Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, עקב התרחבות עתידית של המשפחה, הגיע הזמן לעבור לרכב מרווח יותר.

ברשותי 4 שנים איביזה טורבו 2001 ואני מחפש מחליפה ראויה.

חשבתי כמובן על WRX 2006-2008 ורציתי לשמוע את חוות דעתכם על השימושיות של הרכב, כמשפחתית לכל דבר.

כמובן שעלויות אוקטן 98 וביטוחים לא זרות לי, רציתי לדעת קצת מעבר מה כדאי לבדוק לפני רכישה

ואם הצריכת דלק גבוהה בהרבה בין האיביזה לאימפרזה.

תודה והמשך ערב מקסים :).

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אז כמו שאמרת, היא באמת משפחתית לכל דבר.

4 דלתות, מרווח גדול, נוחיות בסיסית, באגז׳ גדול, הרכב די גבוה אז ככה שלא צריך להיזהר מכל במפר.

 

לגבי צריכת הדלק אין לי מושג כמה האיביזה לוקחת, אבל לפי הניסיון של עם gt סנדרטית לחלוטין זה באיזור ה9-8 בנסיעה רגועה ו5-6 בנסיעה חזקה.

 

ואל תשכח שלגבי חלפים וטיפולים גדולים היא לא תהיה כמו מששפחתית סטנדרטית. ברקסים, טיימינג וכו׳ יעלו יותר, אז זה דבר שצריך לקחת בחשבון.

 

חוץ מזה יש את עניין הביטוח, לי הביטוח לgt יוצא באיזור ה4000 לשנה כולל מקיף וחובה, לגבי הwrx אני לא בדיוק יודע, אבל אני מאמין שזה באיזור הזה.

 

דברים שכדאי לבדוק, איפה היא טופלה, אם היא עברה/הולכת לעבור טיפולים גדולים (ברקסים/טיימינג/פלאגים) וכמובן שעוד את הדברים הבסיסיים שבודקים בכל קניית רכב.

 

וכמובן שיש מלא יתרונות חוץ מזה, כח!!! והתנהגות טובה, ככה שאחרי שתוריד את הילדים בבית הספר הדרך משם לעבודה יכולה להיות מאוד מעניינת!! טוב חוץ מהפקקים :|

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה, אני אישית חולה הסובארו sti/wrx/gt, הם פשוט נותנים הרבה מאוד יחסית למחיר היחסית קטן שאתה משלם.

פורסם

ב2006 הרכב קיבל מנוע 2500 במקום 2000 בשנים הקודמות וההספק צמח ל230 כ"ס.

בתור אחד שהיתה בבעלותו אחת כזו משנתון 2006 אני יכול להגיד לך שבתוך העיר המנוע הזה אוכל 1:5.5 איך שלא תסובב את זה.

גם מחוץ לעיר הוא לא חסכוני כלל.

ברקסים מקוריים יקרים ולא ממש בולמים כמו שצריך- השיפור יקר.

הרכב רוכןו בפניות כמו ז**ה תאילנדית וגם כאן שיפור המיתלים הוא יקר.

את האמת ורק את האמת בתור רכב משפחתי הוא מצויין אבל בפאן הספורטיבי הוא מאכזב.

שים לב שלמגיבים מעלי יש אימפרזות משנים קודמות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לי אישית הייתה WRX 2004 והאוטו צרך בנסיעה רגועה בעיר 1:8.5 ומחוץ 1:11, עוד דבר שציינו מעליי טיפולים נורא יקרים רק להיכנס למוסך מורשה סובארו בלי להגיד בוקר טוב זה 500 שקל חח תיקח את זה בחשבון..

סה"כ רכב מרווח אמין בטירוף פחות נוח בגלל הבאקטס אבל אתה תהנה ממנו בהאצות ביניים וסיבובים.

פורסם
את האמת ורק את האמת בתור רכב משפחתי הוא מצויין אבל בפאן הספורטיבי הוא מאכזב.

 

אני חולק עליך.

 

בכל רכב ספורטיבי "עממי" לא תקבל חבילה מושלמת של התנהגות-ביצועים-בלמים. מדובר ברכבי פשרה, והשאלה היא לאן היא מאוזנת.

 

היתה לי WRX 2005 וזה לא רכב לנהיגה נקייה של בלימה, עזיבה, הפניית הגה, כניסה לאפקס... וכו'.

ב-WRX צריך לגרור את הבלימה עמוק לתוך הסיבוב ועם פרובוקציה מתאימה של ההגה "להרכין" את הרכב על הצד, עם קצת טקס בישבן (המתלים שוקעים קצת ואז נעצרים). אז לתת ל-AWD להטיס אותך החוצה.

בנהיגה "נקייה" מקבלים פשוט מכונת תת היגוי די רכה.

 

על הצד החיובי, זה הופך את הרכב למאוד לא מאיים למי שאיננו רוצה לנהוג חזק ונותן נוחות נסיעה סבירה.

 

מעבר לזה, הרכב גס, בטח במונחים מודרנים. המנוע צריך טורים כדי להתחיל להגיב (ואז הוא מגיב יפה מאוד), הוא מרעיש, כל הגימור, מהפח דרך הפלסטיקים, מאוד מאוד זול וכל התחושה בפנים היא מאוד שנות ה-90'.

 

זה אוטו גבר-גבר כמו פעם, לא VAGינה עם טורבו שמושך כבר מאלף סל"ד, ESP, הגה חשמלי שנעים בחנייה ודיPונים רכים ונעימים.

