Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתי(אם בכלל) אמורה לצאת פאסאט חדשה?

באיזה דגמים היא אמורה להתחרות?

 

 

אם אני לא טועה ב-2006 פחות או יותר.

יש כמה שמועות-

יש שמועות שאומרות שהיא תמשיך להתחרות בקטגורית המנהלים.

ויש שמועות שאומרות שהיא תתחרה בקטגורית היוקרה.

פורסם

חחחח שמועות ושמועות..... מכונית יקרה וגרועה להחריד שרוב המשפחתיות יותר טובות ממנה.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
חחחח שמועות ושמועות..... מכונית יקרה וגרועה להחריד שרוב המשפחתיות יותר טובות ממנה.

 

ממש ממש לא מסכים איתך !

ואני אומר את זה רק מנסיון

פורסם

נשאר רק לצפות לה .. אומרים (מר. שמועתי) שהיא תגיע בסוף ב-2005 כולל גירסאת הקופה.

ובהקשר ישיר לדברים שנאמרו על הפאסאט בנוגע להיותה מכונית "משפחתית" גרועה,

אני כאחד שנוהג על פאסאט והרבה, יכול להגיד שאומנם האוטו אינו זול ואף יקר, אך כל פרוטה ששילמתי מצדיקה את עצמה. ובלי שום קשר לדגם או נפח-מנוע.

פאסאט מכונית מאוד איכותית, שרוב דגמיה הוכיחו את עצמם כראוי למחירם.

והכל כמובן מתוך דעה אישית.

 

בברכה,

 

אלעד.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם
פאסאט מכונית מאוד איכותית, שרוב דגמיה הוכיחו את עצמם כראוי למחירם.

והכל כמובן מתוך דעה אישית.

 

בברכה,

 

אלעד.

 

וואלה אם אתה אומר.... זה דיי מוזר שאתה קונה מנוע 2 ליטר 115 כ"ס 8 שסתומים עם האבזור הכי קמצני שקיים ב-157 אלף שח..... אבל אם אתה רוצה תיבה אוטומטית תשלם עוד 15 אף שח למה לא ואז המחיר הוא 172 אלף שח לגרסת הכניסה האוטומטית. המחיר הזה הוא של מאזדה 6 2.3 ליטר עם 170 כ"ס. אני לא חושב שהיא הוכיחה את עצמה במשהו בעצם בכלום! חוץ מזה שאפשר להיות מכונית ממש גרועה ויקרה.

אבל אם אתה רוצה ת 2.3 של פאסאט אתה תקנה אותה ב-233 אלף שח מחיר של c5 3 ליטר אקסלוסיב מכונית מפוצצת בטכנולוגיה ובאבוזר או לאחותה החורגת ה-407 שהם מבוססות על אותה פלטפורמת טכנולוגיה. ויש גם אלפא 156 ומה לא.....

רק הוכחתי נקודה שזאת המכונית הכי לא משתלמת ובמחיר שלה תמצא מכונית פי 10 טובה! חוץ מזה שיש לה כולה שנה אחריות חלפים יקרים וחרא שירות..... אז מהניסיון שלי אם אתה רוצה לזרוק תכסף שלך לפח זאת התשובה.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
פאסאט מכונית מאוד איכותית, שרוב דגמיה הוכיחו את עצמם כראוי למחירם.

והכל כמובן מתוך דעה אישית.

 

בברכה,

 

אלעד.

 

וואלה אם אתה אומר.... זה דיי מוזר שאתה קונה מנוע 2 ליטר 115 כ"ס 8 שסתומים עם האבזור הכי קמצני שקיים ב-157 אלף שח..... אבל אם אתה רוצה תיבה אוטומטית תשלם עוד 15 אף שח למה לא ואז המחיר הוא 172 אלף שח לגרסת הכניסה האוטומטית. המחיר הזה הוא של מאזדה 6 2.3 ליטר עם 170 כ"ס. אני לא חושב שהיא הוכיחה את עצמה במשהו בעצם בכלום! חוץ מזה שאפשר להיות מכונית ממש גרועה ויקרה.

