Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מספר הבהרות קלות לגבי הH800:

- עדיין יש תלונות לגבי באגים בחו"ל בחלק מהיחידות.

- ה910 וגם התוכנה (דרך LAPTOP) אינם שולטים באופן מלא על הפרוססור ולכן עדיף לקנות את הC800.

- הכבל הדיגיטלי בין ה910 לפרוססור שימושי עבור דיסקים בלבד, הרדיו והUSB יועברו בAI-NET בצורה אנלוגית.

 

בהצלחה

פורסם

שבוע טוב חברים יקרים, היות ואני לא מצליח לשמוע את הסטים שאני רוצה חוץ מהפוקל אבקש ממכם על סמך נתונים מה ניראה לכם יותר טוב ויותר עוצמתי, לבסוף החלטתי שאני מתחבר ואוהב יותר לשמוע מוזיקה בעוצמה גבוה ההתלבטות זה בין הסטים הבאים:

 

 

RAINBOW VANADIUM CS 265

http://www.rainbowcaraudio.com/cs265vanadium.html

 

 

JL AUDIO ZR650-CSI

http://www.jlaudio.com/zr650-csi-car...-systems-91122

 

 

BOSTON ACOUSTICS SPZ60

http://www.bostonacoustics.com/SPZ60-P603.aspx

 

 

DLS NORDICA 6.2

http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_757

 

 

FOCAL K2 POWER 165KRX2

http://www.focal-america.com/category/speakers

 

 

בבקשה ממכם תקדישו כמה דקות היות ואני לא מבין בנתונים תיסתכלו ותגידו לי מה ניראה לכם הסט הכי עוצמתי והכי טוב מבחינת הנתונים עם זה החומר שמיוצר הטויטר או הרמקול או כל מיני דברים אחרים שאני פשוט לא מבין בהם ולפי זה אני יקנה את אחד הסטים, רק על סמך קריאה באינטרנט בארץ ובעולם קראתי חוות דעת טובות על הסטים הנ"ל, תודה רבה מראש לכולם

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

שוב אני אומר לך ,חבל לך לשאול סתם שאלות

תגיע למפגש פורום תשב באיזה 5-6 מכוניות עם מערכות ברמה גבוהה

תתרשם ותגיע עם מסקנות.

רק אז תקבל מושג במה אתה באמת מעוניין.

 

תעשה את מה שהוא אמר לך.

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם
שבוע טוב חברים יקרים, היות ואני לא מצליח לשמוע את הסטים שאני רוצה חוץ מהפוקל אבקש ממכם על סמך נתונים מה ניראה לכם יותר טוב ויותר עוצמתי, לבסוף החלטתי שאני מתחבר ואוהב יותר לשמוע מוזיקה בעוצמה גבוה ההתלבטות זה בין הסטים הבאים:

 

 

RAINBOW VANADIUM CS 265

http://www.rainbowcaraudio.com/cs265vanadium.html

 

 

JL AUDIO ZR650-CSI

http://www.jlaudio.com/zr650-csi-car...-systems-91122

 

 

BOSTON ACOUSTICS SPZ60

http://www.bostonacoustics.com/SPZ60-P603.aspx

 

 

DLS NORDICA 6.2

http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_757

 

 

FOCAL K2 POWER 165KRX2

http://www.focal-america.com/category/speakers

 

 

בבקשה ממכם תקדישו כמה דקות היות ואני לא מבין בנתונים תיסתכלו ותגידו לי מה ניראה לכם הסט הכי עוצמתי והכי טוב מבחינת הנתונים עם זה החומר שמיוצר הטויטר או הרמקול או כל מיני דברים אחרים שאני פשוט לא מבין בהם ולפי זה אני יקנה את אחד הסטים, רק על סמך קריאה באינטרנט בארץ ובעולם קראתי חוות דעת טובות על הסטים הנ"ל, תודה רבה מראש לכולם

לרמקולים שונים יש אופי סאונד שונה לכן מומלץ לשמוע את הסט לפני קנייה.

אני אישית מבחינת עוצמה וסאונד הייתי הולך על ה

BOSTON ACOUSTICS SPZ60

שמעתי אותם בארהב ומאוד התרשמתי מהדיוק גם בעוצמות גבוהות מאוד.

פורסם
לרמקולים שונים יש אופי סאונד שונה לכן מומלץ לשמוע את הסט לפני קנייה.

אני אישית מבחינת עוצמה וסאונד הייתי הולך על ה

BOSTON ACOUSTICS SPZ60

שמעתי אותם בארהב ומאוד התרשמתי מהדיוק גם בעוצמות גבוהות מאוד.

