Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תסלח לי מר רוצח 885, אתה בעסקי החלפים? מאיפה לך שבוולבו חייבים רק מקורי, ועוד עם סימן קריאה בסוף?

אני לא כזה בטוח, המכלולים של הS60 בגירסא הזאת הם ותיקים מאוד, מגיעים עוד מה850 של שנות ה-90 (מנוע, בטח גם גיר), עברו בS70 וגם בS80, בקשר לשאר החלקים, ה-S60 בעצמה מכונית שנמכרה לאורך המון שנים וגם בכמויות יפות יחסית לרכב בסקטור שלה ככה שאני לא בטוח שקנייתה היא חתונה קתולית עם מחלקת חלפים של "מאיר" או לשקוע בזבל סיני.

 

נכון אפשר לקנות טויוטה, שאולי תהיה יותר אמינה (בדיוק בשישי פגשתי מכר עם אוונסיס 2004 שהחליפה מנוע לאחר 60 אלף ק"מ, ובכלל טען שהרכב עמוס תקלות), או שאפשר ללכת על בטוח, בטוח יותר נוח, בטוח יותר מאובזר (בטוח צורך הרבה יותר דלק!) אבל בטוח!

לפי דעתי ונסיוני:

לגבי החלקים של הוולוו הבחור צודק כי הרבה חלקים פשוט לא קיים תחליפי, למשל ברקסים,אתה יודע כמה עולה לעשות ברקסים קומפלט מקדימה או אחורה או שניהם בייחד,תרים טלפון לארז אתה תהיה בהלם!

לגבי המכר שלך עם האוונסיס 2004 שהחליפו לה מנוע....זה רכב יד ראשונה...? תן לי לנחש, יד ראשונה מרופא=נקנה ממגרש? תעשה 1+1 ותבין למה הלך לו מנוע "רק" אחרי 60 אלף.

עמוס תקלות א-ל-ק.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

מסכים עם Nc אם כבר וולוו אז s60 יותר קל להחזיק. בנוגע לחלפים. למספר מכרים קרובים שלי היה את הוולוו המדוברת וממה שאני הבנתי מהם.. הם אומרים כמעט פה אחד שלשים חלקים חלופיים בוולוו זה לשקוע אחר כך בתקלות! הן בחשמל והן במכניקה. זה מניסיונם!

פורסם
לפי דעתי ונסיוני:

לגבי החלקים של הוולוו הבחור צודק כי הרבה חלקים פשוט לא קיים תחליפי, למשל ברקסים,אתה יודע כמה עולה לעשות ברקסים קומפלט מקדימה או אחורה או שניהם בייחד,תרים טלפון לארז אתה תהיה בהלם!

לגבי המכר שלך עם האוונסיס 2004 שהחליפו לה מנוע....זה רכב יד ראשונה...? תן לי לנחש, יד ראשונה מרופא=נקנה ממגרש? תעשה 1+1 ותבין למה הלך לו מנוע "רק" אחרי 60 אלף.

עמוס תקלות א-ל-ק.

 

 

תשמע אני יודע זה קשה להבנה, זה עלול לטלטל את עולמך, אבל טויוטה הן לא מושלמות. ולא כל טויטה שיש לה תקלה זה רכב שזויין.

אני מקווה שאתה לא תהיה בטראומה ממה שאני מספר, אבל הרכב הוא אכן יד ראשונה. אמא של הבחור קנתה אותו חדש מהסוכנות, ובאישהו שלב המכונית עברה אליו (כמו שהיה עם הקארינה לפניה).

וברור שלעשות ברקסים אצל ארז יעלה לך הון, כמה יעלה ברקסים ללקסוס ביוניון מוטורס? בטח בזול! תעשה לי טובה....

גם שכנה שלי עשתה 4 צלחות ו4 דיסקיות בארז להונדה אקורד 03', יצאה בנזק של כ-5000 ש"ח.

מי שלא צרכן נבון משלם ביוקר. זה לא רק בוולבו, או בפולקסווגן, זה בכל דבר בחיים.

פורסם

לא אהיה בטראומה וזה לא מעניין אותי בכלל.

לגבי הוולוו הזאת, לפי דעתי:

עדיין אתה חייב חלפים מקוריים לא יעזור כלום.

וחוץ מזה אתה הולך להכניס S80 למוסך מדרכה....

אתה חושב בכלל שלמי שמחזיק S80 יש זמן להתעסק עם המוסכים האלה בכלל?!

