Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוקיי תודה רבה, אני יסתכל על הנתונים שלהם, כמובן עם יש עוד העדפות אני ישמח לשמוע, שאלה נוספת, כדאי לשים לכל סט מגבר או לשים מגבר אחד לשניהם, נאמר לי שכל מגבר לכל סט עדיף מבחינת כוח, השאלה עם זה נכון או לא כי אני לא סומך על מה שהיבואנים אומרים כי בדרך כלל הם מחפשים רק לדחוף לך עוד סחורה והוצאות

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
מתי נראה תמונות מהתקנה??

 

מתי שיהיה לי את כל החלקים אצלי אז תתחיל ההתקנה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

חברים יקרים אנא ממכם תעזרו לי בכמה שאלות

 

1 כדאי לשים לכל סט קומפוננט מגבר או לשים מגבר אחד לשניהם

 

2 אני רוצה להביא לרכב של אחי שגם קנה את ה 910 שלט אוניברסלי להגה ואני אשמח עם תוכלו להעיף מבט על 3 סוגים ולהמליץ לי מה עדיף

 

 

http://global.ebay.com/UNIVERSAL-STEERING-WHEEL-REMOTE-CONTROL/251030725750/item

 

 

http://www.ebay.com/itm/STEERING-WHEEL-REMOTE-ALPINE-PIONEER-SONY-CLARION-JVC-PANASONIC-CLARION-TS-200-/360443446097?pt=Car_Audio_In_Dash_Receivers&hash=item53ec1a8351

 

 

http://global.ebay.com/UNIVERSAL-STEERING-WHEEL-REMOTE-CONTROL-TS-99/360356950777/item

 

 

 

3 אני צריך 2 כבלים ל 910 בשם

 

 

כבל AINET לחיבור בין ה910 לפרוססור

 

 

וכבל נוסף הכבל האופטי של אלפיין kwe-610a

 

 

יש למישהו מושג מאיפה אפשר לקנות בזול או שיש לו

 

אנא ממכם תעזרו לי, תודה רבה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

בוריס, לדעתי מגבר מדהים שמעתי אותו על אלייט אקטיבי,

ונהנתי מכל רגע מהאופי סאונד שהוא יצר,

על טעם וריח אין להיתווכח!

בשיפוצים..

פורסם

פותח השרשור מחפש מגבר עוצמתי כך שהלויתן יכול מאוד להתאים , כמובן במידה והוא פתוח ליד 2. (הספק אדיר של 150W * 6)

 

לגבי המגברים שצוינו ע"י אודיו קינג, גם הDLS A4, CELESTRA RA ונדמה לי שגם הTRU בנויים בטכנולוגיית DUAL MONO כלומר מדובר בשני מגברים באריזה אחת. (2 ספקי כח נפרדים).

 

בדר"כ מגברי 2 ערוצים מגיעים עם הספק גבוה יותר, לדוגמא הCELESTRA RA200.2 מספק 200W לערוץ, הDLS A3 מספק 150W לערוץ, בעוד שבמגברי ה4 ערוצים הם נעים סביב ה90-100W לערוץ.

 

 

לגבי הכבלים, AI-NET הכי זול רק בEBAY, בכבל האופטי אין יותר מדי קומבינות, קונים מאפריל טקליין במחיר RETAIL מגוחך ,

בארה"ב מחיר הכבל הוא 130$... לא זול בכלל, ליבא אותו לא יחסוך יותר מדי.

פורסם

ערב טוב חברים, היום קניתי קבל ושלט הגה לאחי, מישהו יכול לתת המלצות למצבר טוב

IMG-20120419-WA0002.jpg

IMG-20120419-WA0003.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

קבל זה דבר חיובי רק כתוספת על מערכת חשמל משודרגת.

גם במערכת חשמל משודרגת ישנם נפילות מתח ,קבל בא כדי ליצב את המתח במערכת

ולא כתחליף למערכת חשמל איכותית.

פורסם

אני לא אומר שזה יעשה יותר גרוע,אני לא מבין למה הוא קנה קבל ואז מחפש מצבר...תשים מצבר נורמלי מיועד,שלושת הגדולים ותסיים את הסיפור של החשמל.

לדעתי חבל על הכסף שהוצאת על זה,היית יכול לעשות איתו משהו אחר.

Scan Speak


×
×
  • תוכן חדש...