Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אישור מנוע מ1800 ל2000 BMW E30 Touring


E-man
שימו לב! השרשור הזה בן 2324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יופי.

 

מה הכוונה "מדיה אחרת"? אם הכוונה שלחשיפה תקשורתית הרי שכאן זה המקום הנכון...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יופי.

 

מה הכוונה "מדיה אחרת"? אם הכוונה שלחשיפה תקשורתית הרי שכאן זה המקום הנכון...

 

כמו שאתה רואה סיגנון הכתיבה שלי נורא מבולגן ומלא שגיעות כתיב.

ברגע שיהיה לי עוד כמה טפסים אני אפנה שוב לדלק מוטורס ואם זה לא יעזור נבדוק אופציות התקדמות מבחינת פירסום הנושא בפורמט רחב יותר מהפורום

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שכתבי רכב מכובדים צופים בנו בשנייה זו ממש.

 

בהצלחה חבר, מה אגיד לך...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כל הכבוד לך על הכח וההתמדה.

לדעתי לפרסם את זה בתקשורת לא יעזור הרבה. מה יהיה? "אזרח שרוצה להחליף מנוע ברכב מיושן למנוע חזק יותר (עזוב את העניין שקיים כזה דגם, וזה נפוץ בחו"ל וכל הטיעונים ההגיוניים והנכונים והאמיתיים לגמרי שהבאת) נתקל בסרוב מהיבואן."

חוץ מלחובבי רכב אמיתיים זה לא יזיז. זה כמו לפרסם כתבה על מספרה לכלבים שלא מוכנה לספר פודלים.

אין פה תרבות מוטורית אמיתית, רוב הציבור חושב שמרוצי מכוניות זה או F1 או ערסים שמשתוללים בכביש ונהיגה תכליתה להגיע משם לפה במזגן בלבד, ועדיף בכמה שפחות כסף.

אני חושב שצריך לבדוק עם עורך דין חזק שגם מתעניין בתחום ובמידה ויש סיכוי לנצח ללכת עם זה לבית משפט ולשבור את הטימטום הזה של היבואנים בארץ אחת ולתמיד, אבל דבר כזה כנראה עולה המון כסף וצריך להיות פנסיונר עשיר ונמרץ בשביל זה :-)

אני מאחל לך שתפרוץ את מחסום הטמטום שלהם ותגשים את החלום, שבמדינה מתוקנת לא צריך להיות בכלל על תקן חלום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד המשך כך.

אני חושב שאין טעם בעורכי דין, חבל לבזבז כסף.אולי בהמשך אבל לא עכשיו.

אתה צריך להעזר במדיה יותר מפורסמת בעלת כוח, עיתונות ובמיוחד טלויזיה.

יש פינה בחדשות(אני חושב שישי, לא בטוח) בשם הבירוקרטיה, ששם מציגים מקרים שבהם הבירוקרטיה על הפנים ומנסים לבוא לטובת "האדם הפשוט", בדיוק כמו במקרה שלך.

תנסה את זה, יש לך גם אתרי אינטרנט, וכיוב'.

אתה צריך לייצר מצב שזה כבר פוגע בהם תדמיתית, ושכולם ידעו על זה. רק ככה יעזרו לך.

בהצלחה, מקווה שתצליח!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שצריך לבדוק עם עורך דין חזק שגם מתעניין בתחום ובמידה ויש סיכוי לנצח ללכת עם זה לבית משפט ולשבור את הטימטום הזה של היבואנים בארץ אחת ולתמיד, אבל דבר כזה כנראה עולה המון כסף וצריך להיות פנסיונר עשיר ונמרץ בשביל זה :-)

 

כל הנושא של עורכי דין ובתי משפט לא עומד כרגע על הפרק והדגש הוא על כרגע.

כמו שאמרתי, חסרים לי כמה מסמכים שאני מקווה להשלים אותם בקרוב ומשם נראה איך אני ממשיך.

ואל דאגה בקשר לכסף, הוא אולי חסר אבל השפיות עוד יותר חסרה:wink:(יותר נכון היא פשוט לא קיימת)

 

אתה צריך להעזר במדיה יותר מפורסמת בעלת כוח, עיתונות ובמיוחד טלויזיה.

יש פינה בחדשות(אני חושב שישי, לא בטוח) בשם הבירוקרטיה, ששם מציגים מקרים שבהם הבירוקרטיה על הפנים ומנסים לבוא לטובת "האדם הפשוט", בדיוק כמו במקרה שלך.

