Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשרות אלפי לקוחותינו מעדיפים את השירות והמקצועיות שלנו, מעריכים מקרב לב את השקעות העתק שלנו בזה וכן... המחיר בהתאם.

 

הנה הודעה שפרסם לקוח שלנו היום בדף הפייסבוק שלו. מחמם את הלב!

 

עם ריבוי התלונות הצרכניות במדיה החברתית לאחרונה, אני חושב שלצורך ההוגנות, כדאי להרבות גם בפרגונים כשמגיע.

אז מפרגן למוסך קבוצת פליקס ביצחק שדה בת"א. טיפלו בי אתמול יפה, הסיעו אותי לאן שהייתי צריך (ובעבר כשהמתנתי חיכיתי בחדר המתנה מרווח עם טלוויזיה ומאפים טריים), תיקנו את התקלה תוך כמה שעות והמחיר היה הוגן (למרות שחששתי בעבר ממחירים של מוסך חברה). עכשיו הם התקשרו כדי לוודא שאני מרוצה מהכל. לייק.

 

בקרו אותנו בפייסבוק

 

חג שמח!

 

אבי וייזל, סמנכ"ל קבוצת פליקס

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי המליצו פה על מוסך תושיה, ואכן הכנסתי לשם את הרכב לטיפול בDSG ובחלון הימני שהתקלקל בגולף 6, הם החליפו קלאצ'ים ומנוע לחלון, היו מאוד אדיבים ונחמדים והרושם שקיבלתי מהם זה שהם מביני עניין ומקצוענים.

פורסם

בתקופת האחריות נכנסתי גם לפליקס / מוטור אפ / תושיה בגלל הזעה בין הנשם לטורבו , וכמה טיפות שמן שהיו ליד הקיר אש.

כבר פתחתי על זה שרשור מזמן בפורום כללי, אבל לחדשים שביננו ולפותח השרשור, חשוב שיידעו איך מאבחנים תקלות.

כשהגעתי לפליקס גלגלו אותי מכל המדרגות, "זה טבעי סע".פשוט בלי למצמץ.

בחיים לא קיבלתי יחס כל כך מזלזל ממוסך שירות מורשה. כבר הייתי במוסכי רשת של סנדלרים, גם הם זלזלו אבל לפחות ניסו לתקן (ולא הצליחו, אבל את הכסף לקחו). אחרי פליקס נכנסתי למוטור אפ, ליד הבית.

מוטור אפ לפחות חיפשו, ראו את התקלה ולא ידעו לפתור (התקשרו אלי אחרי 3 שבועות לומר לי שהתייעצו עם איש טכני ושאבוא שוב). לתושיה הלכתי יום אחרי שחזרתי ממוטור אפ, והחליפו נשם, זה פתר את הטיפות שהיו ליד הקיר אש, אבל ההזעה בין הנשם לטורבו לא פסקה והטרידה אותי. תושיה בדקו והציעו להחליף טורבו על חשבונם, מהפחד שמישהו יפתח לאוטו שלי את הצורה העדפתי לא לגעת במשהו שרובוט גרמני הידק במפעל.

למרות שהרכב היה באחריות נכנסתי לרון. בחצי שעה ועלות של 150 ש"ח הוחלף אטם בין הנשם לטורבו.

הפלא ופלא, עד היום (חצי שנה ו 7000 ק"מ) המנוע יבש כאילו יצא אתמול מהמפעל.

פליקס כנראה כל כך שבע מעודף לקוחות אחרת אין לי הסבר ליחס המגעיל שקיבלתי.

הרכב נקנה מהם, הטיפול הראשון נעשה אצלהם, אבל בהתנהגות שלהם הם גרמו לכך שרק אם זה יהיה המוסך האחרון שיידע לתת שירות לרכב שלי, אז אני אכנס אליהם. אפילו כרטיס לא פתחו לי כשבאתי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
עשרות אלפי לקוחותינו מעדיפים את השירות והמקצועיות שלנו, מעריכים מקרב לב את השקעות העתק שלנו בזה וכן... המחיר בהתאם.

 

המחיר בהתאם - זה מילים יפות ל- המחיר יקר אש!

אולי צריך לעשות חלוקה בין לקוח שרוצה שירות VIP ומוכן לשלם על כל הנלווים לבין לקוח שרוצה רכב מטופל במקצועיות וזהו. גם ככה החלפים של צמפיון יקרים כאילו זה חלפים של פורשה אז עוד להוסיף ולייקר גם את העבודה?

לא הייתי מתלונן אם היתה לי אפשרות לטפל לא במוסך מורשה (אני בתקופת אחריות), ואל תספרו לי סיפורים שהחוק מתיר לטפל בכל מוסך מורשה תחבורה בתקופת האחריות כי אני כבר יכול לדמיין את התגובה של צמפיון אם אצתרך לממש את האחריות ללא טיפולים אצלם.

פורסם

אני חוזר שוב ושוב - עלות החלפים המקוריים זהה בכל מוסכי הרשת. פער, אם יש, נוגע רק לעלות השעתון, כאשר זמן התקן הוא קבוע על ידי יצרן הרכב.

 

אז היכן השוני? ברמת השירות, באיכות השירות ובמקצועיות! ואת זה אפשר להעריך רק במגע אישי פנים אל פנים במרכז השירות.

 

בואו ותיווכחו!

 

מניסיון במוסכי הרשת, זה ממש לא נכון.

בתוך ההגדרות של זמן התקן, כל מוסך יכול לשחק כרצונו.

החלפתם צינורות בלם?

מוסך מורשה א' יחייב אתכם בסעיף החלפת צינורות בלם,

ומוסך מורשה ב' יוסיף את גם הסעיף "ניקוז נוזל בלמים".

מוסך מורשה ג' יכול להגדיל ולעשות ולחייב גם ב- "פו"ה (פירוק והרכבה) גלגל ימין+שמאל".

השעתון אמנם קבוע, אבל למוסכים יש את המשחק של לקבוע באיזה סעיפים לחייב.

 

בנוסף,

ישנה אפשרות להזנה ידנית במספר סעיפים,

שמעתי לא פעם את בעלי המוסך המורשה בו טיפלתי נותן הוראה לפקידה בגמר החשבון עם לקוח,

"תחייבי ב-40 יחידות" או "תחייבי 100 יחידות" וכו'.

 

לי אישית הוחלף תפוח משולש תחתון, עבודה של רבע שעה.

בגמר החשבון מנהל המוסך ישב עם הפקידה מול המסך,

"תבדקי את הסעיף...". בדקה. "לא זה יקר מידיי".

"תבדקי את הסעיף..." בדקה. "זה גם יקר מידיי".

"טוב תרשמי... ותחייבי אותו ב-40 יחידות".

 

חג כשר ושמח.


×
×
  • תוכן חדש...