Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חפש לך אוקטביה VRS - כנראה שתקבל פחות בסעיף הפאן, אבל האוקטביה תיתן הרבה יותר בכל שאר האספקטים (איכות / איבזור / מרחב פנים / תא מטען / בטיחות ונוחות).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
חפש לך אוקטביה VRS - כנראה שתקבל פחות בסעיף הפאן, אבל האוקטביה תיתן הרבה יותר בכל שאר האספקטים (איכות / איבזור / מרחב פנים / תא מטען / בטיחות ונוחות).

 

 

שיחפש אחת מתוך השתיים וחצי שמכרו בארץ?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הבנתי שמ-2006 המנוע הוא 2.5 במקום 2.0, מישהו יכול לעזור לי?

כמה משמעותי ההבדל? הבנתי שמבחינת כ"ס מדובר רק ב-13 כ"ס.

יש עוד הבדלים? עד כמה כדאי להתאמץ בשביל למצוא 2.5?

 

לא נהגתי על המנוע החדש. הוא נחשב לטוב יותר מבחינת זמינות הכוח בטורים נמוכים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

וכמו שציינתי קודם: המנוע החדש צורך הרבה יותר דלק.

אני אגב עשיתי את המעבר מWRX 2006 לVRS 2008.

הרבה יותר נהנתי מהסקודה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הייתי ברשותי WRX 2006, הייתי הבעלים אחרי edanj.

 

כמה תשובות: לדעתי הרכב ה-2006 עדיף, אני לא נתקלתי בתקלות, כן שמעתי על תקלות במנוע ה-2.5 ליטר ב-STI משנת 2008 וצפונה. יש עוד שיפורים דיי משמעותיים במעבר מ-2005 ל-2006 למעט המנוע העדיף: הזרועות הקידמיות עשויות אלומיניום, השלדה קשיחה יותר והבקרסים טובים יותר - בסה"כ זה רכב טוב יותר בכל מובן.

 

that said, צריכת הדלק מעולם לא הייתה טובה יותר מ-1 ל-6.5 (נסיעה מנהלתית לירושליים בתנאי מעבדה הניבה אמנם 1 ל-10 אבל זה לא ממש נחשב...) הטיפולים יקרים כך לא בלתי אפשריים (כ-1000 לקטן, 2000 לגדול) וגם הברקסים לא נוראיים כ"כ ב-WRX. הרכב אכן אוכל 98.

 

הבעיה שלי עם הרכב כפשרה הייתה פשרה גדולה מדי - יותר מדי תת היגוי (למרות שאפשר לזרוק אותו, אבל לא מצאתי את זה מהנה מדי אף פעם) בלמים נוראיים שלא מתאימים לרכב. אני אפילו ניסיתי לשפר - קפצים מוקשחים, צינורות בלימה, נוזל משופר ורפידות - ועדיין לא הייתי איפה שהייתי רוצה להיות (חפש את השרשור בפורום שיפורים). זה בפן הספורטיבי. בפן המשפחתי גם לא היה לי קל: הרכב היה מאוד לא נוח (גם לפני וגם אחרי הקפיצים) גם בעיר וגם מחוצה לה, הפנים היה פשוט מדיי ולא מפנק. אני עברתי ל-159. עושה את הפן המשחפתי הרבה יותר טוב, אבל את הפן הספורטיבי קצת פחות - התנהגות טובה יותר אבל חסר לי כווווווח! :)

 

יחד עם זאת - אני עדיין חושב שבעיה היא אצלי - דווקא כן הייתי ממליץ על הרכב כרכב פשרה אם אתה מוכן לעלויות, אכן מעטות המכוניות שמציעות כ"כ הרבה בכ"כ מעט כסף (יחסית). קח בחשבון שה-VAG של השנים האחרונות נחשבות לטובות יותר כרכבי פשרה (GTI, קופרה וכד) אם אתה יכול להרשות לעצמך, זו תהיה קניה טובה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...