Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי להעלות קצת תמונות מהתקופה האחרונה, כל מיני חלקים ועזרי ייצור מוגמרים.

 

החפצים שנראים כמו קוביות לגו ענקיות הן תבניות לתיבת האוויר אותה מייצרים מסיבי פחמן (התיבה, לא התבניות). התבניות נבנו בהדפסה תלת מימדית תרומתה של חברת Objet.

 

כמו כן ניתן לראות חלקי עיבוד שבבי שונים:

עוגני מתלים, עזרים לדחיקת מיסבים, עוגנים למוטות מייצבים ועוד מספר חלקים (זו התמונה עם החלקים במסדר).

 

עוד תמונה של בית המצערת ופילטר אוויר (K&N מתנת אביזריון) מורכבים.

 

קשת התהפכות ראשית וקשת קדמית מכופפות ומוכנות לריתוך.

 

בתמונה בה נראה מלבן כהה ועליו קובייה מפוספסת לא מזוהה מופיע מודל של סופג האנרגיה של המכונית, מעין פגוש קדמי שהתחרות מחייבת. כיוון שהוא נמצא הרחק בחזית הרכב יש לו משמעות גדולה בכל הנוגע לחלוקת המשקל, מיקום מרכז הכובד ומומנט האינרציה של האוטו (בעברית: מה שגורם לאוטו להיכנס מהר לסיבובים). לאחר בניית המודל אנו מחויבים בניסוי ספיגת אנרגיה שכולל במקרה שלנו התנגשות חזיתית של הדבר הזה עם מטוטלת בעלת חיישני מהירות. כדי לקבל אישור להשתמש בסופג צריך להראות שהסופג מסוגל לבלום כמות אנרגיה גדולה תוך שמירה על תאוטה שאינה מהירה מדי - כלומר מצד אחד "בלימת המכה" ומצד שני הקטנת הכוחות הפועלים על האוטו והנהג במקרה של תאונה חו"ח. בשנה שעברה השתמשנו באלומיניום מוקצף (לא טעים כמו שזה נשמע) והשנה כנראה שנשתמש בחלת דבש אלומיניומית, כמו בתמונה (טעים ברגע הראשון, אח"כ פחות). חיסכון המשקל כאן משמעותי ביותר. מאוחר יותר אעלה צילום של ניסוי הריסוק האחרון שבוצע.

 

 

בקרוב תחל העבודה על ג'יג השלדה האימתני, ואיתה העדכונים...

165835_443259659017612_392822277394684_1667691_105138574_n.jpg

198234_448583135151931_1452517499_n.jpg

522577_448583111818600_392822277394684_1677225_1722581604_n.jpg

525886_443259632350948_392822277394684_1667690_1763561101_n.jpg

564797_448583148485263_162093859_n.jpg

581262_448582968485281_1697545943_n.jpg

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תענוג לקרוא את החומר שלכם ותהליך העבודה..

 

עקבתי מעט אחר הפרויקט הקודם שלכם, ואף פע אחת רציתי לבוא לבקר (דרך דף הפיסבוק יצרתי קשר אני לא זוכר עם מי).

 

כיף לקרוא, ולראות את ההתקדמות שלכם, ואת האמת פה ושמה גם להשכיל עוד קצת מהדברים השונים ששואלים אתכם, או שמעלים פה הצעות

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

תודה רבה, תרגיש חופשי לפנות אלי אם תרצה לבקר במעבדה.

 

אני מצרף סרט של ניסויים שעבר סופג האנרגיה של המכונית, לחובבי הצפייה בדברים נמעכים (מי לא?).

http://www.youtube.com/watch?v=jSXV0Tfq3G8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

אנחנו מחויבים במבנה סופג אנרגיה בחזית המכונית, זה סוג של פגוש אבל נמצא מתחת לחיפוי של הרכב. גם בפורמולות "של גדולים" חייבת ליהיות קריסה מתוכננת של האף בצורה כזאת שתספוג אנרגיה במקרה של תאונה. לפי חוקי התחרות אנחנו מחויבים בניסויים האלו כדי להוכיח שהעסק מסוגל לספוג כמות מסוימת של אנרגיה ובאותו זמן לספוג את אותה אנרגיה בצורה כזאת שההאטה של הרכב תהיה מבוקרת.

פורסם

מצורפת תמונה של החלק הקדמי של הרכב. ניתן לראות את המתלים, מערכת ההגה, מכלולי הגלגל והבלימה וכן הלאה.

Front comp render.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מה הולך להיות האורך של המכונית השנה?,ראיתי את המכונית הקודמת ומשום מה המכונית הזו נראית יותר גדולה.

פורסם

האורך מאוד דומה. מצד אחד הדיפיוזר הוארך אבל בסיס הגלגלים קוצר במשהו כמו 50 ממ.

 

מצורפות תמונות של החיפוי החיצוני והמגש התחתי, שניהם ייוצרו מסיבי פחמן.

182322_10150868908247761_1351053594_n.jpg

FullBody01.jpg

FullBody02.jpg

FullBody&UnderTray.jpg

פורסם

מבצע שלדה בשבוע יצא לדרך, התוצאות לפניכם.

 

כמו כן מצורף קישור לניסוי שנעשה במערכת העברת הילוכים פניאומטית. המערכת מעבירה את ההילוכים למאחורי ההגה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gor0cpy8D44 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

עדכונים בהמשך.

269249_10151242863573782_339210741_n.jpg

פורסם

השלדה כבר כמעט גמורה ומחכה למפגש המיוחל עם המנוע.

בתמונות ניתן לראות את האחד והיחיד עידו לוריה מ-"Armadillo Racing" שמרתך את השלדה ביד אמן וגם מארח אותנו בסדנה שלו.

548569_4238742205325_149296479_n.jpg

552354_4238740765289_24789111_n.jpg

560989_4238745685412_1367014590_n.jpg

602369_4238745965419_2135548224_n.jpg

פורסם
מבצע שלדה בשבוע יצא לדרך, התוצאות לפניכם.

 

כמו כן מצורף קישור לניסוי שנעשה במערכת העברת הילוכים פניאומטית. המערכת מעבירה את ההילוכים למאחורי ההגה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gor0cpy8D44 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

עדכונים בהמשך.

 

איך נלחץ המצמד ?

פורסם
איך נלחץ המצמד ?

 

לאחר התלבטויות בין מצמד יד למצמד רגל החלטנו להשתמש במצמד רגל. המצמד משמש בעיקר ליציאה מהמקום ועצירה והעדפנו שהתאוצה (הדי ברוטלית סה"כ) תתבצע עם שתי ידיים על ההגה.


×
×
  • תוכן חדש...