Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהצלחה.

יפה שיש כזה דבר בישראל.

ללא המיסוי הכבד והחוקים של המדינה לדעתי ישראל הייתי כמעט כמו גרמניה ואיטליה מבחינת פיתוח מכוניות.

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המיכל עשוי אלומיניום 5052, מיוצר בבית שערים אצל עידו לוריה ב-"Armadillo Racing". אכן יש ספוג ייעודי נגד שכשוך בפנים. המיכל נמצא מתחת ומאחורי המושב והמצבר לצידו.

פורסם

שכשוך היא התופעה שקורית כאשר מיכל עם נוזל מתנדנד מצד לצד. כמו שמזיזים בקבוק עם מים והמים זזים מצד לצד כמו מטוטלת. הספוג הנ"ל תופס מעט נפח במיכל אבל מקשה על תנועת הדלק בפנים. ככה יש פחות העברות ומשקל והדלק נוטה להישאר בקרבת המשאבה.

 

לינק לספוג כזה: http://www.evomx.com/fuel-tank-foam-information/

פורסם

האם היתה משמעות להתקנת זוית ואוריינטצית המנוע ביחס לתנועת הרכב והכוחות ?

הכוונה לכיוון סיבוב המנוע

האם ניסיתם שילוב של פלדות שונות בתכנון השלדה ,חלוקה לתת שלדה ?

האם נתתם את דעתכם על משקל הברגים ?

פורסם

מיקום המנוע די נגזר משיקולי מרכז כובד ומהעובדה שהוא חייב ליהיות מורכב כך שהשרשרת תסובב את הדיפרנציאל. ישנו תכנון לעבור לעוקה יבשה מתכנון עצמי כדי להוריד את מרכז הכובד עוד קצת, אולם השנה לא הספקנו להיכנס לזה. בקשר לתת שלדה, אני לא רואה צורך לעשות את זה. אין פה בעיות גישה וחיבור של תת שלדה בחוזק דומה יגרור שימוש בהמון ברגים כבדים. ברכב ישנו שימוש במספר פלדות, אולם רוב החלקים עשויים מפלדת 4130, שהיא גם חזקה מאוד וגם ניתנת לריתוך.

אכן נתנו את דעתינו למשקל הברגים, וגם לדברים כמו סוג הראש של כל בורג משיקולי אריזה וגישה לטיפולים. הרכב הנוכחי מודל עד לרמת השייבה ממש, ונעשה מעקב קטלוגי אחרי כל חלק ברכב. חלק מהתחרות הוא בנייה של קובץ קטלוגי המפרט עלויות פוטנציאליות של ייצור של כל הרכב מא' ועד ת' כולל עלויות הרכבה של פועלי ייצור, עלויות ריתוך פר מילימטר, עלויות עיבוד שבבי פר סמ"ק ועוד כהנה וכהנה.

הכל נמצא במעקב מרמת ההזמנות והרכש ועד לשלבי הייצור לא רק של החלקים עצמם, אלא גם של עזרי הייצור (ג'יגים וכדומה). אם זה מעניין מישהו אשמח לפרט עוד.

פורסם

חלום קטן שלי להגיע לבן-גוריון ולעבוד על רכבים כאלה. (בינתיים שוקל על הנדסת מכונות, בשנה הבאה ממשיך הנדסאים במקצוע חשמל של הטכני".)

 

קח הMRT מLFS (אם אתה מכיר, אחלה סימולטור, לימד אותי הרבה בעולם האחיזה ועוד כמה דברים).

 

http://imageshack.us/photo/my-images/402/lfss.png/

 

lfss.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

אם אתה צריך עוד פרטים לגבי יחסי-העברה, מתלים, צמיגים, TOE קאמבר דיפרנציאל ומה לא, תגיד לי אני יעלה עוד.

 

זה מאפיינים דומים למה שאתם צריכים, רק מנוע חלש מידי. (600CC 221KG)

 

בדקתי היא עושה 0-100 ב5 שניות, אבל לא מדוייק, גם האצתי חפיף. (התיבה שם דומה למה שאתם עושים, עם העברה בפול-גז עם מנתק הצתה נראלי).

פורסם

אתה מודע לכך שה-MRT מבוססת על פורמולה SAE אמיתית נכון?

 

Based on the real MRT5 built by the McGill Racing Team and competing in the Formula SAE championship

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

מכירים את הסימולטור, אפילו היה דיבור להקים עמדה עם G27 וLFS כדי להתאמן. לצערי לא הגענו לזה (איך הפרופסור יגיב אם הוא יראה שבמקום סימולציות מתלים אנחנו עושים סימולציות נהיגה?) והאימונים כנראה יערכו על הדבר האמיתי :wink:

פורסם

אגב, למכונית האמיתית שעליה מבוססת המכונית מהסימולטור בחיים אין מיכל דלק של 20 ליטר. במקסימום חצי מזה וגם זה בהגזמה פראית.

פורסם
מכירים את הסימולטור, אפילו היה דיבור להקים עמדה עם G27 וLFS כדי להתאמן. לצערי לא הגענו לזה (איך הפרופסור יגיב אם הוא יראה שבמקום סימולציות מתלים אנחנו עושים סימולציות נהיגה?) והאימונים כנראה יערכו על הדבר האמיתי :wink:

 

דווקא אם אתם יוצרים גרסא של הרכב שלכם, למשחק, ומתאמנים, זה יכול לתת קפיצת התחלה משמעותית. (ללמוד גבולות של הרכב, קווים אדומים, והרבה מאוד דברים.)

 

מה שכן, אין על הדבר המציאותי.

(הLFS סיפק אותי קצת מאוד לפני שהוצאתי רישיון, הבעיה שבמציאות אני לא יכול ליישם עשירית ממה שאני עושה במשחק, קודם כל זה לא חוקי ודבר שני במציאות הכל עולה כסף.)


×
×
  • תוכן חדש...