Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מדובר רק בטיפול קטן ראשון, לא נראה לי שיש חשיבות לבחירת המוסך המורשה הספציפי , אני מניח כמובן שכל המוסכים המורשים משתמשים באותו שמן ובחלפים מקוריים.

בדוק האם ההנחה היא על עבודה וחומרים או רק על עבודה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תמיד יש הבדלים בין המחירים של המוסכים המורשים, אבל הם ממש לא אמורים להגיע לכדי פי 2. בדרך כלל ההבדלים במחירים בין המוסכים המורשים קטנים הרבה יותר.

 

בכל מקרה, מוסך מורשה צ'מפיון טוב באזור המרכז הוא מרכז שירות פליקס. מדובר באחד המוסכים המורשים הותיקים באזור תל-אביב, שנותן שירות טוב ומקצועי. אחד הנציגים שלו כותב בפורום, צור איתו קשר בהודעה פרטית ובקש ממנו הצעת מחיר.

 

נציג פליקס בפורום לא רוצה\יכול\מעוניין לתת הצעת מחיר לטיפול שגרתי ברכב. אותו הדבר במוסך המרכזי בבני ברק.

zx וולקן

פורסם

כל בעל עסק יכול להחליט אם הוא נותן הצעת מחיר בטלפון או בפורום.

זה לא מעיד על רמת המקצועיות שלו אלא רק על תודעת השירות.

 

מנסיוני, יש חשיבות גדולה לאמון שחש הלקוח בנותן השירות. לא תמיד הזול ביותר הוא העדיף.

 

החוק לא מחייב שתבצע את הטיפול דווקא במוסך שירות מורשה יבואן, אפשר לבצע זאת גם במוסך מורשה כללי, בתנאי שהטיפול מבוצע על פי הנחיות היצרן תוך שימוש בחלפים מאושרים, מבלי לפגוע באחריות היבואן.

כל בעל רכב יכול "להצביע בגלגלים" ולבחור מוסך הנראה לו.

פורסם
נציג פליקס בפורום לא רוצה\יכול\מעוניין לתת הצעת מחיר לטיפול שגרתי ברכב. אותו הדבר במוסך המרכזי בבני ברק.

 

מתן שלום רב,

 

סברתי לתומי שהבהרתי לך את הדברים בה"פ, אז הנה שוב לטובת החברים בפורום.

 

"מתן שלום רב,

 

איננו נותנים הצעות מחיר לשירות בקרה שנתי מהסיבה הפשוטה ששירות כזה כולל מרכיבים משתנים רבים שניתן לאבחן אותם רק בבדיקת מכונאי במקום.

כל שירות בקרה שנתי כולל חובת החלפת שמן ופילטר שמן. בנוסף לזה - הכל על פי הצורך בבדיקה בעין. פילטר אוויר, דיסקיות, דיסקים, חלקי ציריות והגה וכד'. כולם חלקי בלאי שיש לבדוק בכל שירות בקרה שנתי.

מחירי החלפים המקוריים בכל מוסכי הרשת הם זהים. השוני, אם יש, הוא רק בתמחור השעתון של המוסך והפערים ממוסך למוסך נעים סביב 10-20 ש"ח, למיטב ידיעתי. היות וכך, כל הצעת מחיר שתקבל היא במובנים רבים "על הקרח". מי שירצה למשוך אותך אליו יתמחר רק שמן ופילטר שמן. מי שירצה לכסות את עצמו במירב האפשרויות יתן לך הצעת מחיר שכוללת ככל הנראה גם פילטר אוויר ופילטר מזגן ויתכן גם דיסקיות בלמים.

 

מוניטין פליקס נבנה ב- 66 שנות מקצועיות ומצויינות בשירות. אני משוכנע שגם אתה תצא נשכר מחבילת השירות שלנו הכוללת הסעה לכתובת בת"א חינם, אירוח במקום בחדר ממתינים עם מחשב וכיבוד קל ולאחר אמצע מאי, גם שטיפת רכב חינם.

 

התקשר למרכז השירות וקבע פגישה עם יועץ שירות. כל חיוב מעבר למוסכם מחייב בכל מקרה אישור טלפוני שלך ואם תהיה במקום, גם תוכל לראות בדיוק במה דברים אמורים.

