Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עודד,



 

קודם כל המון תודה על המילים החמות - באמת, בתקופה שכזו בה הפורום דווקא מוריד אותי מהפסים במקום לשמור אותי עליהם (כשאני הכי זקוק לזה), תגובה כזו רק עושה לי טוב.

 

לא אמרתי מילה על אופטימה, רק ביקשתי שתדבר עם רן שביב כי משיחותי הפרטיות עם האיש, הוא רציני ונחמד וניכר שיש לו את הידע הדרוש לתת לך ייעוץ שכזה.

 

לגבי ההשמעה הפרטית שהצעתי לך - כמובן היא עומדת בעינה יחד עם זאת אתה צריך לדעת שאני מאוד אוהב את המותג HAT ובשנים האחרונות זה אופי סאונד שמאוד מדבר אליי.

 

במקור אני מגיע מהמחנה של הצליל ה"חם" - יותר מבוסס על רמקולים כמו מוראל, רמקולים מבוססי סקאן ספיק, SEAS ואם מדברים על אודיסון - סדרת התסיסס המדהימה שלהם.

 

אבל טעם משתנה עם השנים וגם הקירבה שלי ליבואן של HAT הפכה לי את כל הסיפור לנוח יותר.

 

(אפרופו יכלתי גם לקנות אודיסון או הרץ באותה הקלות - גם לשם אני מקורב מאוד, מאוד. )

 

אז - אם תרצה באמת תבוא, תשמע. נהנית? אהבת? יופי. לא נהנית או שלא התחברת - גם יופי.

 

 

אני אומר לך שחבר פורום מאוד מוכר ומאוד מוערך כאן הגיע אליי בדיוק בעקבות שרשיר די דומה לשלך עד לראש העין בכדי לשמוע את המערכת שלי - לא רק שהוא לא התחבר, הוא קנה פוקל :-D (המוצר הכי פחות חביב עליי באופן אישי).

 

שיהיה בהצלחה ואני אשמח להמשיך לעזור אם תחפוץ בכך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 785
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שבת שלום אנשים יקרים לאחר קריאות מרובות לגבי מגברים בארץ ובחו"ל, אני חייב לציין שראיתי הרבה חברות טובות שהייתי רוצה להביא אבל הבעיה שאין להם יבואן בארץ וגם ובמידה ויש אז צריך להזמין מחו"ל ואז לחכות עוד חודשים שלוש, וחבל לי לקנות ולהזמין מחו"ל באופן עצמאי ללא אחריות בארץ אז לבסוף עשיתי צמצום ל 4 אפשרויות הבאות והייתי רוצה המלצה ממכם מה הכי מתאים וטוב על סמך הנתונים, וכמובן על סמך הנתונים של הקומפוננט תודה רבה לכולם

 

רק להזכיר שהקומפוננט שקניתי לקדימה ולאחורה הוא של BOSTON ACOUSTICS SPZ60

http://www.bostonacoustics.com/SPZ60-P603.aspx

 

 

 

boston acoustics GT-2200

http://www.bostonacoustics.com/GT-2200-P607.aspx

 

 

 

jl audio 300/2v2

http://www.jlaudio.com/300-2v2-car-audio-slash-v2-amplifiers-98082

 

 

 

dls RA20

http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_112

 

 

 

celestra RA220x

http://celestra.co.il/products/ra/220x

http://celestra.co.il/products/ra/tech

http://www.celestra.it/eng/products.html

 

 

שוב תודה רבה לעוזרים

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

סתם הצעה ,וסלח לי שאני חוזר לאופציית מגבר ה-4 ערוצים

אבל אם אתה רוכש מגבר של JL HD1200

אולי יעניין אותך לדעת כי יש להם מגבר 4 ערוצים מאותה סידרה JL Audio HD600/4

שיכול להתאים לצרכים שלך נהדר.

