Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

WOW זה נוסע ! ועוד איך !

כל הכבוד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באמת כל הכבוד! קראתי הכל, בהחלט נראה מרשים. מאחל לכם המון בהצלחה בתחרות, ולעצמי ששנה הבאה אשתתף בפרויקט :) מתחיל עכשיו שנה ג', מכונות בבן גוריון

פורסם

ככה זה התחיל - הודעה פותחת:

 

בקרוב תחל בנייתה של אחת ממכוניות המירוץ המהירות ביותר שנבנו בארץ, אם לא ה...

קצת נתונים:

  • משקל: 220 ק"ג+-
  • הספק: 80-90 כ"ס
  • שלדת צינורות כרומולי
  • חיפוי מסיבי פחמן
  • מערכת פליטה טיטניום (!!!) תכנון עצמי
  • הגה מבנייה עצמית, חיווי סל"ד והילוכים משולב
  • העברת הילוכים פניאומטית באמצעות ידיות מאחורי ההגה, העברה במצערת פתוחה (ניתוק הצתה עם העברת ההילוך)
  • דיפרנציאל מוגבל החלקה מתכוונן
  • 4 בולמי זעזועים משולבי קפיץ (קוילאובר) מתכווננים אוהלינס
  • חישוקים קלים תוצרת OZ עם אום נעילה בודד (סינגל נאט)
  • מסרק הגה ייצור עצמי, 280 מעלות מנעילה לנעילה
  • מחשב ניהול מנוע מוטק M400 משולב מערכת איסוף מידע:
  • חיישני תאוצה שלושה צירים
  • חיישן הגה
  • חיישני מהירות לכל הגלגלים
  • מערכת בקרת משיכה תכנות\ייצור עצמי
  • חיישן GPS
  • פוטנציומטרים משדרים תנועת מתלים 4 גלגלים
  • לחובבי טופגיר:PPushrod actuated suspension:-D
  • צמיגי סליקס הוזייר R25B
  • 0-100 משוער: פחות מ-4 שניות

לעוד פרטים כולם מוזמנים להיכנס לאתר http://www.BGRacing.com ולעמוד הפייסבוק (ולפרגן בלייק, ספונסרים אוהבים שעושים לייק!): http://www.facebook.com/#!/LogiXBgr

 

ולקינוח הדמיה ממוחשבת של הכלה:

 

עד כמה התוצר הסופי זהה לתכנון?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ככה זה התחיל - הודעה פותחת:

 

 

 

עד כמה התוצר הסופי זהה לתכנון?

מבחינת חומרה הרכב זהה עד כדי גיחוך לתכנון. ככה זה כשממדלים כל בורג במכונית לפני. מבחינת תוכנה ואיסוף מידע בחלק מהתחומים לא הצלחנו להגיע למטרות הרצויות ונאלצנו לוותר על אופציות מסוימות על מנת ליהיות מוכנים לתחרות בזמן. להתקנות אלה יהיה זמן לאחר שהרכב יחזור לארץ.

 

תודה על הפרגונים!

פורסם

אני חייב לציין שהרגשתי ממש רע כשראיתי את את הצופים עומדים ממש על המסלול כשהרכב עובד לידם במהירות. זה הזכיר לי את כל סרטוני ה-arab drift למיניהם. ממש לא לעניין, בצורה כזאת אף פעם לא יהיה פה תרבות מוטורית.

 

עם זאת שאפו על ההישג ובהצלחה בתחרות.

 

ושמישהו יכניס אגרוף לעיתונאי ששאל איך מהירות מתקשרת לשיפור הבטיחות. לפחות הנהג בעמיד אותו במקומו.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

היה מצחיק לקרוא " בעוד שעל כל התכנון ההנדסי הופקדו הסטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון מלאכת העיצוב ניתנה לסטודנטים לעיצוב תעשייתי מבצלאל בראשות מעצב הרכב המפורסם דורי רגב. "

מעניין איזה רכבים הוא עיצב :lol:

בהצלחה במרוץ :)

פורסם
סליחה על הבורות, אבל זה לא מעט כ"ס למשקל?

לבוגאטי ויירון יש הספק של 1:2 (פחות או יותר...) במכונית הזו זה קצת פחות. (משהו כמו 1:2.75)

 

ושאלה נוספת, האם יש עליכם מגבלות כל שהן מבחינת חומרים? (לפי מה שקראתי, ב- F1 לא ניתן להשתמש במתכות שונות מאלומיניום וברזל למנוע.)

 

והשאלה הכי חשובה: אפשר סיבוב? :lol:

 

וכמובן, בהצלחה!!!

זה שהיחס הוא לא כמו של בוגאטי לא הופך אותו לקטן.. :)

פורסם

שאפו. כיף גדול לראות פרוייקט כזה.

בהצלחה.

 

היה מצחיק לקרוא " בעוד שעל כל התכנון ההנדסי הופקדו הסטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון מלאכת העיצוב ניתנה לסטודנטים לעיצוב תעשייתי מבצלאל בראשות מעצב הרכב המפורסם דורי רגב. "

מעניין איזה רכבים הוא עיצב :lol:

בהצלחה במרוץ :)

 

למשל את זה:

 

800px-Mazda_929_.jpg

 

ואת זה:

 

content_813200594908PM.jpg

פורסם

פשוט מדהים לראות את התוצאה הסופית! כל הכבוד!

הלוואי ותקום כאן תעשית רכב מתישהו זה ממש חלום,

הפרוייקט הזה הוא לגמרי הכיוון שצריך ללכת אליו והאנשים כאן עשו עבודה מטורפת.

צריך "רק" השקעות כספיות מטורפות,מוחות וידע ממש לא חסר כאן.

ושוב פעם כל הכבוד ומלא בהצלחה!

 

שאלה קטנה,האם יש אפשרות לנהוג ברכב? איזה יום מאורגן שאתם עושים איפשהו כתצוגה?


×
×
  • תוכן חדש...