Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההודעה שלי תשמע קצת מכורה בגלל שברשותי מידבאסים של k2p אבל אני אחדד ואסביר.

המערכת הכי טובה ששמעתי עד היום הייתה של יוני שלנו ממפגשי צפון, שהייתה מורכבת בין השאר מהסט k2p ותאמינו או לא גם עם הטוויטרים שלהם.

דבר שכמובן השפיע לאחר מכן על החלטתי לרכוש גם את הסט.

ואתה אדון דיפורס בא ועושה מהסט הזה איזה מקביל למקסימו.

 

וכן שמעתי מערכות עם סטים הרבה יותר יקרים ונחשבים ועדיין זה לא עבר את התוצאה שהייתה מהסט הפשוט לדברייך.

אני אוהב לקרוא בדר״כ את התגובות שלך ולראות את הצד השני של הדברים ובדר״כ עמדך דווקא פונה לכיוון אחר בסגנון של אין הבדל בין מגבר של 10000 או של 30000 ופתאום אתה מפתיע עם שיפוט מוזר בסטייל שאם זה לא סט של מעל 10 אלף הוא לא נחשב.

 

בקיצור הבנת את הנקודה, אני עוד מחכה לשמוע משהו שיוציא לי את הלשון כמו הסטאפ ההוא שהיה ליוני.

דרך אגב גם הוא מודה שלא מצליח לשחזר את ההצלחה של הסטאפ ההוא.

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ההודעה שלי תשמע קצת מכורה בגלל שברשותי מידבאסים של k2p אבל אני אחדד ואסביר.

המערכת הכי טובה ששמעתי עד היום הייתה של יוני שלנו ממפגשי צפון, שהייתה מורכבת בין השאר מהסט k2p ותאמינו או לא גם עם הטוויטרים שלהם.

דבר שכמובן השפיע לאחר מכן על החלטתי לרכוש גם את הסט.

ואתה אדון דיפורס בא ועושה מהסט הזה איזה מקביל למקסימו. אתה צודק אני נוטה להגזים , אבל אין לו מקום בתקציבים כאלה.

 

וכן שמעתי מערכות עם סטים הרבה יותר יקרים ונחשבים ועדיין זה לא עבר את התוצאה שהייתה מהסט הפשוט לדברייך.

אני אוהב לקרוא בדר״כ את התגובות שלך ולראות את הצד השני של הדברים ובדר״כ עמדך דווקא פונה לכיוון אחר בסגנון של אין הבדל בין מגבר של 10000 או של 30000 יש הבדל , אבל זה מאוד מורכב ואני לא רוצה להיכנס לזה שוב ופתאום אתה מפתיע עם שיפוט מוזר בסטייל שאם זה לא סט של מעל 10 אלף הוא לא נחשב.

אני פשוט בא להגיד שבמקום לשלם הרבה על סטים לרכב אפשר בקלות להרכיב סט מרכיבים בייתים , ככה עושים בדר"כ במערכות על בתקציבים כאלה שכן יחס התמורה למחיר גבוהה ביותר. אז כמה רכבים שמעת עם אלמנטים ביתיים ?

 

בקיצור הבנת את הנקודה, אני עוד מחכה לשמוע משהו שיוציא לי את הלשון כמו הסטאפ ההוא שהיה ליוני.

דרך אגב גם הוא מודה שלא מצליח לשחזר את ההצלחה של הסטאפ ההוא.

 

הבנתי את הנקודה , ואתה צריך להבין שאתה לא יכול לשפוט חוליה אחת בשרשרת , בסאונד יש לשפוט את המערכת במלואה כיחידה אחת או לא לשפוט בכלל , כי אפילו ריפודי הרכב וזוית הכימור של השמשה הקידמית ברכב משפיעה. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי לגרום לרמקול להישמע טוב , זה מאוד אפשרי. אבל שום אם אתה אומר לי " זה היה נשמע לי מצויין " זה לא אומר לי הרבה שכן לי זה יכול להישמע רע , אנחנו צריכים שפה משותפת והיא קיימת.

