Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,

 

רכשתי לאחרונה פיג'ו 206 שנת 2001 דגם XS .

שמתי לב שבדופן של דלת הנהג מופיע הנתון של כמה צריך לנפח אבל הוא לא מפיע בתור PSI .

אשמח אם מישהו יוכל לומר לי כמה לנפח את ארבעת הצמיגים (סה"כ 99 אחוז מהזמן עד 2 אנשים יהיו ברכב)

 

בתודה מראש

פורסם

בעיקרון 14.7 PSI שווה ל1באר.

אם נתון לך בבאר תוכל להמיר לPSI ואז למלא.

אם לא רשום לך כלום על הדלת לדעתי תמלא 28 מקדימה ו29 מאחורה.

פורסם

כדאי לנפח לפי מה שרשום במדבקה על הרכב, ולא לפי מידע מהאינטרנט, במידה וקיים שוני בין הנתונים.

 

מדבקה ברכב מתייחסת בדיוק לדגם שלך, ולמידת הצמיגים שלך. מידע מהאינטרנט לפעמים יכול להתייחס לגירסאות אחרות של הגדם.

 

 

פורסם

אני מסכים עם מה שבוקי אמר. בקישור הדגם הספציפי הוא 206 XS, למרות שלא ברור איזה שנתון.

למשל ברכב שיש לי (306 XN), לא ראיתי מדבקה כזאת, ולפני כמה שנים החליפו גלגלים לגדולים יותר.

כרגע הלחץ אצלי בסביבות ה32 PSI. עכשיו השאלה הנשאלת איך אפשר לדעת מה אמור להיות הלחץ במידה והמדבקה לא מופיעה, ואין שום רישום לגבי זה ברישיון רכב?

לפי האתר שיקשרתי אליו, גודל הצמיג שיש לי לא מופיע אבל לשאר הצמיגים - ואחד עם גודל דומה מאד, כתוב שצריך 35 PSI.

איך אפשר לדעת באמת מה הלחץ שאמור להיות בצמיג?

×
×
  • תוכן חדש...