 

גם אני שמעתי אותו מלפני כמה שנים והוא הסט היקר בחבורה

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

מה מונע ממך לקנות בנפרד אלמנטים של SCANSPEAK למען השם , אתה הרי לא צריך קרוס. מערכת ב 50 אלף ש"ח עם BOSTON ACOUSTICS ?! אני היחיד שדופק את הראש בקיר ?! אני לא סובל את זה יותר :) זה לא נראה שיש לך בעיה לתת הכל ליוסי אלפיין שיעשה לך הכל CUSTOM כולל בניות בדלתות ובקורות. זה הדבר ההיגיוני והסביר והאיכותי שאנשים נורמאליים עושים בתקציבים כאלה , ולא קונים פאקינג בוסטון אקוספיכס או כל סט לרכב שהוא לא איזה F1 STATUS.

 

תביא FOCAL K2P וזהו , לא ? למען השם ...

 

עריכה : AUDIO KING אני לא רואה אותך מנסה להכניס קצת היגיון בשרשור ההזוי הזה , להפך אתה מעודד את זה. טוב לראות שלמדת כל כך הרבה בשנים האחרונות שבהם אתה אשכרא חיי בתוך הפורום 20 שעות ביום , אתה בטח נהנה מזה מאוד נכון :)

 

מצויין. לפותח השרשור תהיה מערכת ב 50 אלף שקל שנשמעת כמו מערכת ב 9 אלף שקל , למה ? כי הרמקול לא מסוגל לשחזר את מה שהמקור מסוגל לתת.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

טל - תגדיר מקור בבקשה...



 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא הייתי צריך לרשום מקור , התכוונתי לאלפיין שפותח השרשור רכש.

גם זה לא משפט נכון כל כך ... אפשר לחשוב שאיכות הממירים באלפיין הנ"ל מתקרבת לאיכות שתצדיק את המחיר ... זה עצוב שבסביבה בייתית כרטיס קול ב 800 שקל בעל ממירים טובים יותר ובעצם מוציא פלט איכותי יותר , כזה ז** שמים על אנשים שקונים אלפיין כנראה.

 

השרשור הזה צריך להיות דביק למען ראו ויראו ( רשמתי את זה נכון ? ).

למה לוקח לפורום הזה עם כל המשתמשים המשכילים שלו 8 עמודים לשכנע מישהו שהוא חולה נפש ? Boston acoustics ?! מה קרה ? נגמר התקציב לסט נורמאלי יאה לתקציב הזה ? באמת מעניין למה ....

 

ולשנות את הכותרת ל " איך תעשיית הסאונד לרכב עושה כסף " :)

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

טל



 

אני הולך לפתוח בקרוב שרשיר שיעניין אותך מאוד - אולי יותר לקראת שעות הערב אם יהיה לי כוח.

 

אבל בגדול - מה שאתה חושב לגבי המושג "מקור" שונה בעשרות מונים בין השחזור ה"חשמלי" שלו לבין השחזור ה"אקוסטי" שלו והדבר הכי מצחיק הוא שבזמן שהשחזור החשמלי הוא כמעט מושלם במערכת הכי פשוטה שאני בודק בה את הנסיונות שלי - השחזור האקוסטי הוא בוא נאמר, מביך :-D

 

אבל הדבר היחיד שאני מצליח להבין משם זה שאם אתה תיקח רמקול שישחזר את האות האקוסטית לרמה החשמלית שלה - טל, אתה תברח מהחדר בצרחות אימים :-D:-D:-D (אם לא תספיק להפוך לחירש לפני שתברח משם).

 

בוא נאמר שאתה כבר לא כל כך תאהב זאף אודיו כמו שאתה מעריץ אותם עד היום ואתה תתחיל לחשוב שאולי באמת - אם זה נשמע טוב, כנראה שזה טוב :lol:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוסטון היא חברה טובה מאוד זה נכון שהם התמסחרו בשנים האחרונות אבל הסט הזה ספציפי הוא אחלה סט מבחינת עוצמה שזה מה שפותח השרשור מחפש.

חוץ מזה אני בטוח שאתה לא שמעת את הסט הזה וסתם כותב שטויות.

נכון שהסקאן ספיק טוב יותר אבל לא למטרות של פותח השרשור.

פורסם

 

עריכה : AUDIO KING אני לא רואה אותך מנסה להכניס קצת היגיון בשרשור ההזוי הזה , להפך אתה מעודד את זה. טוב לראות שלמדת כל כך הרבה בשנים האחרונות שבהם אתה אשכרא חיי בתוך הפורום 20 שעות ביום , אתה בטח נהנה מזה מאוד נכון :)

 

.