תעשה לי טובה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

טויוטות ממש לא מושלמות.



 

הקורולה זה מותג שבא לתת מענה בעיקר לנושאי האמינות ואחזקה כללית זולה - והם עושים את זה פשוט נהדר.

 

אבל קורולה זה רכב עממי מאוד ופשוט מאוד והנוחות שלו לעומת רכב בקטגוריה כמו הS60 היא לא ברת השוואה.

 

זה לא שקורולה לא נוחה - נסעתי 8 שנים על ה96, 4 שנים על ה2007 ובמשפחה היתה חמש שנים 01 ושלוש שנים 08. (למען האמת ה01 עד היום במשפחה ועד היום מפגינה אמינות מושלמת).

 

בעיניי ה07 היתה הנוחה והשקטה מכל הקורולות האחרות.

 

אבל היום כשלאשתי יש מגאן 2 2008 - אני יכול לאמר לך בלי למצמץ שהנוחות של הרנו עוקפת את כל הקורולות שהיו לי.

 

 

יש לי אוונסיס 06 וכן, גם לה הוחלף מנוע, אמנם לא כשהיא היתה ביד שלי אבל עובדה בשטח הוחלף לה מנוע - למנוע חדש בניילונים עם חתימה של טויוטה ומשרד התחבורה ותיעוד מלא.

 

אז לא - היא לא מושלמת אבל היא נוחה בצורה חסרת השוואה בכלל לקורולות, חזקה מהן באופן מורגש מאוד, זריזה מהן ועד עכשיו טפו טפו טפו מפגינה אמינות מופתית. דלק? בין 1:10 ל1:11, טיפולים זולים וגם טסט וביטוחים לא יקרים.

 

 

-------------- היות ומי שבשבילו נשאלת השאלה פוקוס לא היתה נוחה - על הקורולה אין מה לדבר בכלל ולכן, אם אתם רוצים רכב יפני, תעלו ליגה למשפחתית גדולה\מנהלים.

 

הוולבו בעיניי היא אופציה טובה מאוד במידה ואתם מוכנים לספוג עלויות דלק גבוהות יותר בעידן הנוכחי + חלפים יקרים יותר אבל האמת היא שעד היום, מה שאני יודע על וולבו זה שזה רכב שמתאהבים בו לאורך כל הדגמים כמעט ומדובר ברכבים מאוד מאוד נוחים.

 

אני בטויוטות מטפל בזמן ואך ורק במוסכים מורשים - לא יקר כמו שעושים את זה, השירות נהדר והרכבים עד היום הפגינו אמינות מושלמת כאשר הם היו בידיים שלי והחזירו לי בהרבה שקט נפשי ונחת תוך כדי סיפוק של זריזות מספקת, נוחות מספקת למעט הדגם של 96 ו01 (ה96 לא נוחה בעליל וה01 היתה קטנה מידי פיזית), שמרו לי על הכיס ועל השפיות הנפשית ועל כך אני אומר לטויודה יפן תודה רבה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפי דעתי ונסיוני:

לגבי החלקים של הוולוו הבחור צודק כי הרבה חלקים פשוט לא קיים תחליפי, למשל ברקסים,אתה יודע כמה עולה לעשות ברקסים קומפלט מקדימה או אחורה או שניהם בייחד,תרים טלפון לארז אתה תהיה בהלם!

לגבי המכר שלך עם האוונסיס 2004 שהחליפו לה מנוע....זה רכב יד ראשונה...? תן לי לנחש, יד ראשונה מרופא=נקנה ממגרש? תעשה 1+1 ותבין למה הלך לו מנוע "רק" אחרי 60 אלף.

עמוס תקלות א-ל-ק.

 

כבעל s80, וקורולה [עד לפני שנה לאשתי], אני סבור שהכל מסתכם בקצת מזל ובמיוחד בהיסטורייה של הרכב.

אם בעל הרכב הוולוו חלק את רכבו עם בנו הצעיר [השש לקרב בכל רמזור ורמזור], אזי גם האיתנות והשרידות של רכב מסיבי כמו הוולוו תיפגע עם הזמן. בהכללה ניתן לומר שבעלי הוולוו [בדגמים ה- non-turbo], מבוגרים ומיושבים בדעתם ואינם נחפזים למקום חפצם, יותר מאשר בעלי הקורולות [לא שהקורולה רכב מירוצים], כך שלעניין השרידות, הוולוו, כך לדעתי על כל פנים, תאריך ימים.