 

ואני לא אומר שצריך 10 אלף דולר , הטוויטר הנ"ל עולה 50 דולר , אני יכול להתערב על כסף שהוא ישמע טוב יותר מרוב הטוויטרים ששמעת אם אהבת את הטוויטר של ה K2P. איך אני יודע ? הוא נמדד טוב יותר מטוויטרים שעולים פי כמה ממנו. זה אומר לי הכל בעצם. כמה שזה נשמע לך מטופש עדיין אודיופילים חכמולוגים לא הוכיחו אחרת , אם אני אשמיע את הטוויטרים הנ"ל במבחן עיוור לאדם שמבין ומתעסק בסאונד , רוב הסיכויים שיבחר ב SEAS , כי הוא יודע איך זה צריך להישמע ע"פ המקור , יכול להיות מאוד שהוא ישמע דברים טובים אחרים שקשה להגדיר בשפה אנושית ( קרנצ'יות פא'נצ'יות זריזות שקיפות... מילים חסרות משמעות ) והם בהחלט ישמעו "טוב" לאוזן שלו בגלל אחוז העיוות הנמוך , אבל אדם מקצועי ידע להגיד לך שהצלילים האלה לא קיימים בהקלטה המקורית , אלה מתווספים ע"י הרמקול כתופעת לוואי בשביל לייחד את הרמקול מרמקול אחר במטרה למכור. אני גם לא חושב שמה שאדי אומר זה נכון , ש FLAT אמיתי או "כמו המקור" נשמע זוועה , זה לא יכול להיות היגיוני שזה ישמע זוועה , אז נכון יש אנשים ש"אוהבים" לעצב לעצמם את הסאונד , אבל בחיית ... תשאיר את זה למקצוענים באולפן שעושים את זה כל החיים , הם יודעים איך זה ישמע הכי טוב , לא היגיוני ?

 

ואז בא לך סוכן של מותג X ואומר לך אתה שומע את הפאנצ'יות והקאנצ'יות ? אתה רואה איזה איכותי זה ... והגלגל מסתובב לו :)

ואז אתה בא וקונה מורל , רמקולים שלפחות ע"פ מה שאני ראיתי נמדדים בצורה כל כך רעה שזה מגוחך איך הם מחזיקים עסק. זאת עובדה אגב ואפשר לראות את זה או למדוד לבד ... לרוב הרמקולים של מורל יש עקומה מאוד מכוערת בתחום המיד , למה ? זה בעצם ההגדרה של אנשים שמתעסקים בסאונד רק ברמת התחביב , וזה בעצם הסאונד המוראלי המפורסם וה"רך" ... רך כי אין מיד :) ההבדל הוא שאני יודע שזה פגם , אדם שלא מתעסק ברמה מקצועית חושב שזה מה שמייחד את הרמקול , וכך היצרן הופך חסרון ( כנראה חסרון מכוון ) ליתרון וככה עושים כסף , כי הם לא רוצים לעשות את הרמקול הטוב בעולם , הם רוצים לעשות כסף כמו כולם ולא לכולם יש תקציבים שיש לחברות אירופאיות.

 

הבעיה היא שאם כולם היו מבינים את זה , 80% מהחברות היו פושטות רגל. הם מבינים את זה תאמין לי , ולכן הם המציאו את המושג "אודיופיל" , זה פשוט מושלם.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

טל



 

מה מותקן לך היום ברכב? מעניין אותי מאוד לדעת, אתה כאן כבר איזה עשור נראה לי בדיוק כמוני - אפשר לדעת מה הולך בעצם מבחינת אודיו ברכב שלך?

 

אני חושב שהיה לך פעם סאב של DD 8 אינטש אבל מעבר לזה אני לא יודע כלום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

פה אני נופל :)

 

לא מותקן אצלי כלום כבר שנים , אין לי כוח להתעסק בזה.

כן היה לי סאב של DD 1508 בתיבה לא משהו ... ולפני שנים רבות היה לי ... מורל טמפו :) אני מודע שזה היה נשמע טוב , אבל מה שאני יודע היום לא ידעתי אז.

 

אז כן אני בלי מערכת ועדיין אני מבקר פה מדי פעם ( Sherlock מתגעגע ) , כוחו של הרגל.

זה בסדר שאנחנו מתווכחים , כל הצדדים לומדים ככה .. לעזעזל אולי זה מה שמושך אותי לבדוק את המצב פה , אבל אני נמנע מלדבר סתם דברים שאני לא יודע ... למרות שאני לא חושב שאני צודק בכל מה שאני אומר , אני מאמין מאוד בתמונה הכללית שאני מנסה להעביר.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

ואני לתומי חשבתי שחופש פסח נגמר, :mm_surpri:bad-word::silly:

 

 

 

צ'מעו, יש לכם סבלנות מברזל, :brickwall:

כל הכבוד!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

דיפורס הבנתי את הנקודה שלך, אני לא רוצה להמשיך את הוויכוח אני רק אוסיף בתגובה למה שרשמת על חוליה אחת בשרשרת שלא תחשוב שהיו שם רכיבי על, הסט היה מוגבר על מגבר של קיקר, hu alpine9855 וסאב מקומבן אחרי תיקון.