אבל אם אתה רוצה ת 2.3 של פאסאט אתה תקנה אותה ב-233 אלף שח מחיר של c5 3 ליטר אקסלוסיב מכונית מפוצצת בטכנולוגיה ובאבוזר או לאחותה החורגת ה-407 שהם מבוססות על אותה פלטפורמת טכנולוגיה. ויש גם אלפא 156 ומה לא.....

רק הוכחתי נקודה שזאת המכונית הכי לא משתלמת ובמחיר שלה תמצא מכונית פי 10 טובה! חוץ מזה שיש לה כולה שנה אחריות חלפים יקרים וחרא שירות..... אז מהניסיון שלי אם אתה רוצה לזרוק תכסף שלך לפח זאת התשובה.

 

אז מה אתה אומר פה? לקנות לפי האבזור של הרכב?

ב220 אתה קונה 318A לא ממש מאובזרת... אז מה? זה קניה לא שווה/משתלמת?

מה עם הניהוג/ייחוד? ועוד 100פרמטרים?

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

חייב להוסיף שמסיבה הנשגבת מבינתי

המנוע המדובר 2 ליטר; 115 כ"ס; 8 שסתומים מרגיש מאוד חזק והיינו מאוד נמרץ גם בגולף וגם בפאסאט.

פורסם

לדוד שלי יש פאסאט קלאסיק (כך נדמה לי שקוראים לה) דיזל.

 

מסוף שנות ה90.

 

 

כך גם הפאסאט החדשות? היא צפופה להפליא! ממש קופסת שימורים.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
חייב להוסיף שמסיבה הנשגבת מבינתי

המנוע המדובר 2 ליטר; 115 כ"ס; 8 שסתומים מרגיש מאוד חזק והיינו מאוד נמרץ גם בגולף וגם בפאסאט.

 

אני חסיד פאסאט מושבע (בבית יש 1.8T) אבל אני לא מסכים איתך המנוע 2.0 ליטר בפאסאט אינו נמרץ. בהחלט נעים ומצויין לשיוט אבל בהחלט לא נמרץ. הוא גם די חסכוני עוד היבט חשוב.

 

ובאופן כללי בלי קשר לתגובה שרשמתי עד כה, כשאתה קונה מאזדה אתה קונה מאזדה.

לעומת זאת כשאתה קונה פולקסווגן אתה קונה גם מעמד ויוקרה יחסית מה שעד כה אין לאף אחת מהמתחרות היפניות.

 

ובנוגע לצרפתיות הן יישארו הכי הנוחות אבל עדיין צרפתיות אמנם יוקרה אבל לא ברמת הגרמניות.

 

וחוצמזה ממתי אנשים שיש להם מעט רגש למכוניות קונים מכונית לפי הכדאיות הכלכלית שלה?!

 

אני יודע שלא אני בכל אופן, אני רוצה סקודה אוקטביה VRS.

להרוויח מכל העולמות (חוצמה העולם הכלכלי).

כוח וספורטיביות (גם אם זה לא WRX או סיוויק טייפR) ושימושיות של משפחתית ויוקרה של עור ואלומיניום בתא הנוסעים.

:fist:

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
חייב להוסיף שמסיבה הנשגבת מבינתי

המנוע המדובר 2 ליטר; 115 כ"ס; 8 שסתומים מרגיש מאוד חזק והיינו מאוד נמרץ גם בגולף וגם בפאסאט.

 

המנוע 2 ליטר אינו נמרץ כלל (כמו שרשם gRtuRbo). לא בגולף ולא בפאסאט.

הפעולה שלו אינה חלקה והוא רועש מאוד יחסית לכל היצע המנועים של VW.

 

יש לו אמנם כוח-סביר לא יותר, אבל הוא פשוט חלש!!!!