פורסם
שבת שלום אנשים יקרים לאחר קריאות מרובות לגבי מגברים בארץ ובחו"ל, אני חייב לציין שראיתי הרבה חברות טובות שהייתי רוצה להביא אבל הבעיה שאין להם יבואן בארץ וגם ובמידה ויש אז צריך להזמין מחו"ל ואז לחכות עוד חודשים שלוש, וחבל לי לקנות ולהזמין מחו"ל באופן עצמאי ללא אחריות בארץ אז לבסוף עשיתי צמצום ל 4 אפשרויות הבאות והייתי רוצה המלצה ממכם מה הכי מתאים וטוב על סמך הנתונים, וכמובן על סמך הנתונים של הקומפוננט תודה רבה לכולם

 

רק להזכיר שהקומפוננט שקניתי לקדימה ולאחורה הוא של BOSTON ACOUSTICS SPZ60

http://www.bostonacoustics.com/SPZ60-P603.aspx

 

 

 

boston acoustics GT-2200

http://www.bostonacoustics.com/GT-2200-P607.aspx

 

 

 

jl audio 300/2v2

http://www.jlaudio.com/300-2v2-car-audio-slash-v2-amplifiers-98082

 

 

 

dls RA20

http://dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_112

 

 

 

celestra RA220x

http://celestra.co.il/products/ra/220x

http://celestra.co.il/products/ra/tech

http://www.celestra.it/eng/products.html

 

 

שוב תודה רבה לעוזרים

ממה שרשמת הסלסטרה הטוב ביותר לדעתי.

פורסם
סתם הצעה ,וסלח לי שאני חוזר לאופציית מגבר ה-4 ערוצים

אבל אם אתה רוכש מגבר של JL HD1200

אולי יעניין אותך לדעת כי יש להם מגבר 4 ערוצים מאותה סידרה JL Audio HD600/4

שיכול להתאים לצרכים שלך נהדר.

 

קראתי ואתה צודק זה ניראה טוב, אבלבמידה ואני הולך על 2 ערוצים איזה מבין הרשימה אתה ממליץ?

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם

מבין הרשימה הזה הסלסטרה ניראה לי הכי עדיף.

עוד אופציות כמו טרו בילט,DLS A3,ג'נסיס דואל מונו/דואל מונו אקסטרים.יכול ליהיות מעניין .

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

ברכב של אשתי מותקן הDLS RA20



 

אני ביססתי את המערכת ברכב הזה על מגברים, רמקולים וקרוסים פסיביים איכותיים ככל האפשר בכדי לאפשר יכולת של מיצוי פוטנציאל מקסימלי מיחידת ראש סינית עם פרוססור סיני.

 

התוצאה לא רעה בכלל אפרופו - עקב האכילס שם הם מידבאסים 5.25 אינטש שמותקנים ישירות על דיפון לא מבודד. עד כמה שיחידת הראש היא סינית, היא מבוססת CARPC ויציאות המגברים שלה מאוד נקיות, הפרוססור לא רע בכלל גם כן, למען האמת הוא טוב, רק חבל שמתח היציאות שלו לא מתאים לעולם הרכב.

 

הRA20 הוא מגבר נפלא.

 

אם תחפש בהיסטוריית הפורום אתה תראה שאני תמיד השתמשתי במושג "מזיל ריר" על כל מה שקשור לסדרת האולטימייט של DLS. סדרת הרפרנס שלהם לא נופלת מסדרת האולטימייט בפועל (DLS בעצמם מפרסמים דירוג זהה באתר שלהם) ובארצות מסויימות בעולם היא גם יותר נמכרת.

 

מה שאתה כן צריך לדעת זה שמגברי DLS כן נמנים במשפחת המגברים שמאפיינים עבורם אופי צליל מה שאומר גם שהם לא ממש "שקופים" כפי שמגבר אמור להיות בפועל.

 

יש כמה מותגי הגברה שאני מאוד אוהב בינם DLS וג'נסיס וגם סלסטרה אפרופו מצטיירים אצלי ככאלו - אני מדבר על מגברים שעד היום באופן גורף, ללא יוצא מן הכלל, כל המערכות שיצא לי לשמוע אותם בהן - הצליל היה חם ונעים.

 

מגבר הלוויתן של ZED שאני משתמש בו למשל - הוא מגבר שנותן לך תחושה שהוא שקוף, כלומר לא משפיע על הצליל בשום צורה ופשוט, מגביר...

 

מגברי TRU בעיניי הם גם כאלו רק טובים יותר מהZED אודיו, הסיבה שקניתי ZED אודיו היא שבמחיר שלהם קיבלתי גם מגבר קלאס D פול ריינג' שחוסך לי קצת חשמל ועדיין קיבלתי מגבר מעולה בתג מחיר שנופל במחצית כמעט ממגברים הרבה יותר יקרים ממנו - בטח ובטח שלא לדבר על שישה ערוצים, גם לא הייתי צריך לבזבז חצי תא מטען בכדי להתקין אותו.