 

כמו שאמרתי, אני אפנה למדיות אחרות ברגע שיהיו לי את כל המסמכים וברגע שאדע שאני מכוסה מכל כיוון.

כמובן שאשמח אם אחד מכתבי הרכב שקורא\כותב פה ירצה לכתוב על הנושא, אבל לבנתיים ועד שאשלים את כל החורים אני לא פונה למדיה אחרת חוץ מהפורומים באופן יזום.

 

תודה לכולם על הטיפים ועל העידוד :-P

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לבוחן ראשי (או רב בוחנים איך שלא קוראים לזה) במשרד הרישוי במפרץ חיפה - הוא בחור נחמד, המשרד שלו נמצא בקומה מעל אולם הקבלה. דבר איתו בהגיון אולי יוכל להנפיק לך את המסמך הדרוש.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם לא תנסה להוציא ממנו מסמך רשמי שהסמכות לך על היבואן בלבד.

 

ככה שלפחות תחסוך קצת בהוצאות על נייר טואלט...

;)

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לבוחן ראשי (או רב בוחנים איך שלא קוראים לזה) במשרד הרישוי במפרץ חיפה - הוא בחור נחמד, המשרד שלו נמצא בקומה מעל אולם הקבלה. דבר איתו בהגיון אולי יוכל להנפיק לך את המסמך הדרוש.

 

זה רעיון :idea:

 

כי הבוחנים עצמם ממש לא נחמדים ואפילו מגעילים :?

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון יש שם אחד שמן בוריס נדמה לי, טיפוס די מגעיל (אבל כנראה שגם הייתי הופך להיות כזה אחרי כמה שנים של לראות את אותם טיפוסים שורצי מכוני רישוי כל יום), אי אפשר להוציא ממנו כלום.

למזלך הוא גם לא הכתובת, אלא הבוס שלו. מנסיון, יש עם מי לדבר.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע שלבוחנים בעמדה 1 אסור לעזוב את המזגן, לכן הסיכוי שהוא יסתכל על הרכב קטן מאוד.

גישת היבואן מסריחה מיסודה ומיחסת לרכב תכונות נרכשות, יעני, מה שטוב ומקובל בגרמניה לא תופס כאן, מרוב שאנחנו נאורים מוטורית עלק.

נסה ליצור ראש גשר מול הגרמנים ישירות, תחפור פורומים בעולם ותשכנע לכופף לד"מ את היד בנושא.

הנושא עקרוני ולא פרטני, אם ההסבה בוצע באישור יצרן ועברה תקינה על כדור הארץ (TUV וכו') אין סיבה שלא תקבל אישור לביצוע הכנה מקדמית לפני תקינה.

 

ד"א, לי לקח חודש לשכנע את היבואן (צ'מפיון) שהרכב שלי נולד ונרכש כרכב 4X4, שמשום מה נפלה טעות ברישיון הרכב והוא נרשם כ 2X4, שלושה טסטים חוזרים והמון עצבים בשביל טיפול פשוט ופקידותי. כאן מדובר במשהו מסובך יותר שנדרש לו הרבה רצון טוב מצד היבואן וזה כידוע מצרך נדיר במחוזותינו, העיקר לתפור עסקאות ליסינג מפלצתיות, תזכיר לי איך קוראים לך?

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למזלך הוא גם לא הכתובת, אלא הבוס שלו. מנסיון, יש עם מי לדבר.

 

שמח לשמוע :-P

 

נסה ליצור ראש גשר מול הגרמנים ישירות, תחפור פורומים בעולם ותשכנע לכופף לד"מ את היד בנושא.

ניסיתי

 

Fangio, אני לא צריך למצוא שום דבר בשום פורום בשביל להוכיח משהו לב.מ.וו העולמית כי הרי היה דגם כמו שלי עם המנוע שאני מבקש להשתיל והם מודעים יפה מאוד להבדלים שיש בין הרכבים ושהם מסתכמים בכולה בולמים וקפיצים שונים מקדימה (מבחינה מבנית כמובן,מבחינה מכנית יש קצת יותר הבדלים).

הבעיה שלנו שבגרמניה לא מאמינים שאין משהו שהיבואן לא יכול לפתור ושאנחנו סתם "עוקפים סמכות".

לצערנו יצרני הרכב לא מבינים מה קורה בארץ ולא מבינים שההתנהלות בישראל שונה מאשר שאר העולם ודורשת התנהלות שונה מבחינת יחסי יצרן-לקוח.

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...