ובאופן כללי בלי קשר לתגובה שרשמתי עד כה, כשאתה קונה מאזדה אתה קונה מאזדה.

לעומת זאת כשאתה קונה פולקסווגן אתה קונה גם מעמד ויוקרה יחסית מה שעד כה אין לאף אחת מהמתחרות היפניות.

 

לא מדוייק.

מאזדה זה לא היפנית של פעם וגם שאר היפניות כבר הולכות מאוד רחוק.

זה טעות לחשוב כמו פעם ולטעון שהיפניות משעממות לנהיגה והם לא ברמה של המכונות הגרמניות-ראה אונסיס חדשה שלא נופלת מבחינת איכות/מאסיביות/ניהוג משום רכב בקטגוריה שלה.

גם לגבי היוקרה שמופיעה גם ב-7 פרימיום אגב.

 

מה שכן רואים את המגמה של VW לעלות בדרג היוקרה ואכן הם לאט לאט מכוונים את המכוניות שלהם לפלח השוק היוקרתי של הסדרה 3 ה-C CLASS, ה-A3 וכו'.

 

 

הפאסאט החדשה אגב הופיעה על גבי שרטוט ממוחשב שהוציאה VW והיא תיהיה דומה כמו 2 טיפות מים לפייטון. :twisted:

פורסם
חייב להוסיף שמסיבה הנשגבת מבינתי

המנוע המדובר 2 ליטר; 115 כ"ס; 8 שסתומים מרגיש מאוד חזק והיינו מאוד נמרץ גם בגולף וגם בפאסאט.

 

המנוע 2 ליטר אינו נמרץ כלל (כמו שרשם gRtuRbo). לא בגולף ולא בפאסאט.

הפעולה שלו אינה חלקה והוא רועש מאוד יחסית לכל היצע המנועים של VW.

 

יש לו אמנם כוח-סביר לא יותר, אבל הוא פשוט חלש!!!!

ובאופן כללי בלי קשר לתגובה שרשמתי עד כה, כשאתה קונה מאזדה אתה קונה מאזדה.

לעומת זאת כשאתה קונה פולקסווגן אתה קונה גם מעמד ויוקרה יחסית מה שעד כה אין לאף אחת מהמתחרות היפניות.

 

לא מדוייק.

מאזדה זה לא היפנית של פעם וגם שאר היפניות כבר הולכות מאוד רחוק.

זה טעות לחשוב כמו פעם ולטעון שהיפניות משעממות לנהיגה והם לא ברמה של המכונות הגרמניות-ראה אונסיס חדשה שלא נופלת מבחינת איכות/מאסיביות/ניהוג משום רכב בקטגוריה שלה.

גם לגבי היוקרה שמופיעה גם ב-7 פרימיום אגב.

 

מה שכן רואים את המגמה של VW לעלות בדרג היוקרה ואכן הם לאט לאט מכוונים את המכוניות שלהם לפלח השוק היוקרתי של הסדרה 3 ה-C CLASS, ה-A3 וכו'.

 

 

הפאסאט החדשה אגב הופיעה על גבי שרטוט ממוחשב שהוציאה VW והיא תיהיה דומה כמו 2 טיפות מים לפייטון. :twisted:

 

לא אמרתי שהיפניות לא איכותיות וכך גם הצרפתיות.

 

הכוונה שלי הייתה מבחינת המוניטין שיש למכוניות הללו בארץ.

 

אני משתדל להיות כמה שיותר אובייקטיבי כאשר אני נמצא ברכב, אפילו אם אני לא אוהב את התוצאה.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
פאסאט מכונית מאוד איכותית, שרוב דגמיה הוכיחו את עצמם כראוי למחירם.

והכל כמובן מתוך דעה אישית.

 

בברכה,

 

אלעד.