 

להתראות!

 

אבי"

 

 

אני מוכן להרים את הכפפה ולתת לך הצעת מחיר אישית למפרט שירותים מדוייק שנגדיר יחדיו.

פנה אלי בהודעה פרטית ותיענה.

 

בברכה,

 

אבי וייזל, סמנכ"ל

קבוצת פליקס

פורסם

אבי שלום,

 

הבנתי היטב את הסברך.

 

כפי שציינתי וכפי העולה מהודעתך הפרטית אלי, לא היה באפשרותך לספק לי הצעת מחיר לטיפול שגרתי ברכב.

הודעתי הקודמת פורסמה במענה להפניית אחד מחברי הפורום לקבל הצעת מחיר מכם. ככל שאותו חבר פורום מעוניין לקבל הצעת מחיר לטיפול שגרתי, הרי שייתכן כי לא יוכל לקבל אותה מכם.

 

אפנה אליך בה"פ על מנת לקבל הצעת מחיר פרטנית לרכבי.

 

תודה רבה,

 

מתן

zx וולקן

פורסם

מתן,

 

ככל הנראה לא הסברתי עצמי דיו.

אין עוד "טיפול שגרתי" כיום ברכב מודרני. יש "טיפול בקרה שנתי" (קטן או גדול לפי הפז"מ) והמשמעות היא שאתה משלם עבור "בדיקה ובקרה" בתוספת חלפים בהתאם לצורך ובתוספת עבודה עבור ביצוע עבודות שלא נכללות ב"טיפול בקרה שנתי", כגון עבודת בלמים למשל. עיון בספר האחזקה והאחריות המצורף לספר הרכב שלך יתן לך מושג לגבי הבדיקות והבקרות המבוצעות על פי הנחית היצרן והיבואן.

 

בברכה,

 

אבי

פורסם

מתן, רוצה דוגמא מהכיוון השני.

נכנסתי לטיפול שנתי עם האוטו הקודם (יונדאי I10), לפי היצרן צריך להחליף שמן מנוע + פילטר, פלאגים ושמן ברקס. עלות הטיפול מוערכת ב-1300 ש"ח במוסך מורשה.

בסוף הטיפול קראו לי וביקשו לשלם רק 600 ש"ח שזה על החלפת שמן + פילטר, כל השאר היה במצב חדש ולא היה צורך להחליף.

 

אם הייתי נוקט בשיטתך המוסך היה מאבד אותי כלקוח כי ההצעת מחיר בטלפון הייתה 1300 ש"ח ועוד בסופו של דבר יצאתי עם חשבון של 600 ש"ח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אלעד הצליח בדוגמא מעשית אישית אחת לתאר את הדילמה שבפניה עומדים כיום כל המוסכים המורשים.

אף אחד לא רוצה להבריח את הלקוח בהערכת יתר ואף אחד לא רוצה למצוא עצמו במצב לא נעים מול הלקוח בגין הערכת חסר.

 

אני חוזר שוב ושוב - עלות החלפים המקוריים זהה בכל מוסכי הרשת. פער, אם יש, נוגע רק לעלות השעתון, כאשר זמן התקן הוא קבוע על ידי יצרן הרכב.

 

אז היכן השוני? ברמת השירות, באיכות השירות ובמקצועיות! ואת זה אפשר להעריך רק במגע אישי פנים אל פנים במרכז השירות.

 

בואו ותיווכחו!

פורסם

עדיין לא הבנתי מה הבעיה להגדיר ללקוח ש'העלות הראשונית היא כך וכך שקלים, והיא כוללת את ההחלפה של XYZ כפי שמבוצע בכל טיפול תקופתי, ושמעבר לכך ע"פ הנחיות היצרן יש לבדוק בעין תפקוד של מערכות אחרות ברכב ולהחליפן בעלות נוספת במידת הצורך'.

אני לא יודע אם זה נשמע יותר או פחות טוב מלהגיד "לא מוסרים הצעת מחיר, תגיע ונראה", אבל אני יודע שאם למוסך יש מוניטין בתור מוסך אמין ומקצועי ואלו אמורים להיות הקריטריונים לבחירת מוסך, אין סיבה לפחד להגיד את זה. השקיפות היא מבורכת, ואין מה לפחד ממנה. אני אישית הייתי מעריך הרבה יותר מוסך שהיה אומר לי את זה מלכתחילה, בדיוק בגלל שידוע שמה שזול עלול לעלות ביוקר.

