Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אישור מנוע מ1800 ל2000 BMW E30 Touring


E-man
שימו לב! השרשור הזה בן 2347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסיפור הזה פשוט לא יאומן. :evil:

 

רק כדי לסבר את האוזן, לגבי מדינות אחרות - בהולנד:

שאלתי את המכונאי שלי (איש עם למעלה מ-20 שנות ניסיון) מה הפרוצדורה שצריך לעבור כדי להתקין סופר צארג'ר על מנוע אטמוספרי.

הוא אמר לי - פשוט, לקנות ולהרכיב את הרכיבים.

עניתי לו - אבל לא צריך לאשר את זה עם איזה גורם ?

אמר - המממ... :shock::roll: , לא ?!?

הקשיתי - משרד התחבורה, חברות ביטוח, מישהו ?

אמר - המממ... :shock::roll: , לא ?!? אבל אם אתה רוצה להיות קדוש יותר מהאפיפיור, תתקשר לשאול במשרד התחבורה.

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבל יש גם יתרונות בלגור בישראל, כמו הכשרה בנשק בחינם לכל אזרח, אז מה אם אתה לא יכול לקבל רשיון אח"כ. ביטוח בריאות ממשלתי, אז מה אם אתה חס וחלילה תצטרך משהו שלא בסל. משרד תחבורה שבודק שכל הרכבים שנוסעים על הכביש תקינים, אז מה אם לחצי מהם אין אוויר בצמיגים הסיניים והרכב עדיין עם אותו נוזל בלמים מהמפעל, העיקר שהמנוע מקורי.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד, אחרי ותוך כדי כל המדורים והמרורים שאתה עובר, הרעיון של "לדפוק" מספר עדיין נשמע כ"כ הזוי?

 

הוא מעולם לא נשמע הזוי :roll: ולהרבה אנשים גם קיום יחסי מין עם חיות לא נשמע כזה הזוי, זה לא אומר שאני הולך לעשות את זה :wink:

 

jlavi2002, אני אדיוט מוחלט וזה ברור לי לחלוטין :-P

 

D.liven, כמה פרוייקט לצרף לך על רכבים חוקיים לכביש מכול העולם שנוסעים עם הספקים גם של פי 10 יותר מהמקור?

 

B.D.B., אני מוכשר לנהוג על נגמ"ש,אלפ"א,תומ"ת וסביר להניח שאצליח גם לקלוט נהיגה על טנק די מהר. אני מוכשר לתפעל ויודע לפרק M16 על כל סוגו, כמובן שמוכשר לתפעל כל אמצעי לפיזור הפגנות שקיים (כולל 2 כלי רכב עם מיתקון מיוחד שאני לא בטוח שמותר לי לפרסם את השם שלהם), וזה עוד בלי כל ההכשרה שלי בתור תותחן\מ"ט.

אבל כאשר רציתי להוציא רשיון נשק אירגוני התבקשתי לעבור קורס מורחב בתנאי פנמייה באיזה חור בהרצליה :shock: האצבע האמצעית שלי התרוממה כל כך מהר שהמדריך לא הבין מאיפה זה בא לו :lol:

כאשר עבדתי באחת מחברות ההשכרה הבאתי לא פעם רכבים עם צמיגים סיינים יבשים וגמורים או רכבים עם ברקסים גמורים למכון הטסטים ובכל זאת עברתי.

 

אבל ככה זה במדינה שלנו, בעל הממון ובעל הקשרים הטובים ביותר הוא השולט והוא זה שחי טוב ושם כזה ז*ן על החוק במדינה ועל כל שאר האזרחים (או אם אתה גר בכפר שמהמשטרה מפחדת להיכנס לשם :lol:)

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

לצערי יש דברים אחרים שמעסיקים אותי והשלב הבא ידרוש ממני הרבה זמן שפשוט אין לי כרגע :cry:

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עם כל זה שאני מאחל לך הצלחה מכל הלב, אני חושש שאני פסימי ביחס לתוצאה.

כל העניין נסב כאן סביב אחריות משפטית.

ועוד לא פגשתי יועץ משפטי שייעץ ללקוח שלו (משרד התחבורה/היבואן/היצרן) להגדיל את החשיפה שלו לחינם..

וזה מה שאתה מבקש מהם בעצם.

כי כל יועץ משפטי חושב שביום שחס וחלילה וחלילה וחס רכב כזה יהיה מעורב תאונה קטלנית, ובוחן כלשהו או עו"ד מטעם חברת ביטוח למשל יצביע על השינוי המבני, יתחיל מחול שדים שבסופו יחשפו כיס עמוק להיפרע ממנו - בד"כ של מי שאישר את השינוי.

 

לכן כל אחד מנסה לגלגל את האחריות למישהו אחר ולא רוצה לחתום בעצמו, ואם הייתי עו"ד שלו - זה מה שהייתי מייעץ לו.

היצרן יעמוד מאוחרי מה שייצר - כי אחרת לא ימכור.

היבואן יעמוד מאחרי מה ששיווק - כי אחרת לא ישווק.

ומשרד התחבורה יעמוד רק מאחורי מה שהיצרן והיבואן עומדים מאחוריו - כדי שאם תהיה בעיה - יהיה לו למי לחזור.

