Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מנקים בוכנה וסותמים מעברי מים שמן?


levil
שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני הרכבת הראש התחלתי בניקוי שאריות האטם ראש מהבלוק הבעיה איך לא מפילים את השאריות לתוך המעברים. עם החורים העגולים אין בעיה ,שמים ברגים מתאימים שבולטים ומפריעים קצת וצריך לעבוד מסביב להם ,

בפתחים בעלי צורה לא מוגדרת תחבתי חתיכות בד קטנות הבעיה: הם בולטים החוצה

ומכסים שטח שצריך לעבוד עליו ,הספריי מסיר אטמים של פרמטקס, חומר מעולה (עם השפעה רעה על מערכת העצבים צריך פילטרים לנשימה ) שתוקף פלסטיק וגומי אז להשתמש בחומרים על בסיס כזה גם לא מתאים ועבודה בשיטה שכרגע אני משתמש די ארוכה

יש למישהו רעיונות?

הבוכנות עצמן מכוסות בשכבה שחורה שהסרתי חלקים ממנה בקושי רק בעזרת ספריי קרבורטורים או בנזין או מסיר האטמים ושוב אני לא יודע אם מותר לשייף או להמשיך לעבוד עם החומרים האלו ולעבוד כל כך הרבה זמן.

יש לזכור שיש גם חשיבות לטיב השטח של משטח הבלוק והצעות לניקויי עם שפכטל או שופין או דרמל לא יתקבלו בהבנה .הבעיה שוב היא לנקות ולהכין משטח מלא חורים של מעברים שאסור שיפלו לתוכם שאריות ליכלוך לפני הידוק האטם עם הראש

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי על הרעיון הזה אבל צריך לשמור שהיא או חתיכות ממנה לא יפלו פנימה וזה בעיה שצריך לפתור אתה לא יכול לפתור בעיה וליצור תוך כדי כך בעיה אחרת

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"תייצר" פקקים מ RTV (סיליקון). קודם כל תבדוק שהספריי לא תוקף את הRTV (מה שלא כל כך נראה לי), ואז תיצור את הצורה הנחוצה לך בערך, עם תוספת שתאפשר לך לשלוף אותם ותמנע מהם לגלוש לתוך החורים, כמובן. תן לזה להתייבש ותקע את זה בחורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם רעיון (אני לא יודע עם זה יעבוד או לא מאחר ואני ניקיתי כאשר כל המנוע היה מפורק...) אז קח זאת בעירבון מוגבל!

תנסה לעבוד כשיש לך שואב אבק חזק ממוקד באיזור העבודה שלך. כך, כל חלקי האטם ישאבו ולא יפלו לתהום מעברי המים.

בהצלחה.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנה באופיס דיפו "ספריי אוויר" , זה שמנקים איתו אבק.. או גש לכל מוסך שיש לו את הפלאג הזה שמתחבר שמוציא אוויר בלחץ ...

 

התכוונת כנראה לאוטו דיפו.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העצות היום שמעתי ממכונאי ותיק דרך פשוטה ומהירה למעבר על בלוק ברזל

שהפתיעה אותי אבל הוא טעון שעשה זאת מספר רב של פעמים בהצלחה והוא איש ישר

אז ככה:

לוחים מברשת פלדה עגולה שמתחברת למשחזת זווית 4.5 עוברים על שאריות האטם וכל הבלוק

הוא טוען בתוקף שזה לא מוריד חומר מהבלוק!!!

 

מסירים מלמטה את הקרטר ועם לחץ אויר מעיפים את מה שנכנס למעברי שמן

דבר נוסף שהוא טוען :אפשר להשתמש בשמן חד-דרגתי פשוט כמו אמריקן איגל ולהוסיף לו תוסף מוליקוט שמבצע את הפעולה של השמן הרב דרגתי בהצלחה ,הוא טוען שעבר כך 200K

ק"מ עם הפג'רו שלו בלי בעיות הוא אומר ששמן רב דרגתי מאבד את הרב דרגתיות שלו לאחר זמן לא רב ואילו ע"י תוסף הוא יכול לשלוט בזה וביותר זול

.I'm a blocked user

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...