Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(ארוך מאד) מתלבטים בין רנו סניק / פלואנס / פורד פוקוס סטיישן / אופל אסטרה סטיישן


enshem
שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא בגלל השירות, שים לב מה כתבתי, "בגלל האחריות הדלה" (שנתיים לעומת 3 שנים אצל כל האחרים שבדקנו).

בחברה רוצים לצמצם למינימום את הזמן שבו הרכב לא באחריות.

הקו מחשבה שמנחה אותם זה או החסכון בדלק ואז ללכת על הפלואנס דיזל (ובמידה מסוימת גם אל הלא נודע כיוון שאין נסיון בארץ עם המנוע והגיר הנ"ל) או ללכת על הפלואנס / סניק בנזין 2000 סמ"ק בגלל המנוע והגיר של ניסן ואז לקבל רכב נח עם מכלולים של הקונצרן היפני.

את האופל הציעו להם במחיר נמוך מאד ביחס למתחרים (משהו בסביבות 118K) וגם שם הסבירות לתקלות יחסית פחותה, כי מדובר על המנוע האטמוספרי, בכל מקרה בכסף שנחסך בקנייה של אופל נשאר המון עודף לתיקונים (אם יגיעו).

כל אלה שציינתי עד עכשיו היו ממש מרווחות מאחור, הפורד יפה גדולה עם מוניטין של רכב יחסית אמין ביחס לשאר, אבל צפופה מאד ל 3 נוסעים מאחורה.

 

בכל מקרה, מחר תהיה נסיעת מבחן גם על הסניק והפוקוס אחרי ששבוע שעבר בדקנו את הפלואנס והאופל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוסלים את צ'מפיון בגלל השרות אבל רוצים רנו?! קצת אירוני. לתכלס' date=' לאוקטביה תא מטען ענק מעל 500 ליטר והיא נחשבת מרווחת וחסכונית. לפוקוס פחות מ-400 ליטר בתא המטען אבל בהחלט טובה ונוחה. היונדאי I35 מאוד נוחה - ביצועים לא בשמים.[/quote']

 

 

 

החזקת רנו לאחרונה?

 

אחד בדברים שהכריעו לטובת הפלואנס אצלי זה השירות המצויין שקיבלתי עם המגאן. יכול להיות שזה תלוי מוסך אבל טיימינג מלא.לרכב שבועיים לני תום האחריות ועם 60 אלף קילומטר ובונוס אחריות לשנה על הטיימינג שעשו ללא כל תלונה או בקשה מצידי זה שירות טוב.

 

זה שגם בודקים איתך אחרי טיפול אם היית שבע רצון (טלפונית מקרסו) ובכל זה שירות טוב.מוסך מורשה תלוי דירוג שביעות הרצון מהמוסכים

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזקת רנו לאחרונה?

 

טיימינג מלא.לרכב שבועיים לני תום האחריות ועם 60 אלף קילומטר ובונוס אחריות לשנה על הטיימינג שעשו ללא כל תלונה או בקשה מצידי זה שירות טוב.

 

טוב לשמוע, אם תוכל לפרט באיזה מוסך הרכב מטופל זה יעזור.

סתם שאלה, אמרו לך למה זכית לטיפול טיימינג מלא?

ממה שאתה כותב אני מסיק שהטיפול היה על חשבונם.

 

דווקא המנוע בפלואנס מוכר עוד מהמגאן והקנגו, זה 1.5 dci הנפוץ

אתה בטוח? בפלואנס שנסענו עליה היה טורבו, ב dci גם יש טורבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן,

מנועי DCI אלה מנועי טורבו דיזל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לשמוע, אם תוכל לפרט באיזה מוסך הרכב מטופל זה יעזור.

סתם שאלה, אמרו לך למה זכית לטיפול טיימינג מלא?

ממה שאתה כותב אני מסיק שהטיפול היה על חשבונם.

 

 

אתה בטוח? בפלואנס שנסענו עליה היה טורבו, ב dci גם יש טורבו?

 

מוסך שטרית באשקלון. מעבר לזה כל רכב שנכנס עובר בדיקה יסודית לפני השחרור (כולל אפילו אבזמי חגורות הבטיחות. כבר מצאו לי בורג בצמיג שלא ידעתי עליו).

 

לפי מה שנאמר לי הטיימינג בוצע כי החגורה נראתה סדוקה.

 

למיטב ידיעתי כל ה DCI הם טורבו דיזל.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם.

 

היום, אחרי נסיעת מבחן, שוריינה סניק 2 ליטר שכוללת חיישני רוורס מקוריים ומראות מתקפלות.

