Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לפני כשנה וחצי בערך בזמן נהיגה באיילון נכנס לנתיב שלי רכב מצד שמאל, ככל הנראה הנהג של אותו הרכב לא ראה אותי.

סטיתי לשול ולמזלי הרע עמד שם רכב אשר התנגשתי בו מאחור, שני הרכבים הושבתו.

 

ב18.1.12 נערך לי משפט אשר במהלכו קיבלתי 4 חודשי שלילה ו-8 נקודות סעיף נהיגה ברשלנות.

 

תאריך סיום השלילה שלי הוא 19.5.12 אך זה ביום שבת לכן התאריך הוא 20.5.12.

 

כשהפקדתי את הרישיון אמרו לי שאני לא מקבל אותו בחזרה, אלא פונה למשרד הרישוי ומשלם על מנת לקבל רישיון נהיגה חדש, כמו כן במקום יודיעו לי אם אני צריך לעשות טסט או תיאוריה.

 

פניתי אל עורך הדין שלי על מנת לדעת אם אני אמור לעשות טסט או תיאוריה מחדש והוא לא ידע לענות לי על זה.

 

אשמח אם מישהו נתקל במקרה כזה ויודע או פשוט מכיר את התקנון והחוקים טוב.

מחיפוש שערכתי באינטרנט לא מצאתי מקרה דומה.

 

תודה מראש.

פורסם

כנראה הואשמת בגרימת תאונת דרכים שבה נחבל אדם או התנהגות שגרמה נזק לאדם.

האם אכן היו נפגעים בתאונה ?

אני מבין כי אתה נהג חדש ?

בימ"ש גזר 4 חודשים שלילה, לכן רשות הרישוי מתנה חידוש רשיון בבחינות ובבדיקות שתקבע (תיאוריה/טסט/בדיקות רפואיות),

לאחר מכן תקבל חזרה את רשיון הנהיגה, בתור נוהג חדש (למשך שנתיים).

פורסם

במקרה ואתה נהג חדש יחול מה שכתב elili

 

במקרה ואתה נהג עם וותק של יותר משנתיים אתה תקבל את רשיון הנהיגה ללא שום תנאי.

 

רק שלילה מעל שנה מחייבת טסט /תיאוריה מחדש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בזמן התאונה ובזמן השלילה הייתי נהג צעיר אך לא נהג חדש.

אכן בזמן התאונה הנוסעת של הרכב השני נפגעה, פתחה את הראש, היא הובלה לבית החולים על מנת לעשות תפרים, פגשתי אותה לאחר שעה כשהיא יצאה מהבית החולים והכל היה בסדר אך בכתב אישום היה רשום חבלה של ממש בגלל שזה פגיעת ראש.

פורסם

לך ותקבל את רשיונך.

 

נהג צעיר לא מעניין בקשר לכך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האם יש לך עבירות אחרות מהעבר / סה"כ נקודות חובה (חוץ מה-8 שקיבלת) ?

 

איזה סעיפי אישום נרשמו בגז"ד ומה העונש שקיבלת, מלבד השלילה והנקודות ?

לפי התיאור: נהיגה ברשלנות 62(2), ת.ד ניזוק רכוש ונחבל אדם חבלה של ממש 38(2)+38(3), נזג לאדם או רכוש 21(ב)(2)...

 

"נפגעה, פתחה את הראש, היא הובלה לבית החולים על מנת לעשות תפרים, פגשתי אותה לאחר שעה כשהיא יצאה מהבית החולים

והכל היה בסדר אך בכתב אישום היה רשום חבלה של ממש בגלל שזה פגיעת ראש."

 

משום מה לא מסתדר לי האדום עם השחור !

פורסם

האדם והשחור לא מסתדרים לך מהסיבה שאף על פי שהנזק שנגרם לה היה מזערי, לפי מה שהסביר לי העורך דין ברגע שזה חבלה באיזור הראש זה לא חשוב כמה חמור זה היה, זה מוגדר כחבלה של ממש. כן יש לי כ16 נקודות סה״כ, 8 נקודות הן על התאונה, 4 נקודות על עצור ועוד 4 נקודות וספות על הטלפון.

פורסם

תצטרך לעבור אמצעי תיקון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בד"כ תיאוריה ו\או טסט חדשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היי, לאחר בדיקה העבירה אשר בגינה קיבלתי 8 נקודות היא "הורשע בעבירה שגרמה לחבלה של ממש".

 

קיבלתי מכתב לעשות נהיגה מונעת אשר בה מצויינים עברות התנועה שלי ומספר הנקודות.

 

בזמן התאונה הייתי נהג חדש, קיבלתי שלילה ל4 חודשים בנוסף ל3 שנים על תנאי.

"ברשותי" 16 נקודות, 8 כאמור על התאונה, 4 טלפון ו-4 אי ציות לתמרור עצור.

 

על סמך כלל הנתונים אשר ציינתי לאחר בדיקה חוזרת היום שלא היו רשומים לפני זה (על תנאי ל3 שנים והעבירה של התאונה במדיוק)

האם עדיין לדעתכם אני אצטרך לעשות טסט או תיאוריה?

 

אני שואל את זה מחדש על סמך דברים שהתווספו והשתנו.

 

תודה רבה מראש

פורסם

מעל 12 נקודות התנאי לחידוש הרישיון הוא קורס נהיגה בסיסי, אם אני זוכר את השם נכון.

אתה מקבל זימון, נרשם לקורס באחת המכללות שברשימה באתר של משרד הרישוי, משלם כ-200 שקל הרשמה וזה יומיים-שלושה של שיעורים על תאונות.

 

לא אמורים לדרוש ממך תאוריה או טסט מחדש.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם

היי יותם תודה על התשובה, אכן קיבלתי את המכתב של ה"קורס בסיסי בנהיגה נכונה" אך אינני יכול לעשות את הקורס כי על מנת להירשם צריך רישיון נהיגה בתוקף.

פורסם

לא יצא לי לעשות את הקורס הזה אבל כשנרשמתי לקורס ריענון נהיגה ביקשו רישיון בתוקף אבל אמרו שגם תעודת זהות זה מספיק.

 

ניגשתי לקורס בזמן שלילה אז אני יודע מניסיון, לצערי.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

גהבנבס

שלום.

 

לפני כשנה וחצי בערך בזמן נהיגה באיילון נכנס לנתיב שלי רכב מצד שמאל, ככל הנראה הנהג של אותו הרכב לא ראה אותי.

סטיתי לשול ולמזלי הרע עמד שם רכב אשר התנגשתי בו מאחור, שני הרכבים הושבתו.

 

ב18.1.12 נערך לי משפט אשר במהלכו קיבלתי 4 חודשי שלילה ו-8 נקודות סעיף נהיגה ברשלנות.

 

תאריך סיום השלילה שלי הוא 19.5.12 אך זה ביום שבת לכן התאריך הוא 20.5.12.

 

כשהפקדתי את הרישיון אמרו לי שאני לא מקבל אותו בחזרה, אלא פונה למשרד הרישוי ומשלם על מנת לקבל רישיון נהיגה חדש, כמו כן במקום יודיעו לי אם אני צריך לעשות טסט או תיאוריה.

 

פניתי אל עורך הדין שלי על מנת לדעת אם אני אמור לעשות טסט או תיאוריה מחדש והוא לא ידע לענות לי על זה.

 

אשמח אם מישהו נתקל במקרה כזה ויודע או פשוט מכיר את התקנון והחוקים טוב.

מחיפוש שערכתי באינטרנט לא מצאתי מקרה דומה.

 

תודה מראש.

×
×
  • תוכן חדש...