Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

בזמן האחרון שמתי לב לתופעה מפחידה.

באם הרכב עומד יותר מיומיים לא מונע, כאשר אני מניע אותו נורת לחץ שמן נדלקת, ואני שומע את השסתומים "דופקים".

 

המתנה של כדקה והנורה נעלמת, השסתומים שקטים שוב והכל חוזר לקדמותו.

 

זה קורה רק אם הרכב עמד יומיים או יותר לא מונע.

אצתי חשתי למוסך של חבר שיציץ במשאבה, הוא אומר לא בוצה ולא עניינים, הכל נקי מאוד (אני מקפיד שמן איכותי וטיפולים).

הוא בכל מקרה ממליץ להחליף משאבה "אם כבר פירקנו ופתחנו הכל..."

אני מכיר את הרעיון של שסתום אל-חוזר במסנן שמן, אני לא יודע אם הוא מיושם אצלי, מה גם שהפילטר אצלי במצב אנכי, ואינו יכול להתרוקן מהשמן גם כשהמנוע כבוי.

 

רעיונות כלשם יתקבלו בברכה,

 

ארז

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ארז שלום רב !

למרת מסנן השמן האנכי המורכב ברכבך, המלצתי לך להחליף את המסנן לחדש, ולוודא שמורכב בו שסתום אלחוזר.

חזור לפורום לעדכון לאחר ההחלפה.

מה צמיגות השמן בה אתה נוהג להשתמש, ומאיזה תוצרת?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

החלפתי מס' פעמים, אני חושש שהמסנן הוא לא באמת "MANN" אלא זיוף.

לא רואה אפשרות אחרת.

 

השמן הוא ליקווי מולי האפור מתוסף MOS2 צמיגות 10W40.

 

אני לא יודע למה התופעה הזו הולכת וחוזרת, אבל אני מעוניין לפתור אותה לחלוטין.

האם כדאי להחליף משאבת שמן? אני סומך יותר על הישנה ה"גרמנייה" שלי מאשר איזו חדשה סינית או קשקוש אחר.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

תודה חבר'ה.

האמת עם השמן אני לא מרגיש בעיה.

 

עם זאת, מחר הרכב יורכב חזרה , יישתה שמן סינטטי 10W40 ויפונק במסנן מקורי ממוסך צ'מפיון.

 

נראה לאן נתגלגל עם זה הלאה (בנאדם רוצה להיות ירוק, באמא'שלי רוצה להיות ירוק, ולא נותנים לו. עברתי לאופניים ורולרבליידס ואודי כנראה לא אוהב את זה :cry: )

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אוקיי, הרכב ירד מהליפט.

העסק היה שם די נקי, קרטר ומשאבה. כרגע שמן חדש, פילטר מקורי ייקנה בקרוב.

 

הרכב עומד ליד הבית, מחר בערב או מחרתיים אנסה להתניעו (עם הפילטר הישן) ונראה מה התוצאות.

 

עד אז, שאלה: יש 2 חיישני לחץ שמן ברכב, לפני ואחרי הפילטר שמן(לבן וכחול בהתאמה). מה תפקידו של כל אחד מהם? כיצד הם עובדים יחדיו? למה יש שניים?

אני מניח שהיוניט מקצר את החוט ההולך אליו לבודי (הארקה) ואז החיווי נדלק, אבל בטח ישנה איזו לוגיקה מסויימת בין 2 החיישנים.

 

מי ישפוך אור?

 

תודה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אני חושב שחיישן לחץ שמן אחד מודד לחץ נמוך, והשני מודד לחץ גבוה בסל"ד גבוה.

לחץ נמוך זה 0.3-0.45 באר בכל מצב,

לחץ גבוה נמדד מעל 2100 סל"ד, 1.8-2.0 באר.

 

 

פורסם

שלופם רב !

בנוסף לתשובתו של בוקי, כמדומני שהיוניט השני אחראי על הפעל זמזם התרעה חזק, בעת ירידת לחץ השמן למצב נמוך ומסוכן.

המתן לאישור נוסף בנושא, של רון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

טוב , עניין פעולת היוניט יידחה קצת, בינתיים עדכון:

 

אז העמדתי את הרכב ל-3 ימים (ראשון בערב עד רביעי בערב) על מנת לראות אם הנורה תידלק שוב.

הנעתי את הרכב והיא מיד כבתה :lol: מגניב , רציתי לנסות שוב.

כיביתי את המנוע, מחכה כמה שניות ומסובב סוויץ'. כל נורות הרכב מהבהבות מאוד חלש , הרכב כמובן לא מניע, מצב מת !

 

מדידת מתח מראה ~10V. המצבר התרוקן איכשהו.

 

נו טוב , העיקר שהנורה כבתה מיד.

עכשיו מתחיל להיות מעניין. הערב מדדתי מתח, 10V , הנעתי את הרכב ונסעתי הביתה (כ-50 ק"מ, 45 דקות נסיעה).

כל הדרך הפלוק מחובר לשקע מצית, מתח טעינה נאה של 14.5V פלוס מינוס. הנחתי שהמצבר ייטען בנסיעה ארוכה זו.

מגיע הביתה, מכבה מנוע, מסובב שוב סוויץ' וכלום! נורות חלשות, רכב כמובן לא מניע, מדידה מראה 10.5V.

 

כרגע המצבר במחסן בטעינה אבל נראה לי שהוא מת. לא ייתכן שלא נטען בנסיעה הארוכה הזו.

 

שנפ בן שנתיים וחצי לערך (ספטמבר 09).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...