Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי מהרצליה לראשון עם מזגן פועל.

כשהגעתי לראשון התחלתי להרגיש שהמזגן לא מקרר. פתחתי מכסה מנוע והיה מעט ריח של גז. ולאחר כמה שניות נשמעה פריקת אוויר מאוד חזקה ויצא סוג של עשן לבן (נראה כמו גז). מיד כיבית את האוטו והרעש הזה של האוויר פסק.

בקיצור, אחרי זה המשכתי בנסיעה וכאילו לא קרה שום דבר. המזגן מקרר והכל כרגיל. הלכתי לאיזה מוסך שמתעסק במערכות מיזוג לרכב. הוא עשה לי בדיקת גז ואמר שהכל תקין. הגז מלא. אז אם ככה מה זה יכול להיות? ממה נבעה הפריקה הזאת של האוויר/גז?

המון תודה לכל העוזרים ושיהיה אחלה סופ"ש.

פורסם

במדחס יש שסתום ביטחון מכני שפורק לחץ אם יש לחץ גבוה, אבל:

 

יש יוניט לחץ בקו לחץ גבוה כך שאם הלחץ גבוה מידי היא מנתקת את המדחס

ולחילופין אם אין לחץ מפאת דליפת גז הוא לא תתן למדחס להיכנס לעבודה.

יש מספר אפשרויות ללחץ גבוה:

1. עודף גז

2. קונדנסר סתום

3. מאוורר לא עובד, ואו לא עובד בשני המהירויות (מהירות גבוהה שיש לחץ גבוה)

4. סתימה בצנרת הלחץ הגבוה

צריך לבדוק שלא ייגרם נזק למדחס

 

בהצלחה

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן הפריקה היא משסתום פורק הלחץ שבמדחס ,

והבעיה היא בדרך כלל שהמאוורר לא עובד מסיבה כל שהיא

והלחץ במערכת עולה מאד עד לפריקה .

אם לא היתה פריקה אז משהו במערכת היה נפרץ כגון צינור או מאייד מזגן .

תשתדל לא להשתמש במזגן עד הטיפול בבעיה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...