ה-WRX אוהבת את זה גס, פשוט, חזק, כמו פעם (ועדיין יש מקום לכל המשפחה).

אין בה את ה-finesse בהתנהגות הכביש שתמצא בפיז'ו ספורטיביות של פעם (או ב-BMW...), יש לה לא מעט נקודות תורפה (היגוי לא ממש מדוייק, בלמים לא מספקים, מתלים לא פרוגרסיביים מספיק), אבל היא מספקת חווית נהיגה ייחודית (למי שיודע).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ה-WRX אוהבת את זה גס, פשוט, חזק, כמו פעם (ועדיין יש מקום לכל המשפחה).

אין בה את ה-finesse בהתנהגות הכביש שתמצא בפיז'ו ספורטיביות של פעם (או ב-BMW...), יש לה לא מעט נקודות תורפה (היגוי לא ממש מדוייק, בלמים לא מספקים, מתלים לא פרוגרסיביים מספיק), אבל היא מספקת חווית נהיגה ייחודית (למי שיודע).

 

מדוייק!!! :mm_yeah: גם לגבי הGT...

פורסם

תודה רבה על התגובות!

רציתי לקבל אינדיקציה מה לבדוק בזמן קניית רכב כזה 4X4 וכו׳ ואיפה אפשר לקחת לבדיקה

הנטייה שלי לא לקחת למכון בדיקה רגיל מכיוון שמנסיוני עם רכבי ספורט אין להם שום מושג מה קורה מתחת למכסה מנוע.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

היי, אני גם עושה מעבר מאיביזה טורבו עקב הרחבת משפחה. רעיון ראשון היה STI/WRX כי זאת חווית נהיגה שונה ביחס לרכב בעל הנעה קידמית אבל אחרי בדיקת עלויות טיפולים וצריכת דלק 98 ואמינות נמוכה (מנוע, גיר) ברכבים משופרים עזבתי את הרעיון. דבר נוסף הוא שאישתי צריכה לנהוג ברכב והרבה פעמים בפקקי תנועה ולכן לאון FR חדשה בעלת גיר DSG זאת הבחירה שלי.

פורסם

אהלן, אומנם לא אוכל לייעץ לך לגבי הרכב אבל כיוון שאין לי מספיק הודעות או שקר כלשהו אני לא מצליח לשלוח הודעות פרטיות, לכן אשמח לקבל ממך פרטים על הרכב שלך (האיביזה), יד, שנה, ק"מ, צבע, שילדה, מחיר, סאנרוף, אזור מגורים וטלפון אם אפשר, קח בחשבון שאני לא יכול להגיב לה"פ עד שלא יהיה לי 25 הודעות או משהו

פורסם
תודה רבה על התגובות!

רציתי לקבל אינדיקציה מה לבדוק בזמן קניית רכב כזה 4X4 וכו׳ ואיפה אפשר לקחת לבדיקה

הנטייה שלי לא לקחת למכון בדיקה רגיל מכיוון שמנסיוני עם רכבי ספורט אין להם שום מושג מה קורה מתחת למכסה מנוע.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח יותר מאשר מכון בדיקה רגיל הייתי מציע לנסות לדבר עם טיג.

תקבע איתם ויעשו לך בדיקה לרכב (לפי מה שזכור לי הם עשו את זה בעבר, אבל כדאי לבדוק איתם אם אכן זה מה שתרצה)

 

אבל בכללי, תבדוק את מצב הברקסים, תעשה נסיעה ברכב ותרגיש את הקלאץ, את הסחיבה של הרכב. תבדוק אם הרכב מעשן (מעיד על מצב הטורבו) פתח מכסה מנוע תראה מה מצב הנזילות, תבדוק את מצב הצמיגים. והכי חשוב תראה איפה הרכב טופל.

וכמובן שזה גם מאוד תלוי אם אתה מתכוון לרכוש רכב משופר או סטנדרטי, לדעתי אם סטנדרטי, לך למכון רגיל. משופר? הייתי מציע ללכת לטיג.

פורסם
לי אישית הייתה WRX 2004 והאוטו צרך בנסיעה רגועה בעיר 1:8.5 ומחוץ 1:11, עוד דבר שציינו מעליי טיפולים נורא יקרים רק להיכנס למוסך מורשה סובארו בלי להגיד בוקר טוב זה 500 שקל חח תיקח את זה בחשבון..

סה"כ רכב מרווח אמין בטירוף פחות נוח בגלל הבאקטס אבל אתה תהנה ממנו בהאצות ביניים וסיבובים.

 

אפשר להבין למה הטיפולים כלכך יקרים ?

 

לי אישית אין סובארו אבל יש כמה חברים עם סובארו (פה בארה"ב),

 

כולם מטפלים במכוניות בעצמם, קונים חלקים, מחליפים ואין ממש בעיות.

 

החלקים זולים, קהילת הסובארואידים כל כך גדולה שיש ברשת DIY לכל דבר בלי יוצא מהכלל.

פורסם

הבנתי שמ-2006 המנוע הוא 2.5 במקום 2.0, מישהו יכול לעזור לי?

כמה משמעותי ההבדל? הבנתי שמבחינת כ"ס מדובר רק ב-13 כ"ס.

יש עוד הבדלים? עד כמה כדאי להתאמץ בשביל למצוא 2.5?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

×
×
  • תוכן חדש...