פורסם
פה אני נופל :)

 

לא מותקן אצלי כלום כבר שנים , אין לי כוח להתעסק בזה.

כן היה לי סאב של DD 1508 בתיבה לא משהו ... ולפני שנים רבות היה לי ... מורל טמפו :) אני מודע שזה היה נשמע טוב , אבל מה שאני יודע היום לא ידעתי אז.

 

אז כן אני בלי מערכת ועדיין אני מבקר פה מדי פעם ( Sherlock מתגעגע ) , כוחו של הרגל.

זה בסדר שאנחנו מתווכחים , כל הצדדים לומדים ככה .. לעזעזל אולי זה מה שמושך אותי לבדוק את המצב פה , אבל אני נמנע מלדבר סתם דברים שאני לא יודע ... למרות שאני לא חושב שאני צודק בכל מה שאני אומר , אני מאמין מאוד בתמונה הכללית שאני מנסה להעביר.

 

יש לך את היכולת לעורר אנטיגוניזם זה בטוח :-P:-P:-P

 

אבל אתה צודק בדבר אחד - סערת הרוחות שאתה מעורר כאן, תורמת לתהליך הלמידה - אני מניח שזו הסיבה האמיתית לזה שאני באמת מכבד אותך וכל האחרים מסביבנו לא מבינים למה :-D

 

הבעיה כשיש באותו הפורום יותר מידי "מעוררי שאול" המים נהיים סוערים מידי ולא נעים לשחות כבר - טוב שלפחות נשאר מישהו אחד שעוד יש לו כוח לנער את הסירה מידי פעם לפעם.

 

מה שהכי יפה בניעור הסירה שלך הוא שזה מגיע ממקום חסר אינטרסים - וזה טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ואני לתומי חשבתי שחופש פסח נגמר, :mm_surpri:bad-word::silly:

 

 

 

צ'מעו, יש לכם סבלנות מברזל, :brickwall:

כל הכבוד!

 

לייק!

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם
יש לך את היכולת לעורר אנטיגוניזם זה בטוח :-P:-P:-P

 

 

 

מה שהכי יפה בניעור הסירה שלך הוא שזה מגיע ממקום חסר אינטרסים - וזה טוב.

 

מצטער אדי.זה לא "ניעור סירה".זה פשוט לנגח את הסירה! :x

 

כבודו של טל במקומו מונח ויש הרבה כבוד וגם אם חלק מדבריו לא מקובלים ,הוא יותר ממוזמן לשטח את טענותיו,תיאוריו והסבריו.

 

אבל מכאן ועד להתנגח באנשים על לא עוול בכפם-הדרך עוד ארוכה.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

לפותח השרשור-

ניסית לשמוע במקרה וופרים של גנסיס או סטאטוס? הם מפרקים דלתות מעבר לכך שהם איכותיים.

פורסם

אני חייב לציין שקראתי את מה שכל אחד ממכם רשם ואני יודע שאין סוף בתחום הזה וזה לא נגמר כמו כן אני רוצה להדגיש שהקצבתי 50 אלף שקל זה לא אומר שאני רוצה שזה יצא בדיוק הסכום הזה, כמובן שעם יצא פחות אז מה טוב, אני גם לא מתכוון להתעסק עם בניות וכל מיני דברים כאלה או להפריד סטים, אני מחפש סט שלם של 2 חלקים ברמה הכי גבוה חזקה וטובה שיש וכמובן בסכום נורמלי לא יותר מ 5000 שקל לסט, וכמו שכבר אמרתי כל אחד והדעה שלו והראש שלו והאוזן שלו ומה שהוא אוהב, נכון להיום שמעתי את הסטים של DLS ושל JL AUDIO ולפי דעתי הפוקל הבוסטון והרינבו ששמעתי אותם נשמעו לי כמו שאני אוהב, איכותי ומלא עוצמה, הבוסטון ברכב מרצדס של חבר, ורינבו ברכב ב אמ וו ופוקל ברכב פ'זו שניראה כמו זיקית שזה מישהו מכאן השמיע לי ובטח אתם יודעים מי זה ואני חייב לציין שאלה הסטים שאני התחברתי ואהבתי, ושוב כל אחד והטעם שלו, אז נכון לרגע זה ההתלבטות היא בן

 

 

RAINBOW VANADIUM CS 265

http://www.rainbowcaraudio.com/cs265vanadium.html

 

 

BOSTON ACOUSTICS SPZ60

http://www.bostonacoustics.com/SPZ60-P603.aspx

 

 

FOCAL K2 POWER 165KRX2

http://www.focal-america.com/category/speakers

 