 

 

אחת המחשבות שלי למערכת עתידית היא שימוש בשני RA20 בגישורים על קרוס פסיבי 3WAY בבניה אישית ומונובלוק לסאב.

 

או הdreadnaught של ZED להפעלת מערכת שלמה (סט פסיבי + סאב).

 

מקווה שנתתי כאן מספיק מידע.

 

 

מכל המגברים שצויינו מעלה ע"י פטריק (פלוייד) - הסלסטרה 220X באמת יהיה העדיף היות והוא החזק מבין כולם בראש ובראשונה והוא גם מבחינתי הקרוב מכולם בתוצאה שלו לDLS.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555

פורסם
סתם הצעה ,וסלח לי שאני חוזר לאופציית מגבר ה-4 ערוצים

אבל אם אתה רוכש מגבר של JL HD1200

אולי יעניין אותך לדעת כי יש להם מגבר 4 ערוצים מאותה סידרה JL Audio HD600/4

שיכול להתאים לצרכים שלך נהדר.

 

מגברי הhd בניגוד לסדרת הסלאש הם קלאס d ככה שאני לא יודע כמה איכותי זה יהיה לסטים.

פורסם

אין שום הבדל שמיע בין הקלאסים. סטיגמה מטומטמת.

יש לך אנשים שמגבירים רמקולים בעשרות אלפי דולרים עם מגברי קלאס D , יותר ויותר חברות מציעות מגברים כאלה ברמת HI END , זה בעצם העתיד בניגוד לבזבוז אנרגיה על חום כמו במגברי קלאס A או A\B. תחום הרכב פשוט מאחר בכמה שנים טובות ( כמו בכל דבר ).

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אחת הסיבות לכך שרכשתי לוויתן של ZED

:-P

 

אוי איזו תיבת פנדורה פתחתי :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אין שום הבדל שמיע בין הקלאסים. סטיגמה מטומטמת.

יש לך אנשים שמגבירים רמקולים בעשרות אלפי דולרים עם מגברי קלאס D , יותר ויותר חברות מציעות מגברים כאלה ברמת HI END , זה בעצם העתיד בניגוד לבזבוז אנרגיה על חום כמו במגברי קלאס A או A\B. תחום הרכב פשוט מאחר בכמה שנים טובות ( כמו בכל דבר ).

 

 

הייתי בודק שוב את הטענה שלך..:-D

עם הציוד המתאים ניתן להרגיש בהבדלים כמעט בכל דבר.

הבדל בין amp class זהו הבדל מובהק שניתן לשמוע אותו , כמובן חשובה רמת המגבר וכל מה שמסביב...

 

כמובן שלא ניתן לומר שמגבר שנחשב איכותי בהתבסס על class D יהיה פחות טוב ממגבר בינוני ומטה שמבוסס על class a/b.

(מגברים אלו גם בדכ "זורמים" יותר לכיון ה B מאשר ל A)..

צריך לזכור שזה לא רק עניין של class אלא כל תכנון המעגל מסביב לכן קשה להשוות בפועל, אבל ניתן לעשות השוואה במגברי ה Audison TH שבהם ניתן לשנות את ה class)

ושם תאמין לי ..שומעים הבדל ...

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

פורסם

בוקר טוב חברים, לאחר הרבה שעורי בית והרבה בדיקות וקריאות באינטרנט החלטתי ללכת על 2 מגברים של שני ערוצים של boston gt-2200 קניתי אותם הבוקר, מה שנשאר זה כמה שאלות לגבי התקנה וכמובן בסוף התוצאה הסופית, לבינתים תודה רבה לכל העוזרים, היום יותר מאוחר אני ירשום שאלות לגבי התקנה

20120430_153159.jpg

20120430_153134.jpg

20120430_153223.jpg

20120430_153343.jpg

HEAD UNIT: ALPINE INA-W987D

AMPLIFIERS: TWO BOSTON ACOUSTICS GT-2200

MONO: ALPINE PDX-M12

COMPONENT SET: TWO BOSTON ACOUSTICS SPZ-60 SUBWOOFER: BOSTON ACOUSTICS SPG-555


×
×
  • תוכן חדש...