Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אישור מנוע מ1800 ל2000 BMW E30 Touring


E-man
שימו לב! השרשור הזה בן 2324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגרמנים פשוט עובדים לפי הספר, וכנראה שמכיוון שמבחינתם היבואן בישראל אכן רשאי לאשר בקשות כמו שלך, הם לא מוכנים לטפל בבקשה שלך.

 

זה שבישראל היבואן מקטין ראש ממגוון סיבות זה כבר משהו אחר. גם אם היצרן יבין שיש בעיה, לכאורה, הוא לא יעשה כלום לדעתי בגלל שהיבואן הישראלי שולט כמונופול על השוק בישראל מבחינת היצרן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בגלל שהיבואן הישראלי שולט כמונופול על השוק בישראל

 

זו בדיוק הבעיה שלנו.

היבואנים מרשים שלעצמם לעשות מה שמתחשק להם כי הם יודעים שאין מישהו אחר חוץ מהם, ביום שתתרחש מהפכה בשוק הרכב כפי שמתרחשת בשוק הסלולר כולנו נחיה טוב יותר.

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תנצל את חילופי היבואנים, תאשים את חוסר הידע הטכני המקומי ותנסה להתבסס על הסבות מאושרות בעולם.

עצתי, עזוב את עניין השוני המבני בין הדגמים בשער המפעל (בטוח שלא צריך להחליף נאבות/צריות/בלמים/בוסטר?), לך על תקדימי הסבה ונסה להתכתב ישירות עם איש טכני בגרמניה, נסה לבנות סוג של פניה וקשר אישיים, סה"כ המחלקה הטכנית של היבואן אמורה לאשר הוראות יצרן, אין משהו שהבווארים לא יאשרו והיבואן כן.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(בטוח שלא צריך להחליף נאבות/צריות/בלמים/בוסטר?)

 

בטוח :-P דגמי הסטיישן הגיעו עם מערכת הבלימה הכי גדולה שהגיעה בE30 (להוציא כמובן את הM3) כך שהכל זהה מבחינת מגבר בלם,צלחות,רפידות ונאבות.

אין הבדל בציריות כי הן מתחברות לדיפרנציאל ואפילו בדגמים שהגיעו עם MID-CASE אין הבדל כי ב.מ.וו שמרו על רוחב דיפ' זהה.

 

לך על תקדימי הסבה ונסה להתכתב ישירות עם איש טכני בגרמניה נסה לבנות סוג של פניה וקשר אישיים,

 

לצערי בחלק הזה עושה רושם שדלק מוטורס צודקים, ב.מ.וו באמת לא מאשרת שינויים כי אין לה סיבה לעשות דבר שכזה.

בגרמניה אתה פשוט דוחף איזה מנוע שבא לך וכל עוד הוא עומד בבדיקות (אני לא בטוח בדיוק איזה בדיקות אני רק יודע שהן כוללות בדיקת עומס על מערכת הבלימה\מתלים ובדיקת זיהום אוויר ורעש) וכל זה נעשה ע"י גוף חיצוני ולא דרך ב.מ.וו.

 

זה לא שאני לא מתכוון להמשיך להתכתב עם ב.מ.וו, פשוט כרגע אין בכך שום תועלת.

ייתכן ואני אנסה לפנות לTUV ולראות אם יש להם איזה מסמך שכתוב בוא באיזה דרישות אני צריך לעמוד לאחר ההסבה.

 

סה"כ המחלקה הטכנית של היבואן אמורה לאשר הוראות יצרן, אין משהו שהבווארים לא יאשרו והיבואן כן.

דגש על אמורה, הבעיה היא שהיבואן בראש של "האישור לא קשור אלינו" ברגע שאני אסתום את החור הזה אני אוכל להתקדם

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחלתי תהליך דומה מול יבואן אחר (החלפת מנוע 2.0TS למנוע 3.0 V6 באלפא GTV 1996) וקיבלתי תשובה דומה 'היצרן לא מאשר הגדלת נפח מעל ל 10% מהנפח המקורי' :shock:

גם אצלי המנוע הגדול הוצע ב GTV, שווק גם בארץ וההבדלים בין הדגמים מינוריים לחלוטין.

 

לדעתי סמל"ת יבואן הרבה יותר סימפטי מדלק מוטורס, בטח בעניינים שכאלו, אבל בנתיים השורה התחתונה זהה.

 

סתם כדי לבחון את הסוגיה, שאלתי אותם האם (בהינתן מגבלת היצרן הנ"ל) אפשר להחליף בלנצ'יה קאפה מנוע 3.0 V6 במנוע 2.0 טורבו... עדיין לא קיבלתי תשובה...

 

גם אני לא מעוניין להגיע לערוצים אפורים.

 

יש למישהו מידע על יבואים שכן מאשרים החלפות שכאלו?

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי לובינסקי קצת יותר פתוחים בכל הנוגע להחלפות שכאלה

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון חדש :-P

 

היום הצלחתי סוף כל סוף להגיע למשרד הרישוי האזורי ונפגשתי עם רב הבוחנים.

דבר ראשון אני רוצה לשבח את רב הבוחנים מר עמירם כהן על השירות הנפלא אשר קיבלתי ממנו, מעולם לא פגשתי נציג משרד ממשלתי שכל כך מנסה לעזור ויעשה את כל מה שביכולתו על מנת לעזור.

