Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכשיר אלפיין שיושב בביתי כבר מעל שנה..בעצם היה קצת אצל היבואן שנכנע..

 

ואצל עוד טכנאי שנלחם איתו 5 חודשים אך בלי התוכניות...לא ניתן לעשות כלום (כנראה)

 

מישהו מסוגל לעזור ?

 

איך אפשר להשיג תוכניות ?

 

או לשנות את התדרים .... המכשיר מדגם CDA7977 דק (יציאות רק למגברים )

 

תודה

פורסם
אני לא מכיר טכנאים שמעוניינים לעבוד על ALPINE (מנסיון)

רק מוזר איך במכשיר כזה טוב, לא עשו את זה בתפריט...

 

 

האלפא

 

יש חברות שלא מעונינות ביבוא דגמים מסוימים לארצות אחרות בגלל זה הן עושות את האפשרות הזו נסתרת...

החברות הללו רוצות לקרוא למכשיר במספר דגם שונה וכך להביא אותו לארצות אחרות ע"י יבואנים מורשים ולא דרך יבואנים פיראטיים.

פורסם

בחברת alpine ישנם הבדלים שלעיתים משמעותיים בין הדגמים "האמרקאיים" לארופאים,כך לדוגמא ה-7893 האמריקאי אינו קורא mp3 בעוד הארופאי מכיל מפענח mp3 בנוםף הצבע שלהם שונה, משיחה עם אחד הטכנאים של"אפריל" היבואנית של alpine בארץ הבנתי ממנו שיש דגמים ,שניתן לעשות את ההסבה בצורה פשוטה יחסית המצריכה בכל אופן פתיחת המכשיר(בשום פנים ואופן לא לחיצה על מספר כפתורים) וישנם דגמים אשר זה לא ניתן אלא ע"י החלפת כל לוח הבקרה,בכל אופן אם באפריל לא הצליחו לסדר את זה קשה לי להאמין שמישהו כן יצליח

פורסם
בחברת alpine ישנם הבדלים שלעיתים משמעותיים בין הדגמים "האמרקאיים" לארופאים,כך לדוגמא ה-7893 האמריקאי אינו קורא mp3 בעוד הארופאי מכיל מפענח mp3 בנוםף הצבע שלהם שונה, משיחה עם אחד הטכנאים של"אפריל" היבואנית של alpine בארץ הבנתי ממנו שיש דגמים ,שניתן לעשות את ההסבה בצורה פשוטה יחסית המצריכה בכל אופן פתיחת המכשיר(בשום פנים ואופן לא לחיצה על מספר כפתורים) וישנם דגמים אשר זה לא ניתן אלא ע"י החלפת כל לוח הבקרה,בכל אופן אם באפריל לא הצליחו לסדר את זה קשה לי להאמין שמישהו כן יצליח

 

אפריל טקליין זו החברה שרצתה לקחת ממני 180+מע"מ כדי ללחוץ על שני כפתורים ביחד!!!!! ובכך לבצע את ההסבה ב JVC שלי.

זו חברה שלא מתבישת לגנוב מלקוחות תמימים (ראו הוזהרתם) :mad:

 

Neo

פורסם
אל תשמיץ סתם זו חברה טובה מאוד עם אנשים טובים.

 

אייל לא השמצתי ולא אמרתי שזו חברה גרועה רק סיפרתי עובדתית איך הם ניסו לקחת ממני כסף סתם

פורסם

באלפיין (הסדרות הגבוהות בד"כ) הקידוד הוא על הג'וק הראשי כדי למנוע התאמות כאלו , אני לא הצלחתי למצוא ג'וק כזה תחליפי וכנראה שאין בארץ. עם תמצא תודיע לי ... יש לי איזה שלושה מכשירים שישמחו להמרה.

Leon Cupra 2009

פורסם
זו חברה שלא מתבישת לגנוב מלקוחות תמימים (ראו הוזהרתם) :mad:

 

Neo

 

קצת משמיץ לא?

 

קצת אבל אתה מתאר לעצמך כמה זה מעצבן לשמוע שכמעט שילמת כסף סתם?!?!?

בשביל משהו שיכלת לעשות לבד בתוך שניה

פורסם

טוב אייל בוא לא נשתלט לבנאדם על התרד ונסיים עם הוויכוח הזה.

רק שתדע שבסוף גיליתי את הטריק הזה לבד (בעזרת JVC ארה"ב) ולא הלכתי אליהם, כעסתי רק על המחיר המופקע שהם רצו על זה.

×
×
  • תוכן חדש...