Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לילה טוב חברים יקרים אני יודע ששיגעתי אותכם כבר ואין מילים לתאר כמה אני מודה לכם, אז ככה החלטתי לשים לבסוף לכל קומפוננט מגבר משלו ואתן לכם כמה חברות ובבקשה ממכם מי שיכול שיתן לי המלצה מה ניראה לו החברה הכי טובה בכללי למגברים ואיזה מגבר הוא היה בוחר בשביל עצמו מתוך הרשימה הבאה בלבד, ובבקשה על תסתכלו על המחיר של היבואנים, תודה רבה רבה

 

AUDISON

 

HERTZ

 

FOCAL

 

BOSTON ACOUSTICS

 

CELESTRA

 

JL AUDIO

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

אדי אם תריץ חיפוש ביוטיוב תמצא הרבה סירטונים על השוואות מצברים לאודיו.

XS מול קינטיק בבדיקת עומס ל15 שניות, ב500 אמפר, נפילה בזמן העומס והתאוששות מהמשיכה הXS הגיב טוב יותר מהקינטיק.

יש גם עוד חברות, ג׳וס בוקס, בטקאפ, שורקין, דאטאסייף וכו וכו אבל הXS הוא אחד אם לא הטובים מביניהם. מאוד עמידים ותוכלת חיים ארוכה אם שומרים עליהם כמו שצריך.

למערכת בעלת כמה מגברים מומלץ לפחות להחליף את המצבר הראשי לבצע שדרוג 3 הגדולים וחיזוק אלטרנטור בהתאם לצורך.

 

דיוויד

פורסם
לילה טוב חברים יקרים אני יודע ששיגעתי אותכם כבר ואין מילים לתאר כמה אני מודה לכם, אז ככה החלטתי לשים לבסוף לכל קומפוננט מגבר משלו ואתן לכם כמה חברות ובבקשה ממכם מי שיכול שיתן לי המלצה מה ניראה לו החברה הכי טובה בכללי למגברים ואיזה מגבר הוא היה בוחר בשביל עצמו מתוך הרשימה הבאה בלבד, ובבקשה על תסתכלו על המחיר של היבואנים, תודה רבה רבה

 

AUDISON

 

HERTZ

 

FOCAL

 

BOSTON ACOUSTICS

 

CELESTRA

 

JL AUDIO

 

מה הם הדגמים של המגברים האלה?

איזה תקציב אתה מייעד לזה?

פורסם
מה הם הדגמים של המגברים האלה?

איזה תקציב אתה מייעד לזה?

 

אני צריך המלצה קודם מבחינת חברה מה החברה הכי טובה למגברים לרכב ואז אני יבחר דגם, אתה כמובן יכול לתת המלצה לדגם שאתה חושב, תודה רבה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
אדי אם תריץ חיפוש ביוטיוב תמצא הרבה סירטונים על השוואות מצברים לאודיו.

XS מול קינטיק בבדיקת עומס ל15 שניות, ב500 אמפר, נפילה בזמן העומס והתאוששות מהמשיכה הXS הגיב טוב יותר מהקינטיק.

יש גם עוד חברות, ג׳וס בוקס, בטקאפ, שורקין, דאטאסייף וכו וכו אבל הXS הוא אחד אם לא הטובים מביניהם. מאוד עמידים ותוכלת חיים ארוכה אם שומרים עליהם כמו שצריך.

למערכת בעלת כמה מגברים מומלץ לפחות להחליף את המצבר הראשי לבצע שדרוג 3 הגדולים וחיזוק אלטרנטור בהתאם לצורך.

 

דיוויד

 

תודה דיוויד,

 

זאת תשובה שרציתי לשמוע מפה של מישהו אחר אבל לפחות זו תשובה עניינית שאפשר לקבל ולהסכים איתה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם על אודיסון -רק מגבר מסידרת ה-AV אני לא יודע את המחירים של הסידרה הזו אבל אני בטוח שזה לא זול

תברר מחיר על ה-AV קוואטרו 4 ערוצים {שני מגברים של 2 יקפיצו לך את המחיר לשמיים}.

 

הרץ - לא מייצרים מגברי הייאנד רד מזה

 

פוקל מסידרת הסימטריק החדשה - אני הייתי מציע את ה-160.4

צריך לעלות באזור 5K שני מגברי 160.2 יעלו לך ביחד 7K שני מגברי 300.2 יעלו באזור 10K

 

בוסטון אקוסטיק -ברמה של הרץ גם הייתי יורד מזה

 

סלסטרה -לדעתי מספיק RA475X בעלות של באזור 4000 שח ,אם אתה רוצה שני מגברי RA220X

זה כבר יעלה לך 9000 שח

 

JL מסידרת הסלאש -שני מגברים 300/2 יעלו לך באזור 8K

פורסם

Audio king תודה רבה על העזרה אני עכשיו יעשה קצת שעורי בית ויקרא נתונים ויכנס לאתרים בחול

שאלה אחרונה מה אתם חושבים על מגבר של reinbow

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

Audio king תודה רבה על העזרה אני עכשיו יעשה קצת שעורי בית ויקרא נתונים ויכנס לאתרים בחול

שאלה אחרונה מה אתם חושבים על מגבר של reinbow

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

לאון מוכר את המגבר אודיסון תסיסס 2 ערוצים שלו.



 

המחיר המבוקש עד כמה שזכור לי הוא 7500 שקלים.

 

(אני לא מדבר על הונטי - לאון ימכור את הכליות לפני שהוא ימכור את הוונטי :-D )

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

למה RA כשיש BILLET :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כשדני G היה היבואן ה-RA475X היה עולה 4000 שח ,אני לא מודע למחירים החדשים

ואין לי מושג כמה הוא עולה כיום אצל היבואן וחבר הפורום SROOL

בכול אופן התקציב למגבר הוא 6000 שח כך שזה עדיין נכנס בתקציב.

 

נב-הצעתי את ה-TRU בילט בהודעה 393

אם ליבואן וחבר הפורום elik0 היה קצת יותר זמן פנוי

אולי היינו שומעים יותר על טרו טקנולוגי והייבירד אודיו בפורום הזה.

פורסם

פותח הפוסט קודם כל תתחדש נראה שאתה בונה מערכת מעניינת שההיתי רוצה לשמוע באחד מהימים כל הכבוד!

ואני מצטער מראש על המשך התגובה שלי אבל זה בלתי נמנע...

 

אליקו מה רע במצבר של XS ? אלו מצברים מצויינים שעושים את העבודה שלהם בצורה מעולה לא סתם אלו בין המצברים הכי נפוצים במערכות "כבדות", אבל עזוב את זה יש לך אלטרנטיבה אחרת להציע? בבקשה שתף אותנו (ואני אומר את זה ברצינות ולא בציניות או בעוקצנות כי אני עכשיו לפני קניה של עוד מצבר ואשמח לעוד פתרון),את האופטימה היה לאחי זה מצבר טוב אך לא מתאים למערכות שמע רציניות או אפילו בינוניות הוא יותר מתאים לרכבי שטח,רכבים עם מערכות חשמל עדינות וכדומה, לצערי אין לי ניסיון אישי עם הקנטיק אבל לפי הנתונים שלהם באתר הם יותר חלשים מהXS שבאותה הרמה.

אני אישית לא מכיר עוד סוג של מצברי פריקה עמוקה פה בארץ. והלוואי והיו פה יותר!

 

 

ערב טוב

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אורן, לא אמרתי כלום על המצברים של XS. לפי דעתי הם מעולים.

 

דיברתי אל KENWORTH MAN עם פואנטה. זה הכל.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...