טיפול בקורולה צריך לעשות כל 15,000 ק"מ או שנה (הקודם מביניהם).
יש דברים רבים מאוד מעבר לרכב עצמו שמשפיעים על צריכת הדלק כגון הנהג (אופן הנהיגה), תנאי הכביש, מצב התנועה בכביש, מהירות וסל"ד הנסיעה ואפילו מזג האוויר.
גש למוסך שיבדוק האם יש משהו שצריך לתקן/ להחליף ברכב (כולל לחץ אוויר בצמיגים ומצב הצמיגים), תקן/ החלף במידת הצורך, ומעבר לך, תשתדל לנהוג רגוע. על השאר אין לך שליטה ולכן זה מה יש.