Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הללויה! גולן טלקום עלו לאוויר ופרסמו תעריפים.


ya_pl
שימו לב! השרשור הזה בן 603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התניידתי הרגע ללא שום בעיה מרמי לוי.

 

הניוד נקבע ל 16:10, ב 16:30 כבר לא היה לי קו ברמי לוי, החלפתי סימים ומייד היתה לי קליטה בגולן ללא שום בעיה.

 

Apn הגדרתי ידנית וזהו, הכל עובד, שומעים מעולה והאינטרנט מהיר.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עידכון 2 :

לא הצלחתי להגדיר לבד את האינטרנט והתקשרתי המון פעמים לשירות לקוחות של גולן,עד שענתה לי נציגה שהבטיחה לברר

ולבדוק על המכשיר שלי+הגדרות מתאימות.

ואכן,כעבור כשעה וחצי התקשר נציג אחר שלהם ופתר לי את הבעיה,חיבר אותי לאינטרנט ובא לציון גואל...

אכן שיחקו אותה גולן,התרשמתי לטובה בנתיים :mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כבר תביעות,ובקשה מביהמ"ש לאשרן,כייצוגיות נגד גולן והוט בגין התקלות בניוד

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4238295,00.html

 

הפעם היחידה שאני מסכים עם הטוקבקיסטים של YNET; אין ספק שזה מהלך ממומן של הטריפל.

 

מדהים כמה שאתה צודק ועצוב כמה שזה נכון:evil:.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא את הטופיק מאז שהוא נפתח, קראתי כאן על המון תלונות על בעיות בניודים או בכלל בלקבל סים עם קו חדש.

אם גולן והוט באמת טוענות שיש בעייה שנגרמת עקב עומסים למה היא ממשיכה ומאפשרת גיוס של לקוחות חדשים?!

למה לא לסגור כל אפשרות של התחברות וניוד עד שהעומס ירד והבעיות יסתדרו, הרי במצב הנוכחי שתי החברות רק יוצרות מירמור אצל הלקוח.

שיהיו אמיתיים יסגרו את הבעיות עם הלקוחות שכבר התחברו, נוידו ויפתחו שוב את אפשרות לחיבור בעוד שבוע שבועיים.

לא מבין את ההתנהלות הכושלת הזאת והזילזול בלקוח, העיקר להגיד ישלנו כבר 17K מנויים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נרשמתי באתר. בסוף הרישום קיבלתי הודעה שכרטיס האשראי שלי חוייב אבל יש בעיה ברישום!

WTF

אני לא יכול להתקשר למספר של כוכבית...יש להם מספר רגיל בשרות הלקוחות?

מישהו נתקל בתופעה דומה?

מה עושים?

 

תודה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא את הטופיק מאז שהוא נפתח, קראתי כאן על המון תלונות על בעיות בניודים או בכלל בלקבל סים עם קו חדש.

אם גולן והוט באמת טוענות שיש בעייה שנגרמת עקב עומסים למה היא ממשיכה ומאפשרת גיוס של לקוחות חדשים?!

למה לא לסגור כל אפשרות של התחברות וניוד עד שהעומס ירד והבעיות יסתדרו, הרי במצב הנוכחי שתי החברות רק יוצרות מירמור אצל הלקוח.

שיהיו אמיתיים יסגרו את הבעיות עם הלקוחות שכבר התחברו, נוידו ויפתחו שוב את אפשרות לחיבור בעוד שבוע שבועיים.

לא מבין את ההתנהלות הכושלת הזאת והזילזול בלקוח, העיקר להגיד ישלנו כבר 17K מנויים...

 

אתה בעצם מציע לעסק לכל דבר להפסיק לקבל לקוחות?

החברות מעדיפות לקבל אותך ואת התשלום שלך ואם הניוד מתעכב יטפלו בך לאט לאט

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סולל - מדוע אינך יכול להתקשר לכוכבית? אם הבעיה היא מרכזיה מקומית נסה במקום הכורבית 1222.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בעצם מציע לעסק לכל דבר להפסיק לקבל לקוחות?

החברות מעדיפות לקבל אותך ואת התשלום שלך ואם הניוד מתעכב יטפלו בך לאט לאט

 

 

בהחלט להפסיק לקבל לקוחות.

 

אם אתה רוצה לקבל לקוחות שיהיו השגרירים שלך אז קבל רק כמות שאתה יכול לדאוג לה. מעבר לזה אתה פוגע בהם ובעצמך בלי להרויח כלום מזה.

 

עוד לא למדת שאי אפשר לקפוץ מעל לפופיק?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב שהבעיה אינה קליטת לקוחות חדשים - מי שנקלט עם מספר חדש מקבל בד"כ שירות טוב, לפחות מבחינת איכות התקשורת.

הבעיה המרכזית הינה מערכת הניודים, וכאן כנראה אשמים משרד התקשורת והממונה על ההגבלים העסקיים שבחרו מנגנון ניוד מסורבל שכעת פשוט קורס מעונס הניודים. הוסף לכך חברות חדשות שמוצפות בלקוחות חדשים ומאידך חברות ותיקות שסובלות מנטישה מאסיבית והמתכון לבלגן מושלם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סולל - מדוע אינך יכול להתקשר לכוכבית? אם הבעיה היא מרכזיה מקומית נסה במקום הכורבית 1222.

 

לא עובד לי, אני מתקשר מחול דרך "כרטיס" והוא לא מוכן לצלצל לכוכביות ול1222

 

והם לא עונים למייל ולפייסבוק!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביצעתי הפעלה אתמול בצהריים, עד עכשיו כתוב שהקו פעיל אבל אין לי לא קליטה ולא אינטרנט :(

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בעצם מציע לעסק לכל דבר להפסיק לקבל לקוחות?

החברות מעדיפות לקבל אותך ואת התשלום שלך ואם הניוד מתעכב יטפלו בך לאט לאט

 

אז עדיף להמשיך לזלזל בלקוח ולגרום לעוגמת נפש ותביעות?

תשים לב שרוב השרשור כאן הם תלונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...