 

אבל מה יצא למי מהם אם יאשרו לך חוץ מסיכון עתידי?

ולא משנה על מה תחתום לשחרר אותם מאחריות (כל מי החתים מישהי על הסכם ממון יודע שביום פקודה היא תטען כנגד החתימה שלה ממילא ;-)

 

צר לי לבאס, ומקווה שאני אתבדה, אבל זה מה שנראה לי שעומד לפניך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ מסקרנות, נתקלתי בשרשור במקרה לפני כשעה קלה וקראתי את הכל בפירוט, ח"ח ענקי על הסבלנות.

תודה שהזכרת לי עוד סיבה למה אני מאושר באמריקה!

 

אני חושב שמכתב לב.מ.וו באמריקה יכול לסייע, לשלוח משהו כמעין שאלת תם "שלום, אני בעלים של ב.מ.וו 318 E30 ואני מעוניין להחליף את המנוע שלי למנוע שהגיע ב320, בדקתי בפורומים רבים וכאדם שמאוד אוהב את רכבו אני רוצה לעשות את זה נכון ולדעת האם השינוי אפשרי ומה בדיוק מבדיל בין הדגמים הנ"ל חוץ מהמנוע?, או האם השינוי אפשרי בכלל?"

מכתב מב.מ.וו אמריקה שאומר שהשינוי אפשרי יהיה קלף חזק ביד שלך.

 

תאמין לי שאתה תופתע מכמות הסבלנות שיש לנותני השירות פה בארה"ב, אני מציק לח'ברה בפורשה כל הזמן עם שאלות של נודניק והם מכינים לי קפה ומסבירים לי כמו שצריך.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם קראתי את זה די מזמן אבל לפי מה שאני זוכר יש לו אישור כזה מהחבר'ה של ב.מ.וו. בגרמניה, קלף יותר חזק מזה לא אמור להיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתבייש לומר שקצת שכחתי מהשירשור הזה, כמו שכבר כתבתי יש לצערי דברים אחרים שמונעים ממני להיכנס בנושא הזה בכל הכח.

 

בנצי, פניתי לב.מ.וו הגרמנית היות והיא בסופו של דבר יצרה את הרכב ואף מכתב חוץ מאשר מכתב מהיצרן לא יעניין את משרד התחבורה.

לא חשבתי מעולם לפנות לב.מ.וו ארה"ב כי לפי דעתי זה כמו שאני אפנה לנציגות ב.מ.וו ברומניה, הם רק דילר ולא היצרן כך שאין להם שום קביעה בנושא (שלא לדבר שE30 טורינג כמעט ולא נמכרה בארה"ב :oops:)

 

אתם צריכים להבין שהבעיה בראש ובראשונה היא האטימות של חברת דלק מוטורס, אחרי זה נעבור לחוסר ההבנה של הגוף הרקוב הזה שנקרה "משרד התחבורה".

 

יצא לי להיפגש עם עוד "עובד" של מחלקת התקינה ולנסות להסביר לו את הנושא (הוא סתם ישב במוסך של חבר ושאל למה אני מקלל את משרד התחבורה :roll:).

ניסיתי להסביר לו יפה את כל המצב והוא בתורו לא נתן לי לסיים (כנראה שמעבירים את כל העובדים שם קורס ב"לשים זין על האזרח") והתחיל לצעוק (ממש לצעוק,בעל המוסך נבהל ובא לבדוק מה קרה:|) שהבעיה היא לא של משרד התחבורה והיצרן צריך לתת לי את האישור.

הסברתי לו בצורה הכי יפה ורגוע שיש לי מייל מופרש מהיצרן שמסביר שהוא לא עובד ככה ולא מכיר בצורה הזו של "אישור" שינוי נפח מנוע.

מבחינת היצרן שאני אדחוף מנוע מקדימה,מאחורה ועוד אחד על הגג, לא מעניין אותו מה אני עושה לאוטו שלי.

אבל האדון בשלו והמשיך לצעוק עלי שהיצרן אחראי ולא משרד התחבורה, הבנתי שנפלתי על עוד "גאון" ופשוט עזבתי את המקום.

 

אני מאוד מקווה שחודש הבא אני אוכל לחזור לעסק הזה ולהמשיך בכל הכוח.

ואני מבטיח לחזור ולעדכן.

images?q=tbn:ANd9GcRyZXOlp9DDEehSroushMyLvjZceUwMPEk-eDFxzQwck1wpiUPg

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

שלום לכולם.. מקווה שזה עוד מעניין מישהו..

אני כרגע נמצא במצב דומה עם גולף MK2... יש למישהו מושג אם בתי המשפט או בג"צ יכולים להתערב בנושא הזה?

במידה ומקבלים מהיצרן בגרמניה מכתב שמדגיש שאין שוני בין השילדות של הדגמים ומפרט של האביזרים המורכבים על השלדה שיוצרים את השוני בין הדגמים, לאחר שמוכיחים שהורכבו החלקים לפי המפרט במוסך מורשה אפשר לפנות עם זה לבגץ אולי? הרי אין תקנות ברורות בנושא כמו שאני מבין מפה.. מה אתם חושבים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...