Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן להחליף את הפוקוס 2008 האצ'בק.

לאור שיקולי חיסכון בדלק ומומנט מצוין (שני תחומים שהפוקוס נופלת בהם קשות) וגם בגלל שמתחשק לנו קצת להתחדש, החלטנו, אשתי ואני, שפביה חדשה היא מועמדת טובה.

נסיעת מבחן שלנו רק שכנעה אותנו עוד יותר.

 

אבל מאחר ואנחנו זוג צעיר שמתכנן ילד בשנה-שנתיים הקרובות, וכרגע לפחות מדובר ברכב יחיד במשפחתנו הקטנה, יש לנו חששות לגבי גודל תא המטען.

 

הבגאז' נראה טוב מבחינת נפח, אבל האם עגלת תינוק ממוצעת נכנסת בתוכו?

מתנצל מראש על הבורות בתחום עגלות התינוק... :wink:

 

תודה וחג שמיייח לכולם

פורסם

זה מאוד תלוי בעגלה

 

אני מניח שאם תרכוש את הפאביה תצטרך להתפשר על עגלה שתיכנס לתא המטען.

 

במכוניות סופר מיני התא מטען באופן כללי די צנום

פורסם

נפח תא המטען הוא 300 ליטר בפאביה

כמענה לשאלתך גש לסוכנות - עם העגלה - ותנסה להכניס אותה לתא המטען , לא נראה לי שיגידו לך לא.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
נפח תא המטען הוא 300 ליטר בפאביה

כמענה לשאלתך גש לסוכנות - עם העגלה - ותנסה להכניס אותה לתא המטען , לא נראה לי שיגידו לך לא.

 

הבעיה היא שאין לי עדיין ילד ולכן גם לא עגלת תינוק...

אז מימדים של עגלת תינוק יכולים להיות שונים דרסטית מעגלה לעגלה? לא יכול להיות מצב שאף עגלה לא תיכנס לבגאז' בנפח 315 ליטר?

פורסם

הפתרון פשוט מאד - תזמין פאביה סטיישן. יש לה תא מטען ע נ ק (כ-500 ל') וסופר שימושי.

במחשבה שנייה, תשקול רומסטר ידנית - נמכרת ב-94K ש"ח - יותר מרווחת, יותר שימושית, נוחה יותר ומהנה יותר לנהיגה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הפתרון פשוט מאד - תזמין פאביה סטיישן. יש לה תא מטען ע נ ק (כ-500 ל') וסופר שימושי.

במחשבה שנייה, תשקול רומסטר ידנית - נמכרת ב-94K ש"ח - יותר מרווחת, יותר שימושית, נוחה יותר ומהנה יותר לנהיגה.

 

עם מנוע TSI וגיר DSG הרומסטר עולה 18K יותר מהפביה.

אני יודע שאני עלול להישמע greedy - מנסה להוציא מהפביה הקטנה אופן שימוש שהיא לא בהכרח נועדה לו - אבל באמת שמדובר בנקודה שאין לי בה מושג ועל זה העסקה עלולה ליפול.

 

בכל אופן, איתרתי פורום של חבר'ה חובשי כיפות סרוגות שמדברים שם על הפביה והובלת זאטוטים.

מסתבר שעגלת פג (PEG) נכנסת בבגאז' בלי בעיה...

 

תודה רבה לכל העוזרים ותודה גם לאחינו הסרוגים!

:-D :-D :-D

פורסם

תא המטען באמת לא גדול במיוחד. אני אישית מכניס לתא של הפאביה עגלת אינגליזינה שהיא מרבילה בגודל לפג שציינת. בגדול מדובר בעגלות שנימצאות בסקלת הקומפקטיות שבחבורה אבל הנה לך עוד המלצה לעתיד; אחלה עגלות . בקיצור התשובה כרגע לא יכולה להיות חד משמעית לגבי כל עגלה כי ישנם גדולות הרבה יותר אבל לכשיגיע הזמן תוכל לבחור לך עגלה שתיכנס לתא מטען שלך ולשמחתך יהיה היצע מה שלא ניתן לומר על מכוניות מיני והטענת עגלות.: מקווה שלא חפרתי :-)

פורסם

גם עגלת תאומים נכנסת בסקודה פאביה, השאלה היא איזו עגלה. אם אתה לא מתכוון לרכוש את העגלות המגושמות במחיר המופקע אין לך מה לדאוג. אני מכיר לא מעט משפחות עם ילד אחד וגם עם שני ילדים שמסתדרים מצויין עם רכב מקטיגוריית סופר-מיני.