 

אני מצרף להודעה זו את המכתב שמסר לי מר עמירם המוכיח פעם אחת ולתמיד מה הנוהל הנהוג במשרד הרישוי ובישראל בכלל על מנת לאשר שינוי נפח!

 

העברתי לדלק מוטורס את המכתב ונראה מה תהיה תגובתם.

 

המשך יום נפלא,

ערן

20120625_120807.jpg

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או סוף סוף סוג של התקדמות.

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד.

אני מקווה שעכשיו תהיה אוזן יותר קשבת בדלק.

לפחות זו התקדמות. ואין ספק שזה עושה טוב לפגוש באנשים מהשירות

הציבורי שנותנים שירות, וגם שירות טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו, נראה שדון קישוט הצליח לסדוק את להבי תחנות הרוח.

 

בהצלחה מול היבואן, מי יודע אולי עוד בזכותך נזכה לראות המרות הרבה יותר מעניינות בארץ. mazdaspeed MX5... *מנגב ריר*

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה איך זה יכול לסלול דרך לאנשהוא , גם ובמידה הוא יקבל אישור פרטי לשינוי הנ"ל הדבר הזה יקבר מהר מאוד ואף יבואן לא יסכים לעשות את זה שוב , בכלל ... אין להם שום דרך לדעת מה קורה פה.

 

הדרך היחידה היא דרך התקשורת , ואני לא מבין איך הפורום הכי גדול בארץ למוטוריקה עם אלפי משתמשים שחלקם הם עורכי דין , כתבים , עורכים , ומביני עיניין כאלה ואחרים גם ברמה הטכנית וכמה ברמה הבירוקרטית לא יכולים לעזור לבחור פה .

 

לו הייתי עורך דין הייתי עוזר לך , רק בגלל שאני רוצה לראות שינוי , הייתי עושה משהו במקום להגיד " חבל על הזמן " ... זה מאוד מדכא .

 

זה סיפור קלאסי של יבואן שצריך לעשות ככה ועושה מה שבזין שלו , ואם זה לא מספיק אז הוא אומר את זה ללקוח בפרצוף .. שהוא עושה מה שבזין שלו , ושהוא בתור לקוח יחיד חסר משמעות. ככה בפרצוף מנהל אומר כזה דבר ? רק בישראל.

והכי עצוב זה שאין לאן לפנות , אין עם מי לדבר , אין מה לעשות ... כי הציבור הישראלי האטום ישר משווה "שינוי מבנה" לערסים בני 18 עם גולף 1.6 עם PHILIPS DIAMOND VISION

 

 

עריכה : אם זה יעבוד ואכן תקבל אישור ותסלול דרך לאישורים לכולנו , אני מוכר את הרכב שלי וקונה E36 לפרוייקט קטן :)

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערן,

מקווה שתצליח. מחזק אותך מהמרכז!

אולי תוכל להעלות ע"ג הפורום את מה שהוא כתב? תקרא לי עיוור, אבל ממש קשה לי לקרוא את זה.

ועל הדרך... תזכיר למיכאל את מבצע בלנו:wink:

 

עריכה:

לבחור מעליי, הדיאמונד אצלי יושבים טוב בפרוג'קטור, עד לאתמול שאחד מהם נשרף (כ#$^אמק!)

דבר שני, אם אתה חושב לעשות פרוייקט על E36 וממתין לאישור להחליף מנוע, אין לך למה. כבר עכשיו אתה יכול לרכוש E36 משושת צילינדרים במחירים הגיוניים, בטוח שזולים יותר מרכישת אחת בעלת מנוע 4 צילינדר והתחלת פרוייקט...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם אחרונה שראיתי M3 בלוחות יד 2 היא עלתה כמה עשרות אלפים טובים ... אין לי מושג מה המחירון ,

הבאתי את הדוגמא ל diamond vision בתור הדבר הכי מוכר לנו כ"שיפורים" לצעירים ...

 

בדקתי עכשיו : כמעט כולן מעל 100 אלף , וכמעט כולן אצל חברינו מהכפרים שמבקשים מחירים מגוחכים ... חלקם אפילו לא M3 כמו שניתן בבירור לראות

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערן,

מקווה שתצליח. מחזק אותך מהמרכז!

אולי תוכל להעלות ע"ג הפורום את מה שהוא כתב? תקרא לי עיוור, אבל ממש קשה לי לקרוא את זה.

...

 

לטובת ה"עיוורים" שביננו.

 

אל: יבואני הרכב מסוג במוו.

מאת : עמירם כהן רב בוחן ראשי-רישוי חיפה.

הנדון: מידע ואישור הנחיות יצרן.

 

שלום רב.

 

1. ביום ה 25.6.2012 הופיע אצלנו מר XXXX ערן מת.זXXXX

2. הנ"ל בעל סוג רכב פרטי תוצרת BMW דגם 318A1 משנת ייצור 1190 (5 דלתות)- מצורף רישיון הרכב.

3. הנ"ל מבקש לברר אפשרות לשינוי מבנה ,החלפת דגם מנוע לנפח 2000 סמ"ק (הרכב במקור 1796 סמ"ק)

4. שינוי מסוג זה מחייב אישור יצרן הרכב בלבד ונוהל האישור לבקשה מסוג זה מצריך את קבלת האישור מהיצרן באמצעות היבואן בלבד.

5. אבקשכם לבדוק אצל הייצרן האפשרות לשינוי הנ"ל ובאם נותן לבצע זאת נא להנפיק לנ"ל אישור בהתאם.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...