 

 

ראשית אני לא חייב לך כלום ,ואתה האחרון שיכול להעביר עליי או על כול אחד אחר כאן בפורום ביקורת

ועוד כשזה בא מאחד שרק לפני שנתיים למד מזה רמקול והיום קיבל שיגעון גדלות וחושב שהוא יותר טוב מכולם

זה שאני נראה "זמין" בפורום לא אומר שאני תמיד נמצא מול המחשב

למעשה זו ההודעה הראשונה שלי היום בפורום ורק עכשיו שמתי לב לקישקושים שלך.

פורסם

חברי פורום יקרים אני מאוד מאוד מכבד אתכם את דעתכם ואת הידע שלכם כאן בעולם הסאוונד וכפי שכבר אמרתי אין לכם מושג כמה ידע ועזרה נתתם לי בכל השרשור הזה כמובן גם לגבי פריטים שכבר רכשתי עם זה המולטימדיה סאב ומגבר, ולגבי זה אני חייב לכם תודה ענקית ובמידה ומישהו ירצה משהו בתחום הריהוט או ביגוד (מותגים) מוזמן לפנות אליי ואשמח לעזור לו בחזרה, כמו כן בסופו של דבר זה ברור שלכל אחד כאן גם יש את הדעה שלו והטעם שלו וכמובן שלא תמיד יהיה הסכמה לגבי כל שאלה או סט שאני ישאל אליו ואני שמח שכל אחד נותן את דעתו בענין זה מאוד עוזר, אני יכול להבטיח לכם ששמעתי הרבה סטים בתקופה האחרונה ואני חייב לציין שיצעתי משוגע מכל העניין אבל החברות שאני מזכיר כאן זה לא סתם, אני שמעתי סטים שלהם את האמת יותר נמוכים ופשוטים ואהבתי את הסאוונד והעוצמה שלהם, רק שהחלטתי ללכת על הסדרות היותר גבוהות והיותר חזקות כי יש לי אפשרות לעמוד בעלויות שלהם וממכם מה שבעצם אני צריך זה את המקצועיות וההבנה הרבה שיש לכם בתחום, נכון לרגע זה כפי שכבר רשמתי לכם אני מתלבט בין 5 סטים ששמעתי את הסדרות היותר נמוכות שלהם ושוב אני חוזר ואומר אהבתי אותם, אני שוב מבקש מבין הסטים הבאים אנא ממכם רק תגידו לי מה הסט הכי עוצמתי והכי איכותי כי אני לא מבין במושגים התכנים וככה החלטתי לעשות, תכבדו את הדעה שלי גם עם היא שגויה, אז שוב מתוך החמישה סטים הבאים אני הולך לרכוש 2 סטים אחד קדימה ואחד אחורה, אנא תגידו לי מה הכי איכותי מבינהם מבחינת חומרים או לא יודע מה ולגבי העלות זה כבר תשאירו לי, תודה רבה רבה והמשך ערב מקסים לכולכם, מבטיח לבסוף לבוא למפגש ולהראות מה יצא ולהעלות תמונות כשתתבצע ההתקנה:

 

 

RAINBOW VANADIUM CS 265

http://www.rainbowcaraudio.com/cs265vanadium.html

 

 

JL AUDIO ZR650-CSI

http://www.jlaudio.com/zr650-csi-car...-systems-91122

 

 

BOSTON ACOUSTICS SPZ60

http://www.bostonacoustics.com/SPZ60-P603.aspx

 

 

DLS NORDICA 6.2

http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_757

 

 

FOCAL K2 POWER 165KRX2

http://www.focal-america.com/category/speakers

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

אין דבר כזה הכי איכותי והכי טוב - יש רק מה הכי אהבת.



 

אני הכי מתחבר מכל היצרנים שציינת מעלה לריינבואו.

 

אבל הסט רפרנס שלהם יהיה "קצת" מעבר לתקציב.

 

מאוד ממליץ על הפרופי ואנדיום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין דבר כזה הכי איכותי והכי טוב - יש רק מה הכי אהבת.



 

אני הכי מתחבר מכל היצרנים שציינת מעלה לריינבואו.

 

אבל הסט רפרנס שלהם יהיה "קצת" מעבר לתקציב.

 

מאוד ממליץ על הפרופי ואנדיום.

 

הדעה שלכם מאוד עוזרת לי, תודה lanosforce, עוד מישהו שיכול להביא את דעתו?

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555


×
×
  • תוכן חדש...