אגב, גודל תא המטען בפאביה, 315 ליטר, קטן רק ב5 ליטרים מגודל תא המטען של הדור הקודם של סיטרואן C4 וגדול ב33 ליטר מנפח תא המטען של פוקוס האצ'בק דור קודם!

פורסם
גם עגלת תאומים נכנסת בסקודה פאביה, השאלה היא איזו עגלה.[/b]!

 

חד משמעית, עגלת תאומים לא נכנסת בפאביה!

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
גם עגלת תאומים נכנסת בסקודה פאביה, השאלה היא איזו עגלה. אם אתה לא מתכוון לרכוש את העגלות המגושמות במחיר המופקע אין לך מה לדאוג. אני מכיר לא מעט משפחות עם ילד אחד וגם עם שני ילדים שמסתדרים מצויין עם רכב מקטיגוריית סופר-מיני.

אגב, גודל תא המטען בפאביה, 315 ליטר, קטן רק ב5 ליטרים מגודל תא המטען של הדור הקודם של סיטרואן C4 וגדול ב33 ליטר מנפח תא המטען של פוקוס האצ'בק דור קודם!

 

תודה רבה, עכשיו אני שקט לגמרי לגבי הפביה.

 

תא המטען באמת לא גדול במיוחד. אני אישית מכניס לתא של הפאביה עגלת אינגליזינה שהיא מרבילה בגודל לפג שציינת. בגדול מדובר בעגלות שנימצאות בסקלת הקומפקטיות שבחבורה אבל הנה לך עוד המלצה לעתיד; אחלה עגלות . בקיצור התשובה כרגע לא יכולה להיות חד משמעית לגבי כל עגלה כי ישנם גדולות הרבה יותר אבל לכשיגיע הזמן תוכל לבחור לך עגלה שתיכנס לתא מטען שלך ולשמחתך יהיה היצע מה שלא ניתן לומר על מכוניות מיני והטענת עגלות.: מקווה שלא חפרתי :-)

 

לא רק שלא חפרת, עזרת לי מאוד - גם לגבי עגלה לתינוק!

 

הפורום הזה ממש מקום מצוין, אפשר למצוא פה הכל :-D

פורסם

כמו שכבר כתבו פה. תא המטען של הפאביה מרשים ומפתיע למדי בגודלו. הוא באמת כמעט זהה בגודלו לתא המטען של הC4 (דור קודם) אליה אני מצליח להכניס ללא בעיה עגלת תינוק מגושמת למדי. לא נראה לי שתתקלו בבעיה כשיגיע הרגע. בכל זאת כשתקנו את העגלה תוודאו טוב טוב שהיא נכנסת בנוחות לתא המטען.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

פורסם
לא נראה לי שצריכה להיות בעיה - אולי בעגלות הענקיות עם הג'נטים מגנזיום....

 

אולי צודק אבל, כבר עם עגלה קטנה יחסית כפי שציינתי למעלה (איגליזינה) צריך לסדר את ההעגלה בצורה שלא יגרם נזק

לפסלטיקה. זה אומר שתא המטען מספיק אבל לא ענק במידה שפשוט ניתן לזרוק פנימה את העגלה.

 

לגבי הגיפונים שציינת, אולי ניתן אבל אחרי שתקפוץ על הדלת האחורית כדי להצליח לסגור את הדלת.

מומלץ זה ממש לא.

פורסם
אולי צודק אבל, כבר עם עגלה קטנה יחסית כפי שציינתי למעלה (איגליזינה) צריך לסדר את ההעגלה בצורה שלא יגרם נזק

לפסלטיקה. זה אומר שתא המטען מספיק אבל לא ענק במידה שפשוט ניתן לזרוק פנימה את העגלה.

 

לגבי הגיפונים שציינת, אולי ניתן אבל אחרי שתקפוץ על הדלת האחורית כדי להצליח לסגור את הדלת.

מומלץ זה ממש לא.

 

daniel_sh

"לא נראה לי שצריכה להיות בעיה - אולי בעגלות הענקיות עם הג'נטים מגנזיום.... "

 

זה מה שקורה כשמפספסים מילה קטנה כמו "אולי" אז דניאל סליחה ובעצם יצא שחיזקתי את מה שטענת :-P

×
×
  • תוכן חדש...