אישית אני יכול להעיד שמבחינת קילקולים ו-"כניסות" למוסך 2 הרכבים הראו אצלינו אמינות, עם יתרון מסויים לוולוו, ובמרחב הזמן, בראייה שנתית ההפרש "כולו" הסתכם בכ- 1000-1500שח לטובת הקורולה.

מבחינת היבט צריכת הדלק, ההבדל התבטא בעיקר בצריכה העירונית 9-10 לקורולה ו- 8-9 לוולוו, בנסיעה בינ-עירונית לא היה הבדל 12-13, ואף [בנסיעות ארוכות ורגועות] יתרון קל לוולוו [ייתכן בשל ה- cruise-control, איני יודע] 13-14-15קמ.

בהיבט נוחות הנסיעה, אני סבור שרק מי שנהג לאילת בוולוו [ורכבים דומים, כגון c5] יבין מה זה אומר לנהוג ברציפות 3-4-5שעות ולצאת מהרכב כאילו שלא נסיעה כלל.

 

באשר לאוונסיס, יצא לי לנהוג בחו"ל, במשך כשבוע, רכב מרווח, מנוע חזק ומגיב יפה, תא מטען ענק, מאובזר,..ליגה אחרת מאשר הקורולה.

אוונסיס מול וולוו, שאלה קשה, ועדיין [כרגע אצלי אישית] וולוו זה לכל החיים (-:}

פורסם
לא אהיה בטראומה וזה לא מעניין אותי בכלל.

לגבי הוולוו הזאת, לפי דעתי:

עדיין אתה חייב חלפים מקוריים לא יעזור כלום.

וחוץ מזה אתה הולך להכניס S80 למוסך מדרכה....

אתה חושב בכלל שלמי שמחזיק S80 יש זמן להתעסק עם המוסכים האלה בכלל?!

תעשה לי טובה.

תתפלא רוב הS80 הישנות ז"א יד שנייה שאני רואה הם בבעלות משפחות גדולות ( חרדים) או כאלה שרוצים להראות עם רכב מפואר במחיר זול, כך שבהחלט מעניין אותם מוסך מדרכה.

מסקנה מתבקשת S80 רק מיד ראשונה .

פורסם

סליחה אני מתנצל, שכחתי שהכל בעולם שחור ולבן, אפשר או לטפל (או להישחט) אצל היבואן או לטפל אצל חאפר שאין לו מושג מהחיים שלו עם חלקים מאולתרים מלאדות.

בגלל זה יש לי ב.מ.וו 97 שהטיפולים בה עולים כמעט כמו ה206 והיא במצב מכני מעולה....

תודה לך נאמן סובארו שהבהרת לי.

 

אין ספק שבקניית רכב "יוקרה" יש לשים יתר דגש על היסטוריית טיפולים, כי כשמשהו גדול הולך זה פשוט יעלה יותר, ואכן במקרים רבים עם רכבים כאלו עם הגיל באה ההזנחה...

 

אז למה לשלם הרבה על טויוטה אם היא לא שורדת טוב את השנים? כבר תקנה פיז'ו/פורד מה שלא תרצה חדשה בשנתיים-שלוש.....

פורסם

היי

 

לאשתי יש אוונסיס כבר 4 שנים ולחבר טוב יש S60 GLT 2003 ללא טורבו.

אני אישית נהגתי על שני הרכבים לאילת. הטויוטה מאוד נוחה והוולוו פשוט מראה את ההבדל בין טוב מאוד למצויין.

הוולוו מטופל במוסך וולוו מרקדו ביפו והטויוטה ב SOS חדרה או לחלופין במורשה טויוטה רק בחלפים מקוריים בכל מקרה.

 

בכמעט 3 שנים שהוולוו אצלו (שני הרכבים יד שניה בערך 140 K ) הדבר היחידי שהתקלקל אצלו זה מנגנוני (baby lock ) שעלה 500 שקל. שאר הטיפולים ללא הבדל.

הוולוו צורכת בעיר 1/8 ומחוץ לעיר 1/11 עד 1/12 ועד לפני 3 שנים היתה בארז פרטיות.

הטויוטה 1/10-1/11 .

 

קשה לי לראות מדוע לא לקנות את הוולוו (עולה כמו האוונסיס או פחות )

בכל מקרה ההתלבטות היא על קורולה שמבחינתי בכלל אין וויכוח. הוולוו בעצימת עיניים

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...