שמכאן אני מנסה לקחת את הסט הכי עוצמתי וחזק ומדויק שיש כאשר אני נותן ווליום ואשמח עם תוכלו להגיד איזה סט עונה לדרישות אלה כי שוב אהבתי את שלושתם, תודה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

אני חייב לציין שגם שלשום שמעתי את הסט של התזיס של אודיסון וזה אני חייב לציין שאהבתי מכולם, אבל לא בא לי טוב המחשבה שאני הולך לשים 15 עד 20 אלף שקל רק על סט

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

חברים יקרים היום עשיתי סדר במחסן ונתתי לבן דוד שלי רמקולים סאב ועוד כל מיני דברים במתנה מרכבים קודמים שלי ובין היתר מצאתי חלק שאין לי מושג מה זה ואשמח עם תגידו לי מה זה ועם הוא שווה משהו ויש לי צורך בו, תודה

IMG-20120417-WA0002.jpg

IMG-20120417-WA0003.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
אני חייב לציין שקראתי את מה שכל אחד ממכם רשם ואני יודע שאין סוף בתחום הזה וזה לא נגמר כמו כן אני רוצה להדגיש שהקצבתי 50 אלף שקל זה לא אומר שאני רוצה שזה יצא בדיוק הסכום הזה, כמובן שעם יצא פחות אז מה טוב, אני גם לא מתכוון להתעסק עם בניות וכל מיני דברים כאלה או להפריד סטים, אני מחפש סט שלם של 2 חלקים ברמה הכי גבוה חזקה וטובה שיש וכמובן בסכום נורמלי לא יותר מ 5000 שקל לסט, וכמו שכבר אמרתי כל אחד והדעה שלו והראש שלו והאוזן שלו ומה שהוא אוהב, נכון להיום שמעתי את הסטים של DLS ושל JL AUDIO ולפי דעתי הפוקל הבוסטון והרינבו ששמעתי אותם נשמעו לי כמו שאני אוהב, איכותי ומלא עוצמה, הבוסטון ברכב מרצדס של חבר, ורינבו ברכב ב אמ וו ופוקל ברכב פ'זו שניראה כמו זיקית שזה מישהו מכאן השמיע לי ובטח אתם יודעים מי זה ואני חייב לציין שאלה הסטים שאני התחברתי ואהבתי, ושוב כל אחד והטעם שלו, אז נכון לרגע זה ההתלבטות היא בן

 

 

RAINBOW VANADIUM CS 265

http://www.rainbowcaraudio.com/cs265vanadium.html

 

 

BOSTON ACOUSTICS SPZ60

http://www.bostonacoustics.com/SPZ60-P603.aspx

 

 

FOCAL K2 POWER 165KRX2

http://www.focal-america.com/category/speakers

 

שמכאן אני מנסה לקחת את הסט הכי עוצמתי וחזק ומדויק שיש כאשר אני נותן ווליום ואשמח עם תוכלו להגיד איזה סט עונה לדרישות אלה כי שוב אהבתי את שלושתם, תודה

 

מישהו???

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

אקולייזר מבית XETEC דגם ParaQ-7 Mk2 תומך 2 WAY קדימה וסאב, אקולייזר פרמטרי ברמה גבוהה ואם זכור לי נכון הוא גם משמש כליין דרייור ומוציא PRE OUT גבוה. יש לי 2 יחידות כאלו ככה שפועל ניתן למקם אקולייזר על כל צד של המערכת ולהגיע לאופטמיזציה של כיוונים.

כמה פרטים טכנים:

Parametric 6-channel/7-band equalizer

• all bands: +-10 dB adj. range, Q=0,5...10

• Front channels EQ frequencies:

center freq. 1. band 100 Hz (20-150 Hz)

center freq. 2. band 500 Hz (100-1000 Hz)

center freq. 3. band 1500 Hz (800-3000 Hz)

center freq. 4. band 3500 Hz (2000-10000 Hz)

• Rear channels EQ frequencies:

center freq. 2. band 500 Hz (100-1000 Hz)

center freq. 3. band 1500 Hz (800-3000 Hz)

• Subwoofer channels EQ frequencies:

center freq. 1. band 100 Hz (20-150 Hz)

• switchable subsonic filter, 10-50 Hz 12 dB

• phase adjust 0 deg. -180 deg.

• Balanced inputs for noise reduction. Switch Mode Power Supply (SMPS)

• Dimensions: 208 x 78 x 47 mm (Mountingplate 220 x 120 mm)

 

נלקח משרשור המכירה של יוסי שנעלם מהפורום משום מה:cry:.


×
×
  • תוכן חדש...