הדברים נכונים שבעתיים כשמדובר התכתבות בהודעות פרטיות באמצעות הפורום, ולא ללקוח שסתם הרים טלפון כדי לגשש.

  • ספונסר פורום
פורסם

הסיבה היחידה לדעתי שלא לומר מחיר בטלפון היא שהמחיר הוא כל כך יקר שהוא פשוט לא לפרסום .

במקרה של טיפול אין שום סיבה לומר תבוא ונראה, כי רשימת החלפים והשעתון ידוע מראש

ואת זה ניתן לתמחר בקלות ,כל פעולה מעבר לזה ברור שהיא מחוץ לטיפול והיא כרוחה בתשלום נוסף .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

במהלך טיפול ראשון לרכבי,

קיבלתי מחיר X (אי שם בשנה שעברה).

 

מקריאה בפורום התברר לי שמישהו עם רכב זהה לשלי ביצע את אותו טיפול ראשון, במוסך באיזור מגוריו ושילם עליו X-200 שקלים. וזאת הבעיה. אני לא רוצה שינסו עליי את שיטת מצליח. יזרקו מחיר ויראו מה דעתי. אני לא רוצה להתמקח כמו בדוכן בשוק.

 

אין לי בעיה לשלם מחיר גבוה בהשוואה לאחרים אבל יש איזה קו מנחה לכולם לא?

 

האם ייתכן שבין מוסכי הרשת המחירים שונים בעשרות אחוזים? 200 ש"ח זה משמעותי בעיני (אם הטיפול כולו עלה מעל 700 שקלים).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
במהלך טיפול ראשון לרכבי,

קיבלתי מחיר X (אי שם בשנה שעברה).

 

מקריאה בפורום התברר לי שמישהו עם רכב זהה לשלי ביצע את אותו טיפול ראשון, במוסך באיזור מגוריו ושילם עליו X-200 שקלים. וזאת הבעיה. אני לא רוצה שינסו עליי את שיטת מצליח. יזרקו מחיר ויראו מה דעתי. אני לא רוצה להתמקח כמו בדוכן בשוק.

 

אין לי בעיה לשלם מחיר גבוה בהשוואה לאחרים אבל יש איזה קו מנחה לכולם לא?

 

האם ייתכן שבין מוסכי הרשת המחירים שונים בעשרות אחוזים? 200 ש"ח זה משמעותי בעיני (אם הטיפול כולו עלה מעל 700 שקלים).

 

אתה לא רוצה ניפוח של החלקים והעבודה?

התשובה פשוטה - לך למוסך רון.

סליחה מפליקס ומשאר המוסכים (אני לא הייתי אצלכם) - טיפלתי אצל רון פעם ראשונה לפני כמה ימים ושם אין הרגשה שעובדים עליך.

נותנים לך לראות את כל התהליך, ומראים לך חלקים לפני ההחלפה עם התקלה.

מאוד אמין ומקצועי מאוד (רון והעובדים שלו).

 

הגעתי אליו אחרי שהוא נתן לי מחירים בה"פ לכל סוגי הטיפולים.

בסופו של דבר שילמתי יותר בגלל חלקים בלויים ברכב (שהוא הראה לי את כולם לפני ההחלפה), אבל לא היתה לי הרגשה בשום רגע שעובדים עליי או עושים עליי קופה.

 

חיסרון אחד - הוא לא מורשה צ'מפיון (כמה שאני יודע), אבל מי צריך מורשה כשיש לך מומחה? (אלא אם אתה בתקופת אחריות)

פורסם
סליחה מפליקס ומשאר המוסכים (אני לא הייתי אצלכם)

 

אכן לא היית, אבל פסלת ללא היסוס מוסכים מורשי יבואן בהם לא ביקרת, כל זאת על בסיס היכרות מופלאה ומשביעת רצון עם מוסך אחד.

