אותה.

פורסם
הלוגאן נמוך כמו הפלואנס וכנראה עוד פחות נוח ממנה, לגבי החיסכון ברור שהוא לא ממש חסכוני.

לגבי הברלינגו מדובר ב-7 מושבים (2+5) ללא שום בגאז' ורק ידני, זה כבר מפורסם אצלם באתר:

 

http://www.citroen.co.il/berlingo-multispace

 

מי אמר לך שהיא לא חסכונית? היה לך כזו? מנסיון של כמה חודשים ו7000 קמ הממוצע 1/13+ בנסיעה 65% עירוני ביחס למחיר לא נראה לי שתשיג רכב חסכוני יותר

פורסם

ב"לא חסכוני" התכוונתי ללוגאן אוטומטי (שכבר לא נמכר)

תעשה נסיעת מבחן ותבדוק אם התיבה הרובוטית של הדובלו לא מפריעה לך,

אבל על דובלו רובוטית 7 מושבים הם רוצים כ-150K...אז אם הם לא יורידו משמעותית אולי כדאי שקודם תבדוק את הקאדי בנזין.

×
×
  • תוכן חדש...