 

וואלה אם אתה אומר.... זה דיי מוזר שאתה קונה מנוע 2 ליטר 115 כ"ס 8 שסתומים עם האבזור הכי קמצני שקיים ב-157 אלף שח..... אבל אם אתה רוצה תיבה אוטומטית תשלם עוד 15 אף שח למה לא ואז המחיר הוא 172 אלף שח לגרסת הכניסה האוטומטית. המחיר הזה הוא של מאזדה 6 2.3 ליטר עם 170 כ"ס. אני לא חושב שהיא הוכיחה את עצמה במשהו בעצם בכלום! חוץ מזה שאפשר להיות מכונית ממש גרועה ויקרה.

אבל אם אתה רוצה ת 2.3 של פאסאט אתה תקנה אותה ב-233 אלף שח מחיר של c5 3 ליטר אקסלוסיב מכונית מפוצצת בטכנולוגיה ובאבוזר או לאחותה החורגת ה-407 שהם מבוססות על אותה פלטפורמת טכנולוגיה. ויש גם אלפא 156 ומה לא.....

רק הוכחתי נקודה שזאת המכונית הכי לא משתלמת ובמחיר שלה תמצא מכונית פי 10 טובה! חוץ מזה שיש לה כולה שנה אחריות חלפים יקרים וחרא שירות..... אז מהניסיון שלי אם אתה רוצה לזרוק תכסף שלך לפח זאת התשובה.

 

אתה לא כל-כך חכם.

 

1. רוב הפאסאטים מהדגם הנוכחי שנמכרו בארץ עלו לכביש בין 1999 ל-2002, כאשר היורו היה נמוך ולמכוניות היו מחירים הרבה יותר הגיוניים. היום באמת יש לה מחיר בדיוני, ולמרות זאת נמכרים כאלף ממנה לשנה. מה, כולם מפגרים? לא, כי:

 

2. גם שנה לפני ההחלפה שלה, לפאסאט עדיין יש תא נוסעים מפואר ונעים מאוד. הוא גם איכותי יותר מזה של המאזדה 6.

 

3. מנוע ה-2 ליטר אכן חלש יחסית, אבל יש לו מומנט טוב בסל"ד נמוך וגיר בעל יחסי העברה קצרים, שמשפרים במשהו את המצב. טיל היא לא, אבל ביצועיה סבירים. מנוע ה-1.8 טורבו הוא תענוג, גם חזק כבד בסל"ד נמוך, גם מספק דחף רצוף כאשר ממשיכים ללחוץ. והוא בא עם גיר 5 הילוכים, שיש למעט מאוד מכוניות בקבוצה הזאת. 2.3 ליטר? אף אחד לא קונה, קיין רק במחירון. ומשום מה, אולי כי זה מקלקל לך את הטיעון, השמטת את מנועי הטורבו-דיזל המצויינים. לך תנהג בגירסת ה-130 כ"ס, ואז נדבר.

 

4. סיטרואן C5?! תקנה אתה. לפני כן תתעניין כמה רוכשים את המכונית הזאת מנהלים היום משפטים נגד היבואן אחרי שהאוטו כבה להם בנסיעה, המחשב התשגע, הרדיו קרס, ונשבר להם אחרי עשרות ביקורים במוסך. אני יודע גם על עשרות מכוניות שציי רכב עצבניים החזירו לחברות הליסינג לאחר תקלות דומות.

 

5. 156?! אם יש בנאדם אחד במדינה שמתלבט דווקא ביניהן, אני מוכן לנהוג כל חיי במאזדה לאנטיס. אלה מכוניות עם אופי שונה, עם מחירים שונים, עם לקוחות שונים.

 

6. יקירי, תתעדכן: פולקסווגן מעניקה מאז 2003 שנתיים אחריות ולא אחת.

 

7. יש לי תחושה עמומה שאתה גולש די צעיר, אולי אפילו ללא רישיון, שמתקשה להבין מושגים שאינם נמדדים באפס למאה. אני מאחל לך שתתבגר.

×
×
  • תוכן חדש...