 

מוניטין מרכז שירות פליקס נבנה במשך 66 שנות פעילות מאז שנת 1946 ויש לנו כבר שבעה לקוחות שזכו לקבל מאיתנו תעודות הוקרה על 50 שנות שירות נאמן ומקצועי. השנה יזכו לקבל את התעודה שניים נוספים. אני לא מכיר בית עסק אחר בישראל שמעניק תעודות כאלה ללקוחותיו ואני לא מכיר בית עסק בישראל שיש לו אלפי לקוחות פרטיים נאמנים לאורך עשרות שנים. נאמנות שנרכשת בהשקעה אדירה בעובדים מקצועיים ומיומנים, בכלי עבודה, מחשבים ובלקוחות.

 

אני מזמין אותך להתארח אצלנו ולהתרשם, ללא כל מחוייבות.

 

חג שמח,

 

אבי וייזל, סמנכ"ל

קבוצת פליקס

פורסם
אכן לא היית, אבל פסלת ללא היסוס מוסכים מורשי יבואן בהם לא ביקרת, כל זאת על בסיס היכרות מופלאה ומשביעת רצון עם מוסך אחד.

 

מוניטין מרכז שירות פליקס נבנה במשך 66 שנות פעילות מאז שנת 1946 ויש לנו כבר שבעה לקוחות שזכו לקבל מאיתנו תעודות הוקרה על 50 שנות שירות נאמן ומקצועי. השנה יזכו לקבל את התעודה שניים נוספים. אני לא מכיר בית עסק אחר בישראל שמעניק תעודות כאלה ללקוחותיו ואני לא מכיר בית עסק בישראל שיש לו אלפי לקוחות פרטיים נאמנים לאורך עשרות שנים. נאמנות שנרכשת בהשקעה אדירה בעובדים מקצועיים ומיומנים, בכלי עבודה, מחשבים ובלקוחות.

 

אני מזמין אותך להתארח אצלנו ולהתרשם, ללא כל מחוייבות.

 

חג שמח,

 

אבי וייזל, סמנכ"ל

קבוצת פליקס

 

קודם כל, תודה על ההזמנה.

לא פסלתי אתכם בגלל סיבה כזו או אחרת, פשוט לא פסלתי אתכם.

אחרי שהתייעצתי עם אנשים פה בפורום וראיתי המון תגובות על מוסך רון, החלטתי ללכת לשם לטיפול.

המשתמש של מרכז פליקס נרשם לפורום בתחילת השנה (2012) ולכן אין עדיין הרבה חותם של מרכז פליקס כמו שיש על מוסך רון.

 

דבר שני,

אני ממש לא פוסל מוסך יבואן או מורשה (יש כאלו ברמה גבוהה), הבעיה שביליתי בכמה מוסכים כאלו שהשאירו עליי רושם כזה רע שאני לא מרגיש חובה ללכת דווקא לשם.

עד היום מוסכי יבואן (לפחות באיזור ירושלים), היו מבחינתי לא אמינים ותמיד יצאתי עם תיקונים מאוד יקרים ולא נתנו לי לראות את התקלות או עודדו אותי להשאר יחד עם המכונאי בטיפול על מנת "לחוות" את מצב האוטו.

 

אני שמח לראות שיש שינוי, שחלק ממוסכי יבואן כבר לא לוקחים דברים כמובן מאליו.

אני שמח לראות שאתם נותנים שנתיים אחריות, ואפילו נכנסים לפורום ומראים שאתם לא "כמו השאר".

אכפת לכם. וזה טוב לא רק ללקוחות אלא גם לכם.

 

וכמובן - חג שמח גם לך :-)

פורסם

מוניטין פליקס נבנה ב- 66 שנות מקצועיות ומצויינות בשירות. אני משוכנע שגם אתה תצא נשכר מחבילת השירות שלנו הכוללת הסעה לכתובת בת"א חינם, אירוח במקום בחדר ממתינים עם מחשב וכיבוד קל ולאחר אמצע מאי, גם שטיפת רכב חינם.

 

 

כל הצ'ופרים האלה של אירוח והסעה וכיבוד לא באמת ניתנים בחינם, הכל מגולם במחיר הטיפול. יש לקוחות שרוצים טיפול מקצועי במחיר נוח וכל התוספות האלו מייקרות את הטיפולים. אם הייתי רוצה אירוח וכיבוד הייתי הולך למלון...


×
×
  • תוכן חדש...