מחיר על הכביש אחרי 18000 ש"ח הנחה בגלל שהרכב נרשם כיד II יוצא 132K.

אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון (החברה משלמת וצריך לראות את החותמת גומי על ההזמנה) הרכב יגיע למחוזותינו אחרי החג.

 

שוב נכנסנו לאולם של פורד, ונסענו גם על ה 1.6 וגם על ה 2000.

ה 1.6 כבדה כמו דור II, אבל עם קצת שיפור בסחיבה.

מה שהפליא אותנו זה שהרכב משייט כמעט ב 3000 סל"ד בהילוך 6 באיילון ושומעים את המנוע בסלון. (גם פה יש שיפור מדור II אבל עדיין מעצבן).

 

בשורה תחתונה, בגלל שלא מפריע לחברה שאחרי 5 שנים הרכב יימכר כיד II החלטנו שאם יש לנו יד חופשית לבחור, אז באותו מחיר של הפוקוס 1600 עדיף לקבל את הסניק.

 

 

אם חלילה וחס יהיה שינוי והעסקה מול קרסו לא תצא לפועל, כפשרה (רכב מעולה עם תא מטען יחסית קטן, אבל עדיין נח) תילקח האופל אסטרה 1.4T שענתה על כל הדרישות. (זריזה, שקטה , איכות חומרים לא רעה, מה שכן קונסולה עם מיליון כפתורים כמו בתא הטייס ותא מטעןיחסית קטן, במחיר של כ 121K אחרי מיקוח ומו"מ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

החלטה מעולה!

אני כבר בסניק השניה שלי (דור שני), ואין עליה בתור רכב משפחתי - במיוחד אם יש צפי לילד שלישי, והוא בהחלט מוביל בתור רכב שמתאים לנסיעות ארוכות בנוחות מדהימה. אני יוצא מכסא הנהג אחרי ימים של 7 שעות מאחורי ההגה בחופשת הקיץ בלי שום כאבים או חוסר נוחות.

וכבר ציינת את היתרונות של הוילונות, השולחנות, הכסאות הנפרדים שמתקפלים ונשענים לאחור, וגם לא ציינת את כל תאי האחסון, את פתח ההטענה הנמוך והרחב, ויש עוד.

אחרי 4 שנים עם הסניק 2004 שלנו החלטנו שהגיע הזמן להתחדש. בדקתי כל מיני אפשרויות ושום דבר אחר לא היה יכול לרצות אותנו, אז החלפנו לסניק 2008.

הסניק דור שלישי זהה כמעט מכל הבחינות לדור השני. ההבדלים היחידים הם בעיצוב החוץ והפנים, ובדשבורד.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי סניק דור 2, ומלבד תנוחת הישיבה שלא נוחה לי, וחוסר מקום לשים את הפלאפון (יש מליון תאי אכסון לא פראקטיים - אבל שום מקום נוח וזמין לפלאפון/מפתחות/ארנק), היא באמת אידאלית למשפחה, ואני מעריך שהחדשות דומות מאוד אם לא טובות יותר. אבל כיון שהדבר היחיד שבאמת מפריע לי היא צריכת הדלק המזעזעת שלה, לא ברור לי למה לא ללכת על הסניק דיזל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי סניק דור 2, ומלבד תנוחת הישיבה שלא נוחה לי, וחוסר מקום לשים את הפלאפון (יש מליון תאי אכסון לא פראקטיים - אבל שום מקום נוח וזמין לפלאפון/מפתחות/ארנק), היא באמת אידאלית למשפחה, ואני מעריך שהחדשות דומות מאוד אם לא טובות יותר. אבל כיון שהדבר היחיד שבאמת מפריע לי היא צריכת הדלק המזעזעת שלה, לא ברור לי למה לא ללכת על הסניק דיזל.

צריכת דלק מזעזעת? זה אך ורק בגלל הגיר האוטומטי. חבל שאין בארץ דיזל ידנית. בבינעירוני רגוע אני עושה מעל 20 ק"מ לליטר עם ה 1.9dCi, ובנסיעה עירונית בסביבות 14.

לגבי הפלאפון - מה עם האמבטיה הרדודה שמתחת לקונסולה המרכזית? מחזיק הכוסות גם מצויין לפלאפון כשאין בו כוס. אני גם משתמש לפעמים במגרעת שבקצה השמאלי של לוח השעונים. ויש את התא שבמשענת היד המרכזית. ואחרי מתיחת הפנים יש גם תא בתוך משענת היד בדיפון של הדלת (רק ששם יש נטייה גם לשכוח אותו...).

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...