Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 תקלה בגיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , בירשותי פיג'ו 206 שנת 2001 אוטומט

היום נסעתי הכל טוב ויפה הגעתי לעלייה ממש קטנה וקצרה אז נתתי קיק לחצתי על הדוושה עד הסוף האוטו האיץ הוריד הילוך ונתן קיק אחרי הקיק והעלייה הורדתי תרגל מהגז פתאום נדלקו שתי המנורות של השלג ומנורת הספורט היבהבו לכמה שניות ואחרכך נעלמו וזהו ..

מה הבעיה כאן ? איך אפשר לאבחן והאם זה מזיק וצריך לטפל דחוף

פורסם
שלום לכולם , בירשותי פיג'ו 206 שנת 2001 אוטומט

היום נסעתי הכל טוב ויפה הגעתי לעלייה ממש קטנה וקצרה אז נתתי קיק לחצתי על הדוושה עד הסוף האוטו האיץ הוריד הילוך ונתן קיק אחרי הקיק והעלייה הורדתי תרגל מהגז פתאום נדלקו שתי המנורות של השלג ומנורת הספורט היבהבו לכמה שניות ואחרכך נעלמו וזהו ..

מה הבעיה כאן ? איך אפשר לאבחן והאם זה מזיק וצריך לטפל דחוף

 

 

בעיה ידועה בכל הפ'גו.

יש פה מלא פוסטים על אותה בעיה - תעשה חיפוש.

אולי בעיה בשסתום לחץ.

פורסם

נכון, אבל אם זה קרה רק פעם אחת, וחוץ מהפעם הזו הרכב נוסע טוב, לא הייתי רץ לחפש הוצאות.

גם לנו יש פעם בחודש כאב ראש, ואנחנו מתפקדים טיפה פחות טוב - אך אחד לא רץ בגלל זה ישר לניתוח.

פורסם

ספי צודק שה קרה לי פעם אחת את הדבר הזה אז מה מומץ לעשות ללכת למכון גורים ? ממש אין לי כסף לזה עכשיו לטפל בגיר

פורסם
ספי צודק שה קרה לי פעם אחת את הדבר הזה אז מה מומץ לעשות ללכת למכון גורים ? ממש אין לי כסף לזה עכשיו לטפל בגיר

 

 

לאף אחד אין כסף מיותר לתקן דברים באוטו אבל זה חייב.

תיסע עם האוטו עוד, אם הבעיה חוזרת על עצמה אין מנוס מללכת למוסך ולטפל!. אם זה קורה פעם בחודש אתה יכול לסבול את זה, כל מחזיקי הפיג'ו סובלים מזה כולל אני.

אם הבעיה תהפוך לבעיה שחוזרת על עצמה מידי שבוע או אפילו כמה ימים אתה תראה שאפילו לך זה יטריד ואתה תרצה לקחת את האוטו למוסך.

פורסם
לאף אחד אין כסף מיותר לתקן דברים באוטו אבל זה חייב.

תיסע עם האוטו עוד, אם הבעיה חוזרת על עצמה אין מנוס מללכת למוסך ולטפל!. אם זה קורה פעם בחודש אתה יכול לסבול את זה, כל מחזיקי הפיג'ו סובלים מזה כולל אני.

אם הבעיה תהפוך לבעיה שחוזרת על עצמה מידי שבוע או אפילו כמה ימים אתה תראה שאפילו לך זה יטריד ואתה תרצה לקחת את האוטו למוסך.

 

צודק, תודה

 

אני ממליץ לך שאם הבעיה חוזרת על עצמה עוד פעם תחזור למוסך, עדיף שתטפל בבעיה כל עוד היא קטנה, לפני שתגדל למימדים אסטרונומיים, זה על אותו עקרון של כל האנשים שדוחים את הטיימינג ובסוף שסתומים דופקים והלך ראש מנוע, אם הם היו עושים טיימינג בזמן היה חוסך להם כמה אלפי שקלים.

 

צרפתיות ובמיוחד פיג'ו אלו רכבים שמאוד מהימנים אבל הם גם צריכים אהבה מדי פעם, עדיף לטפל אצליהן כשזה בקטנה לפני שזה גודל, מתוך נסיון, בתור בעל 205 לשעבר.

×
×
  • תוכן חדש...